Ja hahaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:29 schreef Toverheks het volgende:
het ligt allemaal onder een dekentje, in bed en in de tuin....gezellig hoor
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef Flashbox het volgende:
Deze twee mogen er van mij donderdag per direct uitvliegen. En maar klagen de eerste weken, nee ik doe niks want wat moet mijn baas en de kindertjes er wel niet van denken. zet gewoon twee pas poppen in de kamer en je ziet geen verschil.
[ afbeelding ]
Eensch. Saaier dan saai. En maar gapen, met name Laura.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef Flashbox het volgende:
Deze twee mogen er van mij donderdag per direct uitvliegen. En maar klagen de eerste weken, nee ik doe niks want wat moet mijn baas en de kindertjes er wel niet van denken. zet gewoon twee pas poppen in de kamer en je ziet geen verschil.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:48 schreef bixs het volgende:
zoo ik heb er weer ff genoeg van tot moge all!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah, t lijkt wel of SS-ervio bij de daklozen opvang zit....(Sharon niet, die heeft een briljanten diadeempje)quote:
Ja ik schakel net in, Zie er vrolijk uit. En ze lullen de speakers uit mijn televisie.quote:
En wat een levensgroot verschil met de Laura van de handboeien opdracht... Toch jammer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:51 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Dat soort saaie mensen worden er door de stemmers dan ook nog vaak ingelaten ten koste van sterke karakters als een Joanna en een Gerard.
Niet door de stemmers maar door het hokje. Een nep-romance scoort. Ze zijn niet voor niks constant op de streams.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:51 schreef akveor het volgende:
![]()
Dat soort saaie mensen worden er door de stemmers dan ook nog vaak ingelaten ten koste van sterke karakters als een Joanna en een Gerard.
Ach, zelfs toen was ze nog ver onder de maat en viel ze me nauwelijks op.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:53 schreef dasaliz het volgende:
[..]
En wat een levensgroot verschil met de Laura van de handboeien opdracht... Toch jammer.
Stoere ridderverhalen werkten alleen eeuwen geleden nog goed op de jonkvrouwtjes, nu hebben alleen sletjes met het IQ van hun schoenmaat er een zwak voorquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:56 schreef dieenebart het volgende:
Saaie kutzooi vandaag. Flikker eens een levende kip naar binnen, met als commentaar: "Lunch!"
vinik zielig en ik denk Gerard ook, ze zullen dan wel voor de eieren gaan (maar die hebben ze nog genoegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:56 schreef dieenebart het volgende:
Saaie kutzooi vandaag. Flikker eens een levende kip naar binnen, met als commentaar: "Lunch!"
Vanavond de bekendmaking van de nominaties, dus dat wordt dramaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:56 schreef dieenebart het volgende:
Je hebt ze toch wel met die dans wedstrijd gezien, toen was het al of we naar een heipaal zaten te kijken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:53 schreef dasaliz het volgende:
[..]
En wat een levensgroot verschil met de Laura van de handboeien opdracht... Toch jammer.
Ze redden zelfs een tor uit het zwembad. Gaat hem niet worden Bart.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:56 schreef dieenebart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |