als je het over die handboeien hebt, Gerard vertelt steeds dat hij ze zonder sleuteltje van zijn pols heeft gekregen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:13 schreef sjampoeh het volgende:
Even hoor, waarom kreeg stervio geen sanctie nadat hij de sleutel afgaf aan gerard en joann ??
ja klopt maar hij gaf de sleutel aan gerard toen ze de kvdw ingingenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als je het over die handboeien hebt, Gerard vertelt steeds dat hij ze zonder sleuteltje van zijn pols heeft gekregen.
Ja hij trok hem gewoon over z'n pols heen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als je het over die handboeien hebt, Gerard vertelt steeds dat hij ze zonder sleuteltje van zijn pols heeft gekregen.
Ze zijn selectief met de sancties. Telefoonspelletjes die niet goed gedaan worden, worden goedgekeurd. Ze lappen constant onder het mom niets is wat het lijkt hun eigen regels aan hun laars.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:13 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ze houden er niet van om regels streng te handhaven, het is een beetje een laffe boel
SS-ervio had zijn rol als bewaker met zoveel verve vervuld, dat hem een kleine misstap wel vergeven werd. (vind ik ook wel redelijk)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:13 schreef sjampoeh het volgende:
Even hoor, waarom kreeg stervio geen sanctie nadat hij de sleutel afgaf aan gerard en joann ??
Klopt, ik heb vaak gezien dat de telefoon te vroeg werd opgenomen / half misging, maar ik heb alleen bij Guido daar echt een sactie voor gezien (niet zo gek dat hij er uit is misschien?)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:15 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ze zijn selectief met de sancties. Telefoonspelletjes die niet goed gedaan worden, worden goedgekeurd. Ze lappen constant onder het mom niets is wat het lijkt hun eigen regels aan hun laars.
Dat heb ik ook gezien iddquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja klopt maar hij gaf de sleutel aan gerard toen ze de kvdw ingingen
Mooie bijnaamquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:16 schreef Ifa het volgende:
[..]
SS-ervio had zijn rol als bewaker met zoveel verve vervuld, dat hem een kleine misstap wel vergeven werd. (vind ik ook wel redelijk)
maar toen was gerard toch al los??? want Stientje Sorbo had de volgende ochten haar handboei en die van gerard er nog aan om haar polsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja klopt maar hij gaf de sleutel aan gerard toen ze de kvdw ingingen
nou ik niet, regels zijn regels.hij mocht de sleutels niet afgeven.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:16 schreef Ifa het volgende:
[..]
SS-ervio had zijn rol als bewaker met zoveel verve vervuld, dat hem een kleine misstap wel vergeven werd. (vind ik ook wel redelijk)
nee dat was daarvoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar toen was gerard toch al los??? want Stientje Sorbo had de volgende ochten haar handboei en die van gerard er nog aan om haar pols
Nee, was nog daarvoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar toen was gerard toch al los??? want Stientje Sorbo had de volgende ochten haar handboei en die van gerard er nog aan om haar pols
Vannacht hebben alle koppeltjes - heel spontaan - van de gelegenheid gebruikt gemaakt iets over hun leven te vertellen. Vroeger vond men dat op FOK! smullen; Na DGK heet dat " niets gebeurd" .quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:21 schreef Toverheks het volgende:
maar die regels zijn toch een lachertje, echt denk ook dat de regie niet eens weten waar ze mee bezig zijn, vuurkorfje leuk maar wat is er leuk eigenlijk aan, gooi een mat het water in, laat ze een team vormen, laat ze eens echt leuke dingen doen waar ze zelf ook veel lol aan beleven, ze willen groepsgevoel en toch een spel, laten ze daar dan voor zorgen.
dat heerst daar geloof ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:24 schreef MargrietV het volgende:
Joanna tussen je driede ipv van 3e! Dan ben je toch taalkundig van de pot gerukt.
You loopt akter.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:24 schreef scooby-doo het volgende:
Hallo allemaal.
Ben ik weer.
Zag gister dat geruzie tussen gerard en Joanne .
Wat is die Servio een eikel zeg.
Al is het alleen maar om dat *K* woord
Dat Gerard de handboeien heeft afgedaan is denk ik wel respectvol.
Alleen jammer dat niet iedereen solidair mee heeft gedaan.
Als iedereen de boeien had afgedaan was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest.
Vond dat boeienspel toch al belachelijk.
Zo
dat wou ik ff kwijt.
Hoop dat Gerard blijft.
Team GEEEEERAAARDquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:24 schreef scooby-doo het volgende:
Hallo allemaal.
Ben ik weer.
Zag gister dat geruzie tussen gerard en Joanne .
Wat is die Servio een eikel zeg.
Al is het alleen maar om dat *K* woord
Dat Gerard de handboeien heeft afgedaan is denk ik wel respectvol.
Alleen jammer dat niet iedereen solidair mee heeft gedaan.
Als iedereen de boeien had afgedaan was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest.
Vond dat boeienspel toch al belachelijk.
Zo
dat wou ik ff kwijt.
Hoop dat Gerard blijft.
Treffend opgemerkt en eigenlijk zo ontzettend waarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:24 schreef Ifa het volgende:
[..]
Vannacht hebben alle koppeltjes - heel spontaan - van de gelegenheid gebruikt gemaakt iets over hun leven te vertellen. Vroeger vond men dat op FOK! smullen; Na DGK heet dat " niets gebeurd" .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |