Dat is toch niet kokenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:44 schreef MargrietV het volgende:
[..]
gisteren heeft ze salade gemaakt.
moest Karim ook nog stap voor stap zeggen wat ze moest doen is het niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:44 schreef MargrietV het volgende:
[..]
gisteren heeft ze salade gemaakt.
Uien om de ramen te wassen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:40 schreef Urb het volgende:
Joan: " Ohh IK hoop echt dat IK zalm krijg "
Ik zie het haar nog doen ook. Dat werkt fakking goed, ik sweer het je op mijn moeder. Fakking 100.000 % zeker weten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:46 schreef mootie het volgende:
Uien zijn erg goed om de ramen mee te lappen, daar heeft ze ze vast voor nodig.
Kan ze nog beter haar nep-traantjes eruit persenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:42 schreef Tamaartje het volgende:
Uien zijn bijna op die heb IK echt nodig
Ze mag deze keer op mij zweren, want het werkt echt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie het haar nog doen ook. Dat werkt fakking goed, ik sweer het je op mijn moeder. Fakking 100.000 % zeker weten.
dat werkt inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze mag deze keer op mij zweren, want het werkt echt.
ze verwacht zeker bulletje Boedha, zodat dat mormel te eten kan krijgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:49 schreef suzi1 het volgende:
net als dat ze een heel verhaal achter die breinaalden heeft gezet op de boodschappenlijst. iets van voor de dameS als we bij het vuur zitten
en eerder noemde ze biefstuk en daarbij pakte ze het microfoontje vast, duwend richting dr botoxlippen
Echt? Dat wist ik niet. DM please.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:49 schreef mootie het volgende:
Ze mag deze keer op mij zweren, want het werkt echt.
Beter slecht gejat dan goed verzonnen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:51 schreef freaky40 het volgende:
Opmerkelijk om te zien, deze vuurkorf opdracht werd ook al in Big Brother gedaan en die handboei opdracht, of iets dergelijks ook.
nu nog 3000km fietsenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:51 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Beter slecht gejat dan goed verzonnen?
Creativiteit is een groot goed tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |