Als je denkt dat ik je heel de rit uit de wind laat zitten zit je er écht mooi naastquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nou, ik durf haast te wedden dat ik minstens een paar centimeter later hoef te gaan lopen dan freddeh.
Zitten alle kabels dan gewoon vast? Bij mijn crossfiets moesten de remkabels nog gedaan worden en stuurpen, zadelpen, zadel, stuurlint zaten er los bij. Maar die was niet van Rose.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:56 schreef Yankee het volgende:
[..]
Bij Rose hoef je alleen het voorwiel erin te zetten, het zadel op de juiste hoogte te stellen en het stuur te draaien
Als je uitsluitend naar de uitersten kijkt wel. Je hebt een heel zwaar en een heel licht verzet. Daartussenin mis je er een heleboel. De stappen tussen opeenvolgende kransjes zijn zo groot dat het wel 20 omwentelingen per minuut kan schelen bij dezelfde snelheid. Het zijn allemaal trucs om maar geen triples meer te hoeven maken/verkopen, triples zijn zo uncool maar met 32 tanden achter rijden is geen probleemquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die Rose kan trouwens ook met SRAM.
Als ik het goed begrijp is dat SRAM een soort Triple zonder 3 voorbladen?
[..]
Bij zowel de fiets van m'n vriendin als die van m'n pa wel, komen beide bij Rose vandaanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:53 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zitten alle kabels dan gewoon vast? Bij mijn crossfiets moesten de remkabels nog gedaan worden en stuurpen, zadelpen, zadel, stuurlint zaten er los bij. Maar die was niet van Rose.
Dacht het wel, maar dit weet ik niet helemaal zeker.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Qua duurzaamheid is 105/apex wel goed met elkaar te vergelijken toch?
Nee, het is een compact, maar met een idiote tandwielverhouding achter. Compact kan (op het vlakke wel onhandig), maar met deze tandwielverhouding zou ik voor een triple gaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die Rose kan trouwens ook met SRAM.
Als ik het goed begrijp is dat SRAM een soort Triple zonder 3 voorbladen?
[..]
We doen wel heel incrowd, maar wij hebben ook allemaal als newbie dit forum een keer gevonden. Kom een keer naar een meet, maak een opmerking over zweedse tweelingen, fietsmeet bij mij, of over je benen scheren en het komt goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:37 schreef Godshand het volgende:
Hallo, ik hoor niet echt tot de incrowd maar ik fiets wel
Een opmerking over de Bianchi van Oksel doet het ook altijd goed. Morgen maar lekker een rondje doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:09 schreef Gripper het volgende:
[..]
We doen wel heel incrowd, maar wij hebben ook allemaal als newbie dit forum een keer gevonden. Kom een keer naar een meet, maak een opmerking over zweedse tweelingen, fietsmeet bij mij, of over je benen scheren en het komt goed
Ik postte vorig jaar hier ook, alleen niet zo frequentquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:09 schreef Gripper het volgende:
[..]
We doen wel heel incrowd, maar wij hebben ook allemaal als newbie dit forum een keer gevonden. Kom een keer naar een meet, maak een opmerking over zweedse tweelingen, fietsmeet bij mij, of over je benen scheren en het komt goed
Welkom iig!
Kwam net om 18 uur thuis van werk, en nog helemaal geen honger of zin om te gaan koken. Dus huphup, snel fietskleren aan en even een rondje van 20 km keihard knallen, nieuwegein-schalkwijk-houten nieuwegein.
Nu heb ik wel honger
Geloof me, ik ben ook niet op de fietsmeet geweest, maar ik sta inmiddels wel in de geheugens gegriftquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik postte vorig jaar hier ook, alleen niet zo frequentEn niet naar de meet geweest dus dat zal de reden wel zijn dat ik niet in het geheugen gegrift sta als fietser
Desondanks leuk om weer mee te posten
Jij post frequenterquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:07 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben ook niet op de fietsmeet geweest, maar ik sta inmiddels wel in de geheugens gegrift
oh daag hem nou niet uit om weer een afbeelding van zijn grafbak te plaatsen.......quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:52 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Een opmerking over de Bianchi van Oksel doet het ook altijd goed. Morgen maar lekker een rondje doen
Nee nee... Dat hoeft niet per sé hoor. Moet hem eerst nog even een beetje oppoetsen voor ik dat weer aandurfquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:10 schreef Yankee het volgende:
[..]
oh daag hem nou niet uit om weer een afbeelding van zijn grafbak te plaatsen.......
Ik zie dat ding al elke keer in de OP. Scroll altijd zo snel mogelijk door.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:10 schreef Yankee het volgende:
[..]
oh daag hem nou niet uit om weer een afbeelding van zijn grafbak te plaatsen.......
Nee dank je. 'Grafbak' slaat natuurlijk niet op jouw geliefde he, daar spreekt ik met geen kwaad woord overquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:12 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Nee nee... Dat hoeft niet per sé hoor. Moet hem eerst nog even een beetje oppoetsen voor ik dat weer aandurf
Maar ik wil wel ff beginnen over m'n onderkantje hoor
<3 ?? wat betekent dat?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:03 schreef Freddeh het volgende:
Goed, kort verslagje van m'n ritje vanmiddag:
• Mooie blondine gezien in Rabo outfit <3
• Moerdijk is echt een van de kleinste gaten in Nederland...
• Moerdijkbrug hoef je niet te proberen voor heuveltraining
• Wegdek Moerdijkbrug is kut, stuur sloeg een paar keer bijna uit m'n handen
• En dan moet je dus nog een keer die brug over... terug...
• En als je dan op de heenweg wind mee had, dan heb je terug wind tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |