Nee, noordkant van de Moerdijkbrug is beter dan de westkant. Westkant heeft echt slechte naden erin zitten. Noordkant gaat wel. Vind het niets waard, lijkt niet eens op een heuvel dat ding, hoewel de westkant wel een lekker lang stukje is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:48 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
<3 ?? wat betekent dat?
Ook een mooie blondine gezien langs vliegveld Gilze Rijen. Zou ze eerder een 8 geven of een 9 als ze wat harder had gereden. Geen idee dus hoe ik die 3 moet inschatten![]()
Moerdijkbrug is redelijk mijns inziens, maar de voegen zijn klote. Ik reed vandaag de westelijke kant, misschien is oost slechter. Reed ook enkele reis Delft - Goirle dus lekker bijna de hele weg meewind. De betere ritjes!
Pff, al zou ie. Ik toep toch driedubbel over met mijn nieuwe fietsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:10 schreef Yankee het volgende:
[..]
oh daag hem nou niet uit om weer een afbeelding van zijn grafbak te plaatsen.......
Wat was jouw nieuwe barbecue fiets ook alweer?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
Pff, al zou ie. Ik toep toch driedubbel over met mijn nieuwe fiets
Dat zou voor mij te weinig zijn, +/- 3 uur trainen en 1 banaantje mee.quote:Op zondag 27 maart 2011 09:21 schreef SuperWeber het volgende:
Gisteren nog even 90 km getrapt. Het ging eigenlijk best wel goed, totdat ik de laatste 5 km voor Groningen honger kreeg en daardoor moest lossen. Dit was eigenlijk best wel zuur omdat ik de eerste 1,5 uur tegen de wind het meeste werk had verricht. Maar goed, de volgende keer neem ik een banaan mee, dan zal het vast wel goed gaan!!
Dan is niks zoals ik nu meehad, voor jou zeker weten te weinig. Ik denk ook dat ik misschien wel wat repen mee moet nemen. Toen ik wegging dacht ik dat ik 60 km ging doen oid, dat haal ik meestal wel op een fatsoenlijk ontbijt. 90 km haal ik dus duidelijk niet op een fatsoenlijk ontbijt...quote:Op zondag 27 maart 2011 09:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat zou voor mij te weinig zijn, +/- 3 uur trainen en 1 banaantje mee.
Ai, das een nare kuitenbijter, vooral het laatste stuk, als de weg wat naar links gaat. Succes!quote:Op zondag 27 maart 2011 07:44 schreef CyclingGirl het volgende:
Bijna op weg naar limburg voor de parkhotel rooding hills classic. wish me luck.
Na 5km 1e klim en na 17km al de Eyserbosweg daar mogen we 3x overheen.
Ja verdomme die had ik ook willen rijden, helemaal nu het ook nog lekker weer isquote:Op zondag 27 maart 2011 10:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ai, das een nare kuitenbijter, vooral het laatste stuk, als de weg wat naar links gaat. Succes!
@ivo: Hugi naven staan toch bekend als supergoed?
Ik heb sinds dinsdag niet meer gefietst. Ben al een paar dagen aan het kwakkelen en word er doodchagrijnig van. Vandaag mis ik de eerste echte koers van het seizoen. Echt balen, want vorige week was ik op de wielerbaan in erg goede doen. Nu maar ff rusten en over een paar dagen weer vol aan de bak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |