abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94503430
hmm misschien wordt het wel ene kadootje voor mijn oma, is in april jarig en ook gek op handwerken :Y
haken is cool
  woensdag 23 maart 2011 @ 11:23:50 #62
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94503875
ah, een tafelkleed. :+ ;)
in de haak.
pi_94505414
Mooie bloemen! :)

Ik gebruik niet heel vaak granulaat. Eigenlijk alleen bij het hertje van Elizabeth Doherty:
(Niet mijn hertje dus ;)).

Ik zag trouwens dat de Wibra nu van het Novakatoen ook een donkerroze heeft, eerst alleen lichtroze (ze waren bij 'mijn' Wibra aan het inruimen). Niet meegenomen, vind dat Catania een mooiere roze heeft :P
Ik moest rood hebben voor mijn gsjes :) Heb uitgerekend dat ik totaal 6 bollen rood nodig heb.
pi_94505829
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:23 schreef trui het volgende:
ah, een tafelkleed. :+ ;)
jaaaa!! mijn oma heeft altijd van die gehaakte dingen op tafel waar je dan weer je bloempotje overheen zet! tnxxx :P
haken is cool
pi_94505861
oh dat hertje O+ O+ O+
haken is cool
  woensdag 23 maart 2011 @ 12:54:16 #66
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94507145
dat hertje staat ook al zó'n tijd op mijn tohooklist... O+ erg leuk!
in de haak.
pi_94508472
Ooh herfstblad wat doe je nou... die is echt too cute!!! Zelfs een vlindertje op z'n neus O+
pi_94509812
Ik heb hem 2 keer gemaakt, maar ik moet zeggen dat ik het patroon best lastig vond eigenlijk :p

Mijne waren alleen niet zo mooi als deze. O-)
pi_94512365
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 00:53 schreef KarinvdB het volgende:
@trovey ik heb m'n oogjes tot nu toe besteld bij hbmonique.nl, betalen met ideaal en heel duidelijk met verzendkosten, heb daar ook kunstof en glasgranulaat vandaan voor het verzwaren van.bijv lijf, handjes en voetjes van de amineko's. Als je een beetje oplet met hoeveel je bestelt (granulaat is zwaar) kan het door de brievenbus.
Bedankt, ik ga eens even kijken. :P Hele dag lag mijn internet eruit dus mooie gelegenheid om het even te "testen" :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_94512525
Dat hertje is echt TE CUTE! ik zag dat het patroon 7 dollar kost. Dat is alleen wat minder.

Misschien dat ik ga fröbelen om m zelf te maken. 1 ding kan ik alleen niet goed zien. Is het neusje nou los gehaakt in een andere kleur en dan op het hoofd genaaid of is het toch uit 1 stuk gehaakt. Mag dit verklapt worden?
  woensdag 23 maart 2011 @ 15:29:57 #71
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94513006
annelotje, het is gewoon aan elkaar gehaakt, geloof ik. dus je begint met de kleur van 't neusje, en switcht dan op een gegeven moment van kleur als de neus lang genoeg is (na 6 rondes).
in de haak.
pi_94513402
Thnx Trui!
Na wat snuffelen gevonden dat ze ook een boekje heeft. Dat wordt mijn volgende cadeautje aan mezelf! Maar wel volgende maand. Deze maand mag ik niets uitgeven aan hobbyspullen. Vorige week op de handwerkbeurs geweest haha.
pi_94514428
Dit gaat mijn volgende "te maken" tas worden, *O* ik heb oranje garen van de kringloop dus ideaal om een goudvisversie te maken. :P

http://www.angelfire.com/(...)come-to-my-new-blog/
Optimist tot in de kist
pi_94521665
Gsjes :) Moeten er in totaal 132 worden, ik heb er 30 nu :)

pi_94524621
Oh, het zusje van Snertje O+
:W ik lurk teveel en schrijf hier te weinig ;(
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
pi_94525684
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:01 schreef Wampi het volgende:
Oh, het zusje van Snertje O+
:W ik lurk teveel en schrijf hier te weinig ;(
Meer posten dan. :( o|O :+
Optimist tot in de kist
  woensdag 23 maart 2011 @ 20:29:15 #77
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_94526167
oeeh dat hertje is schattig, maar 7 euro voor patroon vind ik teveel van het goede :@

Herstblad je GSjes worden mooi! :D leuke deken gaat dat worden!

baal een beetje: vandaag weer een werkdag van 11 uur (onbetaald, jawel ;)) en heb dan 's avonds zooo geen puf meer om ook maar iets te doen buiten tv kijken. En dat terwijl ik zooo veel wil h/maken, 's ochtends heb ik er helemaal zin in en en 's avonds kan ik me er niet meer toe zetten :(
pi_94526834
EsseEi, ik mail je even.
En balen dat je geen puf hebt, maar niet helemaal gek natuurlijk.
Misschien als je weer een weekend heb?
pi_94531520
Mijn swap is klaar *O*
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_94535817
@EsseEi; studeer je geneeskunde ofzoiets?
haken is cool
pi_94536073
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:05 schreef Herfstblad het volgende:
Mooie bloemen! :)

Ik gebruik niet heel vaak granulaat. Eigenlijk alleen bij het hertje van Elizabeth Doherty:
[ afbeelding ]
(Niet mijn hertje dus ;)).

Ik zag trouwens dat de Wibra nu van het Novakatoen ook een donkerroze heeft, eerst alleen lichtroze (ze waren bij 'mijn' Wibra aan het inruimen). Niet meegenomen, vind dat Catania een mooiere roze heeft :P
Ik moest rood hebben voor mijn gsjes :) Heb uitgerekend dat ik totaal 6 bollen rood nodig heb.
oh wat is deze schattig
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:59:20 #82
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94537634
hadden jullie deze aanbieding van Sarah London al gezien trouwens? kun je ook lekker je queue mee ophogen. :)
in de haak.
  donderdag 24 maart 2011 @ 06:34:19 #83
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_94542409
@MissN ja ;) loop co-schappen en zit nu bij chirurgie...en daar beulen ze je af haha ;) (nee hoor, iedereen is heel aardig en alle arts-assistenten balen ook onwijs van die dagen, dus dat is dan wel weer een soort van fijn ;))

Leuk Trui!!! eens even kijken wat er allemaal bij staat!!!
Edit: heb even bij de patronen gekeken, maar meeste dingen (zo niet alles :@) is ook gratis op ravelry te vinden. Vind het wel allemaal mooi en vrolijk enzo :D en het is goed ideeën opdoen ofzo, maar vind het niet heel uniek ofzo :@

Bedacht me net dat ik met m'n dooie hoofd gister best wel gedachteloos GSjes voor mn Up had kunnen haken haha ;) dat ga ik voortaan maar doen als ik uitgeput ben, schiet die ook een beetje op :)

[ Bericht 21% gewijzigd door EsseEi op 24-03-2011 06:39:50 ]
pi_94542807
Een heel topic gemist, vanavond ga ik gauw teruglezen wat er gefröbeld is :o
Het haken ligt hier buiten de swap even stil, ik kom er niet aan toe op de een of andere manier.
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:15:13 #85
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94545623
ik heb weer een sleepy sarah gemaakt. alleen 't gezichtje er nog op borduren, dat is niet echt iets om in de trein te doen. :)

esseEi, misschien heb je gelijk, maar sommige van haar patronen ken ik alleen via haar. Bovendien zijn 't australische dollars, omgerekend maar een euro of 7. dus mocht je ooit overwogen hebben om patronen van haar aan te schaffen, dan is dit wel de kans. :)
in de haak.
pi_94545905
t is nu huishoud-hobbybeurs in assen! ben benieuwd of ze daar ook wol-standjes hebben...
maar ivm met chronisch geldtekort, ga ik maar volgend jaar naar de beurs in zwolle! :P
haken is cool
pi_94546437
Bedankt voor de tip trui! Zitten zeker een paar leuke patronen bij en heb er 10 weten uit te pikken.

Vandaag waarschijnlijk weinig haaktijd, ben voor m'n moeder een opberger (weet niet goed hoe het in het nederlands heet, in het engels een roll up of case roll, je rolt hem op in ieder geval :) ) voor haar breipennen aan het maken van een zeeman kussensloop, en dan nog een voor mezelf voor m'n set tunische haaknaalden, waar ik nog mee moet gaan oefenen.
pi_94549931
Ik heb koppijn :{ gister tot laat gewerkt op een pittige afdeling...nu geen puf om te haken..eigenlijk voor niets :P jammer van mn vrije dag
haken is cool
pi_94550634
aaahh misschien ga ik de teeny tiny hearts maken van attic24, dat moet nog wel te doen zijn :P
haken is cool
pi_94551514
Ik heb ook koppijn, maar in tegenstelling tot MissN heb ik gister niets gedaan :P
Vandaag ook niet.

Morgen weer werken *O* Nu is dat nog *O* maar na 5 klanten niet meer :P

Ga vandaag mn koosje maar eens afmaken en een nieuw borduurwerkje maken :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')