abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 maart 2011 @ 16:48:25 #176
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_94605335
Anyway, ik ga naar huis fietsen, wind zou licht opzij in de rug moeten zijn...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_94605429
Het leuke is dat dat de beklimming van de Muur bij de wielertoeristen anders, en zwaarder, is dan die van de profs. De Abdijstraat is veel steiler en moeilijker dan de Vesten, waar de profs over heen gaan. Alleen de Abijstraat loopt volgens mij al op tot ongeveer 16%
pi_94607272
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nou, ik durf haast te wedden dat ik minstens een paar centimeter later hoef te gaan lopen dan freddeh.
Als je denkt dat ik je heel de rit uit de wind laat zitten zit je er écht mooi naast :P

@SuperWeber: Gefelicteerd man! :D

Oh, en ben er inmiddels dus weer. Denk dat ik zo'n 50km heb weggetrapt totaal, moet de route nog even op papier zetten, eens zien hoever ik écht gereden heb :)
Maar eerst douchen. Want m'n dochter zegt net: "Mamma.... Pappa stinkt he!"
pi_94607558
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:56 schreef Yankee het volgende:

[..]

Bij Rose hoef je alleen het voorwiel erin te zetten, het zadel op de juiste hoogte te stellen en het stuur te draaien
Zitten alle kabels dan gewoon vast? Bij mijn crossfiets moesten de remkabels nog gedaan worden en stuurpen, zadelpen, zadel, stuurlint zaten er los bij. Maar die was niet van Rose.
pi_94607668
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Die Rose kan trouwens ook met SRAM.

Als ik het goed begrijp is dat SRAM een soort Triple zonder 3 voorbladen? :)

[..]
Als je uitsluitend naar de uitersten kijkt wel. Je hebt een heel zwaar en een heel licht verzet. Daartussenin mis je er een heleboel. De stappen tussen opeenvolgende kransjes zijn zo groot dat het wel 20 omwentelingen per minuut kan schelen bij dezelfde snelheid. Het zijn allemaal trucs om maar geen triples meer te hoeven maken/verkopen, triples zijn zo uncool maar met 32 tanden achter rijden is geen probleem 8)7
  vrijdag 25 maart 2011 @ 18:01:10 #181
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_94607788
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:53 schreef eentwee het volgende:

[..]

Zitten alle kabels dan gewoon vast? Bij mijn crossfiets moesten de remkabels nog gedaan worden en stuurpen, zadelpen, zadel, stuurlint zaten er los bij. Maar die was niet van Rose.
Bij zowel de fiets van m'n vriendin als die van m'n pa wel, komen beide bij Rose vandaan
.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 18:13:13 #182
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_94608211
Hallo

Lekker gefietst vandaag O+
5e dag deze week op rij, toch ging 't nog wel oké
pi_94608737
@ eentwee

Het "imago" van een triple doet me niet zoveel. Dat neem ik allemaal niet mee in m'n keuze.

Die canyon komt alleen met sram en de al duurdere rose kost nog eens 50 meer met een triple. Over sram heb ik idd jouw verhaal al eerder gehoord; maar ook weer reactie's die het daar weer niet mee eens zijn :)

Qua duurzaamheid is 105/apex wel goed met elkaar te vergelijken toch?
  vrijdag 25 maart 2011 @ 18:37:21 #184
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_94608996
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

Qua duurzaamheid is 105/apex wel goed met elkaar te vergelijken toch?
Dacht het wel, maar dit weet ik niet helemaal zeker.

Die Canyon heeft waarschijnlijk Mavic Aksium wielen en de Rose Easton EA aero of heeft deze EA 70 wielen van Easton? Dan zou ik voor de Rose gaan omdat die wielen beter zijn dan de Aksiums
.
pi_94609001
Hallo, ik hoor niet echt tot de incrowd maar ik fiets wel :)

Eerst even zeiken: de BMI in de OP van Cyclinggirl is 19,5 dus die 15 is echt te laag lol (dat hebben anorexia mensen!). Dus iemand kan niet rekenen :+

En OT: dit jaar mn eerste racefiets rondje erop zitten :)

Rondje Leiden- Zoeterwoude gedaan, na niks aan mn conditie in de winter te hebben gedaan. Hakt erin :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_94609002
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Die Rose kan trouwens ook met SRAM.

Als ik het goed begrijp is dat SRAM een soort Triple zonder 3 voorbladen? :)

[..]
Nee, het is een compact, maar met een idiote tandwielverhouding achter. Compact kan (op het vlakke wel onhandig), maar met deze tandwielverhouding zou ik voor een triple gaan.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_94609127
Dat klopt; aksium voor de canyon en aero voor rose.

Geen beste reactie's voor apex hier.. :p
pi_94609925
Goed, kort verslagje van m'n ritje vanmiddag:

• Temperatuur was goed, eerste ritje in korte broek
• Vos gezien in de Hollandse Biesbosch
• Mooie blondine gezien in Rabo outfit <3
• Moerdijk is echt een van de kleinste gaten in Nederland...
• Moerdijkbrug hoef je niet te proberen voor heuveltraining
• Wegdek Moerdijkbrug is kut, stuur sloeg een paar keer bijna uit m'n handen
• En dan moet je dus nog een keer die brug over... terug...
• En als je dan op de heenweg wind mee had, dan heb je terug wind tegen

Speciaal voor Oksel en de Buurman en Buurman conversatie van vanavond:

• Als je spierpijn hebt in je kuiten van het hardlopen, dan compenseert wielrennen dat
• Ik heb géén pijn aan m'n onderkantje
  vrijdag 25 maart 2011 @ 19:09:18 #189
130803 Gripper
Get a grip
pi_94610152
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:37 schreef Godshand het volgende:
Hallo, ik hoor niet echt tot de incrowd maar ik fiets wel :)
We doen wel heel incrowd, maar wij hebben ook allemaal als newbie dit forum een keer gevonden. Kom een keer naar een meet, maak een opmerking over zweedse tweelingen, fietsmeet bij mij, of over je benen scheren en het komt goed ;)

Welkom iig!

Kwam net om 18 uur thuis van werk, en nog helemaal geen honger of zin om te gaan koken. Dus huphup, snel fietskleren aan en even een rondje van 20 km keihard knallen, nieuwegein-schalkwijk-houten nieuwegein.
Nu heb ik wel honger :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 25 maart 2011 @ 19:17:49 #190
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_94610396
Compact lijkt me ook niks, tenzij je meteen een 42 binnenblad bij koopt. En dan heb je nog maar een 50 als grote. :{w
pi_94611292
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 19:09 schreef Gripper het volgende:

[..]

We doen wel heel incrowd, maar wij hebben ook allemaal als newbie dit forum een keer gevonden. Kom een keer naar een meet, maak een opmerking over zweedse tweelingen, fietsmeet bij mij, of over je benen scheren en het komt goed ;)
Een opmerking over de Bianchi van Oksel doet het ook altijd goed. Morgen maar lekker een rondje doen :)
pi_94612172
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 19:09 schreef Gripper het volgende:

[..]

Welkom iig!

Kwam net om 18 uur thuis van werk, en nog helemaal geen honger of zin om te gaan koken. Dus huphup, snel fietskleren aan en even een rondje van 20 km keihard knallen, nieuwegein-schalkwijk-houten nieuwegein.
Nu heb ik wel honger :)
Ik postte vorig jaar hier ook, alleen niet zo frequent :P En niet naar de meet geweest dus dat zal de reden wel zijn dat ik niet in het geheugen gegrift sta als fietser ;)

Desondanks leuk om weer mee te posten :)
pi_94612266
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 20:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik postte vorig jaar hier ook, alleen niet zo frequent :P En niet naar de meet geweest dus dat zal de reden wel zijn dat ik niet in het geheugen gegrift sta als fietser ;)

Desondanks leuk om weer mee te posten :)
Geloof me, ik ben ook niet op de fietsmeet geweest, maar ik sta inmiddels wel in de geheugens gegrift :')
pi_94612396
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 20:07 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Geloof me, ik ben ook niet op de fietsmeet geweest, maar ik sta inmiddels wel in de geheugens gegrift :')
Jij post frequenter :Y

Maar geeft niet hoor :)
  vrijdag 25 maart 2011 @ 20:10:11 #195
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_94612417
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 19:52 schreef Littlecreep het volgende:

[..]

Een opmerking over de Bianchi van Oksel doet het ook altijd goed. Morgen maar lekker een rondje doen :)
oh daag hem nou niet uit om weer een afbeelding van zijn grafbak te plaatsen.......

:7
.
pi_94612554
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 20:10 schreef Yankee het volgende:

[..]

oh daag hem nou niet uit om weer een afbeelding van zijn grafbak te plaatsen.......

Nee nee... Dat hoeft niet per sé hoor. Moet hem eerst nog even een beetje oppoetsen voor ik dat weer aandurf ;)

Maar ik wil wel ff beginnen over m'n onderkantje hoor :Y
pi_94612851
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 20:10 schreef Yankee het volgende:

[..]

Ik zie dat ding al elke keer in de OP. Scroll altijd zo snel mogelijk door. :P

Ben overigens van het tikje af in mijn stuur :) Vader heeft stuur er maar even afgehaald en er bleek wat zand tussen te zitten. Toch raar dat zoiets kleins, zo'n geluid kan maken.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 20:19:40 #198
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_94612869
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 20:12 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Nee nee... Dat hoeft niet per sé hoor. Moet hem eerst nog even een beetje oppoetsen voor ik dat weer aandurf ;)

Maar ik wil wel ff beginnen over m'n onderkantje hoor :Y
Nee dank je. 'Grafbak' slaat natuurlijk niet op jouw geliefde he, daar spreekt ik met geen kwaad woord over :P
.
pi_94612961
Ik zat niet op te letten. GIng natuurlijk of dat geval van Oksel, met die kromme wielen... :')
pi_94614532
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 19:03 schreef Freddeh het volgende:
Goed, kort verslagje van m'n ritje vanmiddag:
• Mooie blondine gezien in Rabo outfit <3
• Moerdijk is echt een van de kleinste gaten in Nederland...
• Moerdijkbrug hoef je niet te proberen voor heuveltraining
• Wegdek Moerdijkbrug is kut, stuur sloeg een paar keer bijna uit m'n handen
• En dan moet je dus nog een keer die brug over... terug...
• En als je dan op de heenweg wind mee had, dan heb je terug wind tegen
<3 ?? wat betekent dat?
Ook een mooie blondine gezien langs vliegveld Gilze Rijen. Zou ze eerder een 8 geven of een 9 als ze wat harder had gereden. Geen idee dus hoe ik die 3 moet inschatten :?

Moerdijkbrug is redelijk mijns inziens, maar de voegen zijn klote. Ik reed vandaag de westelijke kant, misschien is oost slechter. Reed ook enkele reis Delft - Goirle dus lekker bijna de hele weg meewind. De betere ritjes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')