Zoals Joanna steeds omgaat met het vuur, denk ik bijna dat zij die opdracht al heeft....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:14 schreef Ceetje.. het volgende:
ze hadden eigenlijk iemand de missie moeten geven om het vuurtje te saboteren
Volgens mij zelfs met een Qquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:18 schreef Toverheks het volgende:
is barbeguen nu zo geschreven of barbecuen met een C????
Met een c!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:18 schreef Toverheks het volgende:
is barbeguen nu zo geschreven of barbecuen met een C????
Nee hoor.. Ik vind haar wel lekker pittigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:15 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Schatje? Haha wordt je niet helemaal geflipt van haar?
ja kan dus alle2 heb even op spelling gekeken.quote:
pietje kan je hem ff veranderen in berbeknoejenquote:
Ik ben niet haar moeder, maar ik zou er geen bezwaar tegen hebben om haar 'ns lekker een beetje op te voeden..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:16 schreef muzas het volgende:
[..]
Jij bent of d'r moeder, of een soort Joanna.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:21 schreef waxmask het volgende:
`bbq..... einde discussie
bbc is heel wat anders....![]()
nieuw topic...
friet of patat...
Patatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:21 schreef waxmask het volgende:
`bbq..... einde discussie
nieuw topic...
friet of patat...
Ja het kan ook met een W, maar dan is het óók foutquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja kan dus alle2 heb even op spelling gekeken.
dus het staat er niet fout kan met Q of met C
Dat kan ze wel gebruiken...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben niet haar moeder, maar ik zou er geen bezwaar tegen hebben om haar 'ns lekker een beetje op te voeden..
Nou denk dat jij eerst nog een opvoeding moet krijgen voordat je een ander kan opvoeden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben niet haar moeder, maar ik zou er geen bezwaar tegen hebben om haar 'ns lekker een beetje op te voeden..
heeft geen nut meer, dat karakter is al zo verrot krijg je nooit meer goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:22 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat kan ze wel gebruiken...
bekstekjoe-un?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
pietje kan je hem ff veranderen in berbeknoejen
Ken je mij dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:22 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Nou denk dat jij eerst nog een opvoeding moet krijgen voordat je een ander kan opvoeden.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:24 schreef henkvandetillaart het volgende:
Er mist nog een ë in de COS titel
" + e achterelkaar typenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
die heb ik niet op mijn toetsenbord zitten
ë.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:26 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
die heb ik niet op mijn toetsenbord zitten
Past wel bij zijn geheim, denk dat het geheim niet volledig is, volgens mij heeft hij naast een borstverkleining nog een ingreep gehad, waarbij ze iets hebben verwijderdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:27 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat die gast in dat broekje heeft.. kan nooit meer dan 5 cm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |