jaaaa!! mijn oma heeft altijd van die gehaakte dingen op tafel waar je dan weer je bloempotje overheen zet! tnxxxquote:
Bedankt, ik ga eens even kijken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:53 schreef KarinvdB het volgende:
@trovey ik heb m'n oogjes tot nu toe besteld bij hbmonique.nl, betalen met ideaal en heel duidelijk met verzendkosten, heb daar ook kunstof en glasgranulaat vandaan voor het verzwaren van.bijv lijf, handjes en voetjes van de amineko's. Als je een beetje oplet met hoeveel je bestelt (granulaat is zwaar) kan het door de brievenbus.
Meer posten dan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:01 schreef Wampi het volgende:
Oh, het zusje van Snertje![]()
ik lurk teveel en schrijf hier te weinig
oh wat is deze schattigquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:05 schreef Herfstblad het volgende:
Mooie bloemen!
Ik gebruik niet heel vaak granulaat. Eigenlijk alleen bij het hertje van Elizabeth Doherty:
[ afbeelding ]
(Niet mijn hertje dus).
Ik zag trouwens dat de Wibra nu van het Novakatoen ook een donkerroze heeft, eerst alleen lichtroze (ze waren bij 'mijn' Wibra aan het inruimen). Niet meegenomen, vind dat Catania een mooiere roze heeft![]()
Ik moest rood hebben voor mijn gsjesHeb uitgerekend dat ik totaal 6 bollen rood nodig heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |