Wie?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:19 schreef beequeen het volgende:
Servio zie je ook de hele dag niet. Die meurt ook bijna 24/7.
quote:Gerard ontroerd
22 maart om 11.27
Karim en Monique bieden troostende woorden.
Gerard ziet het even niet zitten. De spoorzoeker heeft het nog even over het afgelopen weekend en hoe er, volgens hem, een mes in de rug is gestopt. Er komen tranen naar boven bij de miljonair. Monique en Karim horen hem uit en steunen hem.
het is toch kleine moeite om ff wat washandjes dat huis in te gooien, ze nemen wel meer mee uit Nederland lijkt mequote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:28 schreef MargrietV het volgende:
Neem altijd disposable washandjes mee op vakantie.
Wel mooi dat ze het aangepast hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:29 schreef beequeen het volgende:
Nog maar even in de herhaling. Ze hebben het aangepast. Klopt nog steeds niet, maar goed.
[..]
Zijn er daar dan mensen die zich grondig wassen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:29 schreef Vultarian het volgende:
[..]
het is toch kleine moeite om ff wat washandjes dat huis in te gooien, ze nemen wel meer mee uit Nederland lijkt me
Ze horen hem uit?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:29 schreef beequeen het volgende:
Nog maar even in de herhaling. Ze hebben het aangepast. Klopt nog steeds niet, maar goed.
[..]
Lekker is dat was net met een filmpje bezig om te laten zien hoe het echt zat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
ik geloof het niet neequote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zijn er daar dan mensen die zich grondig wassen?
Nee ze wassen zich met de Portugese Slag, dat is nog erger dan de Franse.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zijn er daar dan mensen die zich grondig wassen?
In dat hempie liep ze gister de badkamer te boenen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:30 schreef Tamaartje het volgende:
Van wie is die broek trouwens die Joanna aan heeft?
Ze had toch geen sportbroek/joggingbroek mee?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In dat hempie liep ze gister de badkamer te boenen...
De chloorlucht ruik je nog.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In dat hempie liep ze gister de badkamer te boenen...
Doen en gewoon op de site plaatsen bij reacties.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:30 schreef Flashbox het volgende:
Lekker is dat was net met een filmpje bezig om te laten zien hoe het echt zat.
Het verklaart iig de witte vlekken op dat lwijf.quote:
en ze draagt ook nooit roze..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:30 schreef Tamaartje het volgende:
Van wie is die broek trouwens die Joanna aan heeft?
Ze had toch geen sportbroek/joggingbroek mee?
Neen. Hoi Bongetje.quote:
Het filmpje ben ik al wel aan het uploaden, maar ik had er nog een zooi teks bijgezet, die nu niet meer van toepassing zijn. Dus die er weer afgehaald heb.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doen en gewoon op de site plaatsen bij reacties.
Eigenlijk nietquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:33 schreef Urb het volgende:
Hahaha, Maik noemt oa pindakaas als Joan hem vraagt of ie nog iets specifieks wil qua boodschappen. The irony.
Klinkt al iets beter!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe het nu zat, heb niet alles meegekregenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:34 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Het filmpje ben ik al wel aan het uploaden, maar ik had er nog een zooi teks bijgezet, die nu niet meer van toepassing zijn. Dus die er weer afgehaald heb.
Ga je daar toch mee door Flash, gaat je toch om de reality en niet om wat het lijkt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:30 schreef Flashbox het volgende:
Lekker is dat was net met een filmpje bezig om te laten zien hoe het echt zat.
en gamba's en sushi EN BREINAALDENquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:40 schreef Urb het volgende:
Joan: " Ohh IK hoop echt dat IK zalm krijg "
op zich een goed idee!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:36 schreef suzi1 het volgende:
een kloon-site aanmaken van SS en dan kan je de lezers na iedere update daar doorsturen ivm een rektifikatie
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:43 schreef Urb het volgende:
Joan: " Uien zijn bijna op, die heb IK echt nodig"
je moet toch ergens schijt aan hebben of van krijgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:43 schreef Urb het volgende:
Joan: " Uien zijn bijna op, die heb IK echt nodig"
Ze heeft volgens mij nog nooit gekookt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:42 schreef Tamaartje het volgende:
Uien zijn bijna op die heb IK echt nodig
gisteren heeft ze salade gemaakt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij nog nooit gekookt.
gisteren toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij nog nooit gekookt.
rauwe spinazi.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:44 schreef MargrietV het volgende:
[..]
gisteren heeft ze salade gemaakt.
Dit dus! Hoi Fluitertje.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:39 schreef tuinfluiter het volgende:
Ga je daar toch mee door Flash, gaat je toch om de reality en niet om wat het lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |