Dat is toch niet kokenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:44 schreef MargrietV het volgende:
[..]
gisteren heeft ze salade gemaakt.
moest Karim ook nog stap voor stap zeggen wat ze moest doen is het niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:44 schreef MargrietV het volgende:
[..]
gisteren heeft ze salade gemaakt.
Uien om de ramen te wassen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:40 schreef Urb het volgende:
Joan: " Ohh IK hoop echt dat IK zalm krijg "
Ik zie het haar nog doen ook. Dat werkt fakking goed, ik sweer het je op mijn moeder. Fakking 100.000 % zeker weten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:46 schreef mootie het volgende:
Uien zijn erg goed om de ramen mee te lappen, daar heeft ze ze vast voor nodig.
Kan ze nog beter haar nep-traantjes eruit persenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:42 schreef Tamaartje het volgende:
Uien zijn bijna op die heb IK echt nodig
Ze mag deze keer op mij zweren, want het werkt echt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie het haar nog doen ook. Dat werkt fakking goed, ik sweer het je op mijn moeder. Fakking 100.000 % zeker weten.
dat werkt inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze mag deze keer op mij zweren, want het werkt echt.
ze verwacht zeker bulletje Boedha, zodat dat mormel te eten kan krijgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:49 schreef suzi1 het volgende:
net als dat ze een heel verhaal achter die breinaalden heeft gezet op de boodschappenlijst. iets van voor de dameS als we bij het vuur zitten
en eerder noemde ze biefstuk en daarbij pakte ze het microfoontje vast, duwend richting dr botoxlippen
Echt? Dat wist ik niet. DM please.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:49 schreef mootie het volgende:
Ze mag deze keer op mij zweren, want het werkt echt.
Beter slecht gejat dan goed verzonnen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:51 schreef freaky40 het volgende:
Opmerkelijk om te zien, deze vuurkorf opdracht werd ook al in Big Brother gedaan en die handboei opdracht, of iets dergelijks ook.
nu nog 3000km fietsenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:51 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Beter slecht gejat dan goed verzonnen?
Creativiteit is een groot goed tegenwoordig
ik dus ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:53 schreef suzi1 het volgende:
[..]
soms vergeet ik gewoon dat hij ook nog meedoet
Top.quote:
ja dan vraag je je af wie die mensen om hem heen zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:54 schreef danilel het volgende:
[..]
ik dus ook![]()
Behalve als hij dronken is.
Nooit meer wakker worden bedoel je? Stervioquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:56 schreef MargrietV het volgende:
Servio is al teveel tijd er vanochtend geweest, we hebben een waterval van speekselvloed over ons heen gehad met na elke vloed een slurp geluid. Laat hem svp slapen en niet meer wakker worden.
Ben Fan van Stef.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Nooit meer wakker worden bedoel je? Stervio![]()
Zelfs stef is interessanter!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:58 schreef beequeen het volgende:
Die fluisterhoer staat zich uitgebreid om te kleden terwijl ze vuurkorfdienst heeft.
Klok horen luiden en niet weten waar de klepel hangt. Zelfs onder een parasol kan je verbranden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:58 schreef suzi1 het volgende:
als je niet verbrand krijg je ook geen huidkanker, alsdus lauw
gewoon neer zettenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:30 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Lekker is dat was net met een filmpje bezig om te laten zien hoe het echt zat.
Ja Gerard moest ff 5 minuutjes opletten voor haar, een half uur geleden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:58 schreef beequeen het volgende:
Die fluisterhoer staat zich uitgebreid om te kleden terwijl ze vuurkorfdienst heeft.
Ahum dan is de missie toch mislukt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:58 schreef beequeen het volgende:
heb je goed begrepen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:02 schreef danilel het volgende:
[..]
Ahum dan is de missie toch mislukt.
Diegene die vuurkorfdienst heeft mag toch niet bij het vuur weg.
Of heb ik de regels verkeerd begrepen?
Volgens mij alleen om te plassen, maar niks is wat het lijkt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:02 schreef danilel het volgende:
Ahum dan is de missie toch mislukt.
Diegene die vuurkorfdienst heeft mag toch niet bij het vuur weg.
Of heb ik de regels verkeerd begrepen?
quote:Gerard ontroerd
22 maart om 11.27
Monique heeft nare mededeling.
Gerard ziet het even niet zitten. Monique vertelt dat er achter Gerard's rug om dingen over hem worden gezegd . Dit verhaal gecombineerd met alle hectiek van afgelopen weekend wordt Gerard allemaal een beetje te veel. Er komen tranen naar boven bij de miljonair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |