Nog steeds hetzelfde, hopelijk kan de fysio mij er met wat oefeningen een beetje rap van verlossenquote:Op zondag 27 maart 2011 10:45 schreef Tommeke het volgende:
Ik had zo de sprint voor je aangetrokken
Hoe staat het met je knie? Als het waait is Middelstum trouwens een echte kutkoers.
Inderdaad ja. Daarvan verwacht je niet dat ze kapot gaan. En zeker niet op die manier. Als ik nou een baansprinter was geweest of zo, maar zoveel kracht heb ik ook weer niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 10:38 schreef Tommeke het volgende:
@ivo: Hugi naven staan toch bekend als supergoed?
buitenkant of onderkant knie? Waardoor denk je dat t komt. Overbelast of blokjes/houding verkeerd?quote:Op zondag 27 maart 2011 10:47 schreef Yankee het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde, hopelijk kan de fysio mij er met wat oefeningen een beetje rap van verlossen
Ook dan zou het bizar zijnquote:Op zondag 27 maart 2011 11:04 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Daarvan verwacht je niet dat ze kapot gaan. En zeker niet op die manier. Als ik nou een baansprinter was geweest of zo, maar zoveel kracht heb ik ook weer niet.
Ik heb al ruim 3 weken niet meer op de fiets gezeten. Wel nog een keer gespind, maar daar is het dan ook bij gebleven. Word er vet chagrijnig van.quote:Op zondag 27 maart 2011 10:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb sinds dinsdag niet meer gefietst. Ben al een paar dagen aan het kwakkelen en word er doodchagrijnig van. Vandaag mis ik de eerste echte koers van het seizoen. Echt balen, want vorige week was ik op de wielerbaan in erg goede doen. Nu maar ff rusten en over een paar dagen weer vol aan de bak.
Wanneer mag je weer?quote:Op zondag 27 maart 2011 11:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik heb al ruim 3 weken niet meer op de fiets gezeten. Wel nog een keer gespind, maar daar is het dan ook bij gebleven. Word er vet chagrijnig van.
quote:Op zondag 27 maart 2011 11:55 schreef marcodej het volgende:
Perfect fietsweer vandaag! Vanmiddag lekker twee uurtjes trappen!
Morgen het wiel terugbrengen naar de handelaar. Gelukkig staat m'n reservefiets klaar, kan ik tenminste vanmiddag nog een rondje draaien. Maar ik mis m'n 3e 200km BRM van het seizoen, die was echt niet te halen (brevet is in Orchies).quote:Op zondag 27 maart 2011 11:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ook dan zou het bizar zijn
Een fietsmaatje van me heeft wel eens, toen we een beetje aan het crossen waren, z'n freewheel bevroren gehad. Dan kan je er ook ff helemaal niets mee.
binnenkant, bij de knieschijf. Waarschijnlijk overbelasting, althans dat denk ik want ik heb vorig jaar iets van 10000 km in deze houding gefietst.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:13 schreef No-P het volgende:
[..]
buitenkant of onderkant knie? Waardoor denk je dat t komt. Overbelast of blokjes/houding verkeerd?
Vandaag rustdag helaas voor mij. Het zonnetje schijnt net zo mooi...
Doen wij eens niet mee, winnen zequote:Op zondag 27 maart 2011 15:24 schreef Yankee het volgende:
[..]
binnenkant, bij de knieschijf. Waarschijnlijk overbelasting, althans dat denk ik want ik heb vorig jaar iets van 10000 km in deze houding gefietst.
Net wel even naar de koers hier in de buurt gefietst.....dat was een prima rondje voor mij geweest
heldenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Doen wij eens niet mee, winnen ze
Het scherm nogal mooi te zijn, met z'n drieen op kop van het peloton 33 per uur rijden om af te stoppen. Niemand kon er langs
Heb je niet dus?quote:Op zondag 27 maart 2011 11:52 schreef Marurk het volgende:
[..]
Als ik weer een berijdbare fiets heb...
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:30 schreef kikoooooo het volgende:
ThanksIk wil alleen kijken of ik het weer leuk ga vinden, ben dus niet van plan om direct een hele dure nieuwe fiets te halen, maar een goede tweede hands. Als ik het dan weer leuk vind, kan ik altijd nog een goede fiets aan laten meten. Vandaar dat ik op marktplaats op zoek ben.
Koop alsjeblieft nooit die fiets, wat een rommelquote:Op zondag 27 maart 2011 21:13 schreef Pablo88 het volgende:
Beste sportievelingen,
Ik wil graag (voor het eerst) een racefiets aanschaffen.
Ik was van plan om bij een fietsenmaker langs te gaan om te informeren naar een goede, degelijke tweedehands fiets. Ook in verband met de maat van de fiets (ik ben ongeveer 1.85 m lang)
Via marktplaats kwam ik ook deze aanbieding tegen.
Mij lijkt dat je voor die prijs (voor een nieuwe fiets) een hoop schroot koopt. Dus vraag ik jullie, wat is er mis met deze fiets, of valt het wel mee?
Ligt het aan mij of lijkt het of de versnellingen op de fiets op een heel vreemde plaats zitten? Boven op het stuur i.p.v. aan de remmen?
Haha, ja ik was er al bang voor.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:17 schreef Yankee het volgende:
[..]
Koop alsjeblieft nooit die fiets, wat een rommel
Het is brol, een Mickey Mouse fietsquote:Op zondag 27 maart 2011 21:13 schreef Pablo88 het volgende:
Beste sportievelingen,
Ik wil graag (voor het eerst) een racefiets aanschaffen.
Ik was van plan om bij een fietsenmaker langs te gaan om te informeren naar een goede, degelijke tweedehands fiets. Ook in verband met de maat van de fiets (ik ben ongeveer 1.85 m lang)
Via marktplaats kwam ik ook deze aanbieding tegen.
Mij lijkt dat je voor die prijs (voor een nieuwe fiets) een hoop schroot koopt. Dus vraag ik jullie, wat is er mis met deze fiets, of valt het wel mee?
Ligt het aan mij of lijkt het of de versnellingen op de fiets op een heel vreemde plaats zitten? Boven op het stuur i.p.v. aan de remmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |