Je zet je PS3 wel op de goede stand? En je hebt genoeg mensen met coreurs?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Je bedoelt die widget? Die werkt niet bij mij, hij start maar geen races
Nope, wat mij betreft niet. Heb hem toevallig van de week weer eens aangezet, maar ik was er alweer snel klaar mee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:20 schreef Netsplitter het volgende:
Is er al nieuwe content die de moeite waard is?
Als je ergens vast zit neem je gewoon een snellere auto. En inderdaad, na extreme komt endurance, maar daar moet je wel even voor gaan zitten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:00 schreef Driepink het volgende:
gisteren voor de gein weer aangeslingerd.. 2x geraced en weer uit gedaan, wat is er nou eigenlijk nog te doen wanneer je extreme (bijna hier, maar ik zit een beetje vast) klaar hebt?
Ik zet hem op de stand by, en ik had toen 1 vriend met 3 Bobs, en nu heb ik zelfs 3 vrienden met veel meer bobs.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
Je zet je PS3 wel op de goede stand? En je hebt genoeg mensen met coreurs?
Ok, hoef ik 'm niet op te starten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nope, wat mij betreft niet. Heb hem toevallig van de week weer eens aangezet, maar ik was er alweer snel klaar mee.
nu bijna 12 uur lang een grind met 5 drivers. bijna 600.000 credits.quote:Op maandag 11 april 2011 19:32 schreef RiKe het volgende:
Die automatische B-spec werkt echt GENIAAL!
Het enige waar je van afhankelijk bent is het inlog systeem van PSN.
Je start het programma, je voert je gegevens in, je zet je ps3 in remote race mode, en hij start alles zelf!
Hij draait nu bij mij, echt geweldig!
Oke m'n bob faalt nog hard, maar dat terzijde
Heb je al eens in je logboek gekeken?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik zet hem op de stand by, en ik had toen 1 vriend met 3 Bobs, en nu heb ik zelfs 3 vrienden met veel meer bobs.
Nee, na die post vanmiddag heb ik het nog 1 keer aangezet en volgens mij deed hij het nu welquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:46 schreef dekkered het volgende:
[..]
Heb je al eens in je logboek gekeken?
Vol gas blijven geven en bij remmen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:12 schreef RiKe het volgende:
Goed, die Vettel challenge?
ONMOGELIJKE TERING RACE
Je ogen houden het simpelweg niet bij![]()
Welke klapmongool heeft dit verzonnen![]()
Euh, nee?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vol gas blijven geven en bij remmen.
Dan is die auto best te handelen.
Euh, ja.quote:
Ik heb met een G25 de Nurnburgring kunnen rijden met dat ding.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:13 schreef RiKe het volgende:
@Netsplitter
Ik rij met een stuur en pedalen (DFGT) en de auto trilt gewoon te veel om je ogen fatsoenlijk af te stellen op de weg.
Geen idee, marktplaats?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe duur is zo'n G25 nu eigenlijk? Want die is best wel
Je mag die van mij voor 350 euro, je hoeft marktplaats dan niet eens te bezoekenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik zal eens ff rondneuzen
Dalijk naar huis om mijn Bobs ff te tjekken
350 euro voor een 2de hands G25???quote:Op woensdag 13 april 2011 19:31 schreef woessie het volgende:
[..]
Je mag die van mij voor 350 euro, je hoeft marktplaats dan niet eens te bezoeken
Mooie prijsquote:Op woensdag 13 april 2011 19:31 schreef woessie het volgende:
[..]
Je mag die van mij voor 350 euro, je hoeft marktplaats dan niet eens te bezoeken
Dat je er iets aan over wilt houden begrijp ik, maar dit is overkill.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |