Bah, al mogelijke diagnose.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:27 schreef Yankee het volgende:
Vandaag naar de sportarts geweest vanwege mijn knie. Mag nu maandag naar de fysio en de komende tijd in ieder geval niet te intensief fietsen
Wat heb je precies met je knie? Ik ben gister naar de fysio geweest in verband met mijn knie. Deze is overbelast en hij is er een tijdje mee bezig geweest. Sindsdien is het alleen maar minderquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:27 schreef Yankee het volgende:
Vandaag naar de sportarts geweest vanwege mijn knie. Mag nu maandag naar de fysio en de komende tijd in ieder geval niet te intensief fietsen
Ik heb nadat ik gefietst heb pijn en dat zit bij mijn knieschijf en een pees die daar loopt. Dit komt waarschijnlijk door overbelasting dan wel verkeerde belasting maar dat zou te verhelpen moeten zijn door middel van specifieke oefeningen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat heb je precies met je knie? Ik ben gister naar de fysio geweest in verband met mijn knie. Deze is overbelast en hij is er een tijdje mee bezig geweest. Sindsdien is het alleen maar minder
Heb net zelf weer wat zooi gekocht bij http://www.bike-components.de/. Wel verzendkosten maar bijna alles is er goedkoper dan eldersquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:55 schreef Blik het volgende:
Bagger, tijdje geleden een nieuwe stuurpen gekocht (huidige is 12 cm, en dat is te lang). Blijkt dat ik de verkeerde besteld heb omdat er blijkbaar verschillen zijn qua stuurdikte
ik moet 26 mm hebben ipv 31.8 mm
Iemand tips voor webshops zonder verzendkosten?
Ingeschreven! En als voorproefje ga ik 2 weken ervoor 2 dagen naar Limburg toe met een aantal mensen die meedoen aan Alpe D'Huzes. Dus dan moet ik al wel aardig wat kilometers in de benen hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:49 schreef Gripper het volgende:
[..]
Max. 30 gemiddeld.
Rijden van 9.30 tot (binnenkomst vanaf) 14.30 ,da's 5 uur om 120 km af te werken. De afstand is iets meer dan 110 km, zie de site. Snelheid zal, als de tocht inderdaad non stop is, dus eerder onder dan boven de 30 liggen.
Als jij in je eentje een aantal uur lang 25 km/u kan rijden, dan hou je in een peloton al makkelijk langdurig een snelheid van boven de 30 vol.
Tof!quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:22 schreef Blik het volgende:
[..]
Ingeschreven! En als voorproefje ga ik 2 weken ervoor 2 dagen naar Limburg toe met een aantal mensen die meedoen aan Alpe D'Huzes. Dus dan moet ik al wel aardig wat kilometers in de benen hebben
lol, kwestie van tzt. even mobiel nummer uitwisselenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tof!
Maar je gaat voor die tijd toch nog wel meer rijden dan alleen 2 weken ervoor, toch?
Moeten we als we samen willen rijden wel even bedenken hoe we dat gaan aanpakken qua elkaar vinden. " Ik heb een zwart shirtje aan met de italiaanse vlag erop! "
Hehe, ik kon het wel, maar in die tijd was ik ook sterker door training dan mijn fietsgenoten, ik heb geen idee hoe ik ervoor zou staan t.o.v. evengoed getrainde mensen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik moet het meer hebben van slinks wegrijden of keihard (voor mijn doen) demarreren en hopen dat de rest minder goed is als ik
Ik weet niet of je een ringdrager bent, maar als dat het geval is kun je eens over de bovenbuis heen tikken om te luisteren of het puur de lak is. Voor zover ik zien kan is het alleen de lak en dan zou ik me er niet te druk over maken want het is een prima prijs voor zo'n fiets.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe vervelend een "beschadiging" is voor een aluminium frame? Behalve dat t er niet zo mooi uit ziet natuurlijk. Een carbon frame kan je geloof ik gelijk afschrijven na een flinke valpartij?
Zie foto 2: http://link.marktplaats.nl/434881139
Verder lijkt me dit namelijk een vrij aardige fiets voor deze prijs?
Bedankt!
Ik gebruik die hand al veel minder dan toen ik nog vrijgezel wasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:08 schreef Freddeh het volgende:
Komt er voor mijn gevoel een beetje op neer dat je je pols niet helemaal gebruikt zoals het zou moeten.
Dus jij ziet hem daar niet fietsend overheen komenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:38 schreef eentwee het volgende:
Anders lopen je lagers straks nog trager dan jij op de Muur van Geraardsbergen
Een beetje motiveren is goed toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dus jij ziet hem daar niet fietsend overheen komen
Soort buurman en buurmanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:50 schreef Oksel het volgende:
Die verhalen van Fred en Captain..Alsof ze zich voorbereiden op een wereldreis per fiets..
![]()
![]()
Ja, en waar hebben ze het over..?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:29 schreef eentwee het volgende:
[..]
Soort buurman en buurmanEindeloos ouwehoeren en er gaat steeds van alles mis, met materiaal en mens (blessures, vrouwen in de overgang).
Jawel...maar toch blijven proberen. tegen alle logica in. Dat maakt ons eigenlijk waardig voor een eigen RLS.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:29 schreef eentwee het volgende:
[..]
Soort buurman en buurmanEindeloos ouwehoeren en er gaat steeds van alles mis, met materiaal en mens (blessures, vrouwen in de overgang).
Bij Rose hoef je alleen het voorwiel erin te zetten, het zadel op de juiste hoogte te stellen en het stuur te draaienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het word toch een nieuwe fiets voor mij. Ik denk dat het 1 van de budget modellen van Rose of Canyon gaat worden met shimano 105 of SRAM Apex (verschil?)
Vind de Rose iets mooier maar die is ook weer iets duurder.
Maar m'n eigenlijke vraag; hoe krijg je zo'n fiets geleverd? Ik heb 2 linkerhanden en m'n gereedschapskist is gevuld met gratis inbussleutels van de Ikea; krijg ik die fiets fietsend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |