quote:
Ruzie en wat seks zaten er toch ook in BB?. (en de seks vond ik daar nog enige spanning hebben)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:12 schreef marky het volgende:
[..]
Deze SSTNL is een BB met een sausje van DGK er overheen.
Toen was het allemaal nog nieuw......quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:30 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ruzie en wat seks zaten er toch ook in BB?. (en de seks vond ik daar nog enige spanning hebben)
ik begrijp hetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:31 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Nee dat was een foutje, vandaar die ninja-edit
ja, begin er ook een beetje van tequote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:32 schreef sjampoeh het volgende:
het mag van mij wel wat pit krijgen, flauwe hap zo die sstnlhelemaal nu guido eruit is. BORING (op zaterdagavond na dan)
Nou kennen zal een groot woord zijn. Maar aan die 109 lesbi-georienteerde posts die je per dag maakt, kan je een hoop afleiden..quote:
dat heeft toch niks met opvoeding te maken ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:34 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Nou kennen zal een groot woord zijn. Maar aan die 109 lesbi-georienteerde posts die je per dag maakt, kan je een hoop afleiden..
Weer zo'n offtopic attacker......quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:34 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Nou kennen zal een groot woord zijn. Maar aan die 109 lesbi-georienteerde posts die je per dag maakt, kan je een hoop afleiden..
Guido maakte hier echt niet een groter feest van, die kwam pas tot leven als de meesten naar bed gingen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:32 schreef sjampoeh het volgende:
het mag van mij wel wat pit krijgen, flauwe hap zo die sstnlhelemaal nu guido eruit is. BORING (op zaterdagavond na dan)
Huh, hoe kanStervio posten op het forum danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:35 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Weer zo'n offtopic attacker......
Wat kan je daaruit afleiden dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:34 schreef henkbarte het volgende:
[..]
[spoiler]quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:33 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Kan je die Aub onder spoiler stoppen
Comments On Stream, niet posters......quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:36 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Huh, hoe kanStervio posten op het forum dan
die probeerde tenminste nog wat.. de rest kakt in, behalve geer en karimquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Guido maakte hier echt niet een groter feest van, die kwam pas tot leven als de meesten naar bed gingen!
Zegt wel wat, als je in een kinderzwembroek past......quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |