Ik heb dat oorspronkelijke gesprek waar in dit filmpje naar verwezen wordt gezien, dit gaat over Aafke die mo, laura en maik zat te beinvloeden over gerard en ook dat ze zei dat het anders te dicht bij haar geheim zouden komenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Tjonge wat vaag weer allemaal. Thanks for Flashbox die dit heeft opgenomen en voor jullie die hun best doen om het mij te laten begrijpen en dat is op dit moment geen sinecure.
denk ook dat ik weinig gemist had, keek vanmorgen wel iets over 6e zaten ze netjes bij de vuurkorf alleen laura had me een slaap, nou dat was het aller spannendste dus veel gemist heb ik nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi TH.
Er valt alleen niet veel te beleven op de streams @dit moment geloof ik
iedereen op iedereen, is op te maken uit de gesprekken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En dat het nomineren deze week niet op alleen de vrouwen is,
maar ook op de mannen.
Voor mij had de vuurkorf ook niet gehoeven, hebben ze al in BB gehad en is idd een beetje saai, dan vond ik de handboeien leuker om te zienquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:00 schreef Namat het volgende:
Ik vind het reuze saai dat vuurtje, slaapverwekkend...Het lijkt wel een "geef-je-op-voor-een-gratis-kampeervakantie-in-Portugal" met hier en daar wat kleine opdrachtjes. Jammer, ik kijk nog steeds omdat ik hoop dat het wat spannender word en de bewoners voor meer echte uitdagingen komen te staan. Sfeertje daar is prima maar of dat nou interessant is voor de kijker...
Stoken kan ze wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:00 schreef mootie het volgende:
Is Joanna nu gewoon het vuurtje van Maik voor zijn ex aan het aanwakkeren?
wat denk jij dan, is toch een vals loeder die hele griet, manulileren dat is zo iemand lachen in je gezicht maar achter je rug kotsgeluiden maken. naar meisjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:00 schreef mootie het volgende:
Is Joanna nu gewoon het vuurtje van Maik voor zijn ex aan het aanwakkeren?
Dit is wat er op de SecretStory site stond wat bij dat filmpje hoort. Ik was dus bezig met het filmpje om er tekst bij te zetten, maar ineens was de tekst veranderd, dus de tekst die ik er bij aan het zetten was klopte niet meer, ik heb toen dus het filmpje geupload zonder de extra tekst van mij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:58 schreef itsme het volgende:
whaha dat filmpje he. hoe je karim ziet denken.Hij heeft echt zijn denkhoofd opgezet. Ben nu bij 3.43 nog 5 min. te gaan. Vind het zo vaag allemaal.
ach wel makelijk voor zus van maik, ze hoeft nooit diep na te denken voor het jaarlijkse verjaardagskadotje voor Monique, gewoon een paar pakken tempo zakdoekjes leuk verpakken met een roze strik erom heenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:02 schreef Namat het volgende:
Ik hoop het! Want ben die snerp van Monique erg zat, heb het idee dat de zus van Maik ook nachtmerries heeft over haar "aanstaande schoonzus". Pff je broer zal er maar mee thuiskomen, zo'n manipuleerder en jaloers mens.
Vond haar ook zo vals toen Sharon aan Flip vastzat. Ze lag toen op bed (Gerard lag ernaast te slapen) en lachte, achter Sharons rug, Flip uit omdat hij aan haar vast zat. Maar dan echt op een hele nare, neerbuigende manier.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat denk jij dan, is toch een vals loeder die hele griet, manulileren dat is zo iemand lachen in je gezicht maar achter je rug kotsgeluiden maken. naar meisje
Monique liep ook weg om Stofa de sprinkhaan te groeten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:00 schreef Day het volgende:
Ik ga vanavond eens rustig terugkijken.
Begrijp dat er niks spannends in gebeurd (geen update in sv ook)?
En lees ook dat Jo al meerdere malen weg is gelopen tijdens haar shift? Als dat zo is, is de opdracht toch feitelijk mislukt? Je mag niet eens gaan plassen!
Het is een meisje die denkt bv heel veel vriendinnen te hebben, razend populair bij iedereen is, echt een air van hier tot tokio, maar eigenlijk helemaal niks voorsteltquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef Day het volgende:
[..]
Vond haar ook zo vals toen Sharon aan Flip vastzat. Ze lag toen op bed (Gerard lag ernaast te slapen) en lachte, achter Sharons rug, Flip uit omdat hij aan haar vast zat. Maar dan echt op een hele nare, neerbuigende manier.
Holle vaten klinken het luidst,quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het is een meisje die denkt bv heel veel vriendinnen te hebben, razend populair bij iedereen is, echt een air van hier tot tokio, maar eigenlijk helemaal niks voorstelt
en gisteren dacht ik echt jij spoort niet, ben ook heel schoon op mijn huis en doe graag mijn huishouden etc. etc. maar dat ze in die dousche bijna begon te janken belachelijk dat zij het allemaal in haar eentje wilt doen.
en ramen lappen kan ze niet eens en de rest eigenlijk ook niet ik zie overal strepen.
fakking r-a-t is het.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het is een meisje die denkt bv heel veel vriendinnen te hebben, razend populair bij iedereen is, echt een air van hier tot tokio, maar eigenlijk helemaal niks voorstelt
en gisteren dacht ik echt jij spoort niet, ben ook heel schoon op mijn huis en doe graag mijn huishouden etc. etc. maar dat ze in die dousche bijna begon te janken belachelijk dat zij het allemaal in haar eentje wilt doen.
en ramen lappen kan ze niet eens en de rest eigenlijk ook niet ik zie overal strepen.
Dat vroeg ik mij ook af nu je het zegt jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:13 schreef sjampoeh het volgende:
Even hoor, waarom kreeg stervio geen sanctie nadat hij de sleutel afgaf aan gerard en joann ??
Tjonge wat een faal weer. dank je wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:05 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dit is wat er op de SecretStory site stond wat bij dat filmpje hoort. Ik was dus bezig met het filmpje om er tekst bij te zetten, maar ineens was de tekst veranderd, dus de tekst die ik er bij aan het zetten was klopte niet meer, ik heb toen dus het filmpje geupload zonder de extra tekst van mij.
[ afbeelding ]
Ligt er ook maar net aan wie de regels verbreektquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:13 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ze houden er niet van om regels streng te handhaven, het is een beetje een laffe boel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |