mag best hoor dat vragen, maar wat denk je zelf....................quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:21 schreef suzi1 het volgende:
ik ga het niet vragen ook, ik heb niets gemist

Misschien ook wel beterquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien staat dat ding vast in dat platform.

komt omdat ze van spanning houdt, dit is natuurlijk allemaal veel te soft voor spannende Lauraquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:21 schreef Papiergeld het volgende:
Levenloze Laura ziet er tegenop om zo iets te gaan doen

nee laat nog maar ff branden, want voor de produktie weer zo een top,niettegelovenschitterende opdracht verzint zijn we weer 4 dagen verder.........quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het mag van mij nu wel uit gaan.. of de volgende shift

Zit vast volgens mij... want de kapotte parasol gingen ze daar proberen te fixen, terwijl op de grond handiger was.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:25 schreef henkvandetillaart het volgende:
Als die sukkels de parasol er nu boven zetten

Joanna sowieso begreep ik netquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:26 schreef ZaZoe het volgende:
Wie heeft er momenteel dienst bij de korf?

quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:27 schreef mevrouwdebok het volgende:
hopelijk word sterfio dan getroffen

Hoop dan dat iemand daar een CAP van maakt!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:27 schreef mevrouwdebok het volgende:
hopelijk word sterfio dan getroffen

Geer is gewoon EINDBAAS!!!!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Er valt weer wat te beleven, en gerard is er natuurlijk bij! Top gozer!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |