daarom wissel ik ook regelmatig af. Ik heb een dekentje gehaakt en sjaals en knuffels gebreid.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:17 schreef Toverheks het volgende:
leuke dingen weer, ik stop ff met haken want lijkt wel of me arm uit de kom is pppffftt echt pijn met sommige bewegingen dus heb me breipennen maar weer tevoorschijn gehaald.
Ik heb een hele Ravelry favorietenlijst volquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:16 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
Ik wil hem gebruiken om mijn lunch in te vervoeren naar mijn werk, een broodtrommeltje, appeltje en een liga. Verder om leuke dingetjes in de te stoppen, ik ga gewoon aan de slag. Nog meer leuke patronen voor een tas??
Wat er in die poppetjes zat weet ik niet precies, maar dat zakje met wat ik zelf had was staalgranulaat , de zwaarste en dan past een kilo nog door je brievenbusquote:Op woensdag 23 maart 2011 06:34 schreef EsseEi het volgende:
Granulaat is fijn(althans, ik heb het effect ervan gezien bij Lyssa en dat vond ik wel tof!!)
Oh, die zijn tof!quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:51 schreef MissN het volgende:
tadaaa mein blumen:
[ afbeelding ]
weet nog niet echt wat ik ermee ga doen, k denk niet dat ik een sjaal hiervaan zelf zou gaan dragen, dus nog even een slachtoffer vinden aan wie ik m ga geven
ja maar wat dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:00 schreef trui het volgende:
mooi N! en je kunt er ook iets anders van maken dan een sjaal of omslagdoek natuurlijk.
jaaaa!! mijn oma heeft altijd van die gehaakte dingen op tafel waar je dan weer je bloempotje overheen zet! tnxxxquote:
Bedankt, ik ga eens even kijken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:53 schreef KarinvdB het volgende:
@trovey ik heb m'n oogjes tot nu toe besteld bij hbmonique.nl, betalen met ideaal en heel duidelijk met verzendkosten, heb daar ook kunstof en glasgranulaat vandaan voor het verzwaren van.bijv lijf, handjes en voetjes van de amineko's. Als je een beetje oplet met hoeveel je bestelt (granulaat is zwaar) kan het door de brievenbus.
Meer posten dan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:01 schreef Wampi het volgende:
Oh, het zusje van Snertje![]()
ik lurk teveel en schrijf hier te weinig
oh wat is deze schattigquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:05 schreef Herfstblad het volgende:
Mooie bloemen!
Ik gebruik niet heel vaak granulaat. Eigenlijk alleen bij het hertje van Elizabeth Doherty:
[ afbeelding ]
(Niet mijn hertje dus).
Ik zag trouwens dat de Wibra nu van het Novakatoen ook een donkerroze heeft, eerst alleen lichtroze (ze waren bij 'mijn' Wibra aan het inruimen). Niet meegenomen, vind dat Catania een mooiere roze heeft![]()
Ik moest rood hebben voor mijn gsjesHeb uitgerekend dat ik totaal 6 bollen rood nodig heb.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:40 schreef trui het volgende:
tegan, ik weet niet of ik je helemaal begrijp. maar als je dezelfde kleur blijft gebruiken is het bijv. handig om met halve vasten / slip stitches naar de nieuwe beginplek toe te haken. dus nadat je een ronde hebt gesloten, 2 of 3 slipstitches maken tot je in de volgende tussenruimte bent tussen 2 clusters stokjes uit de vorige ronde. dan kun je vanaf daar weer een nieuwe chain van 3 (of 2) maken als eerste 'nep'stokje van de volgende ronde. is dat een antwoord op je vraag?
(als je een nieuwe kleur begint kun je die natuurlijk vastmaken op de plaats waar je weer meteen verder kunt, dan hoef je die 'truc' niet uit te voeren)
Ah, ik kan het niet uitleggen. En ik snap al die termen van trui niet. Eens even kijken of ik het beter kan uitleggen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:06 schreef MissN het volgende:
ik snap m niet Teganik weet alleen dat je losse draadjes nog moet wegwerken, maar denk niet of dat de draadjes zijn die jij bedoeld
Ah, ik doe het dus fout. Die tutorials zijn helemaal niet duidelijk hierin, dus ik had zelf maar iets geprobeerdquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Na een ketting van 3 volgt toch altijd een stokje in deze vorm? Dus 3 lossen als eerste stokje, dan twee stokjes dan lossen (voor de tussenruimte) dan 3 stokjes en weer 3 lossen enz..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |