Dus jij ziet hem daar niet fietsend overheen komenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:38 schreef eentwee het volgende:
Anders lopen je lagers straks nog trager dan jij op de Muur van Geraardsbergen
Een beetje motiveren is goed toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dus jij ziet hem daar niet fietsend overheen komen
Soort buurman en buurmanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:50 schreef Oksel het volgende:
Die verhalen van Fred en Captain..Alsof ze zich voorbereiden op een wereldreis per fiets..
![]()
![]()
Ja, en waar hebben ze het over..?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:29 schreef eentwee het volgende:
[..]
Soort buurman en buurmanEindeloos ouwehoeren en er gaat steeds van alles mis, met materiaal en mens (blessures, vrouwen in de overgang).
Jawel...maar toch blijven proberen. tegen alle logica in. Dat maakt ons eigenlijk waardig voor een eigen RLS.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:29 schreef eentwee het volgende:
[..]
Soort buurman en buurmanEindeloos ouwehoeren en er gaat steeds van alles mis, met materiaal en mens (blessures, vrouwen in de overgang).
Bij Rose hoef je alleen het voorwiel erin te zetten, het zadel op de juiste hoogte te stellen en het stuur te draaienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het word toch een nieuwe fiets voor mij. Ik denk dat het 1 van de budget modellen van Rose of Canyon gaat worden met shimano 105 of SRAM Apex (verschil?)
Vind de Rose iets mooier maar die is ook weer iets duurder.
Maar m'n eigenlijke vraag; hoe krijg je zo'n fiets geleverd? Ik heb 2 linkerhanden en m'n gereedschapskist is gevuld met gratis inbussleutels van de Ikea; krijg ik die fiets fietsend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |