Ja, koffierondje zit er niet meer in.quote:
Deze, die van mij was te voorbarig, schurk had de lapo.quote:
Trustequote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:12 schreef Vultarian het volgende:
ik ga maar eens lekker in me bedje naar die film over die hond kijken waar ze het vanmiddag over hadden
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:13 schreef schurk65 het volgende:
leuk dit mijn 1e geopende cos ooit! volgens mij dooft vuurtje bijna, zou duur geintje zijn met die kluizen van de 2sjes
trustenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:14 schreef Vultarian het volgende:
laat het vuur niet uitgaan he! zie jullie morgen weer
Hij mag alleen niet zeggen dat ie bingoqueen is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:19 schreef schurk65 het volgende:
ser zegt dat ie travo is, verraad hij nu niet een deel van zijn geheim,mag toch niet???
Als ie had gezegd dat ie 40 was had ik hem ook geloofd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:19 schreef robmmad16 het volgende:
Ik lees nu toevallig dat Servio 27 is. DAMN, ik ben 3 jaar ouder, maar zie er VEEL jonger uit dan hij volgens mij... ZOO apart!
Geer heeft zo vaak gezegd dat ie rijk is. Maar niemand gelooft hemquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:21 schreef schurk65 het volgende:
maar geer mocht toch ook niet zeggen dat ie rijk was van de stem?
I know right? En Karim, is 31!!! WTF!!! Ik had hem ergens in de 40 geschat. Dan kom ik echt helemaaaal over als een knulletje. En Joanna 23...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ie had gezegd dat ie 40 was had ik hem ook geloofd.
Komt omdat die anderen van alles roepen wat niet waar is, dus zullen zij geer ook wel zo zien.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:25 schreef schurk65 het volgende:
en dat ie altijd roept dat ie daar voor het spel is en niet voor de poen.
Zou jij bij een nietmachine en perforater aan een piercer denken? Ik niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:29 schreef schurk65 het volgende:
waarom linkt niemand die perforator en nietmachine aan piercer in combo met die handschoenen?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:33 schreef schurk65 het volgende:
ik moet die film dus niet kijken nu. awake! wat sjer zegt. moet binnenkort onder het mes nl.
Moggeh Suziquote:
Van mij mag het. G&K zijn samen ontzettend goed bezigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:53 schreef suzi1 het volgende:
dit lijkt op de finalistenclub
alleen snap ik niet wat lex er dan tussn doet ;p
[ afbeelding ]
Wat denkt ze zelf, overduidelijk toch dat ze achter philip aanloopt. En andersomquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:12 schreef suzi1 het volgende:
het gaat er weer over hoe men daar en thuis over de beelden denkt
wb geflikkeflooi uiteraard
Wie is aalquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:07 schreef suzi1 het volgende:
o weinig gemist zag ik net tijdens het scrollen. lex en aal hebben weer getongeld
en mo en ma hebben dat ook, maar zijn ze met 2 alleen in een ruimte dan is een tong blijkbaar alweer teveel voor haar.
oooh kroelchickie is nu ook wakker
Ja Alex an sich wel, maar met zijn 3en bij elkaar is het leuk om naar te kijken/luisterenquote:
Oke, dat moet ik wel toegeven... ergens heeeeel diep van binnenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja Alex an sich wel, maar met zijn 3en bij elkaar is het leuk om naar te kijken/luisteren
Dat was WimLex van Maxima en Alex en ze waren met de paling aan het spelen las ik netquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap iets niet
lex en aal hebben weer getongeld
Wie hebben er met elkaar getongeld???
lololquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was WimLex van Maxima en Alex en ze waren met de paling aan het spelen las ik net
En ik vond je al zo droog antwoordenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:41 schreef suzi1 het volgende:
nu snap ik gelijk al die andere vragen aan mij. blame it on het net wakker zijn
Dat zei ik gisterenavond al, toen zei iemand al dat dat Hummie zou zijn met de tuinslang achter de schuttingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:46 schreef suzi1 het volgende:
haha wie hoopte eerder op de ochtend nog op een regenbui in portugal!?
ow ik kom een weekend niet en het nivo is gedaald hierquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was WimLex van Maxima en Alex en ze waren met de paling aan het spelen las ik net
fijn dat jij het nivo dan weer komt oppeperenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ik kom een weekend niet en het nivo is gedaald hier
Ze bedoelt volgens mij dat ze met alle stemmetjes in haar hoofd nu eindelijk een team is...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:18 schreef Ireth het volgende:
Jo: "Ik denk dat we nu allemaal wel een team zijn..."
Dat moet niet doos! Je moet elkaar weg spelen!
Ze heeft minutenlang staan gieren loeien als een debiel zo blij speelde ze...op het bed springen enz...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:08 schreef henkvandetillaart het volgende:
Joanna uitte haar psychische problemen toen ze hoorde dat Faalex en laura kusjes hadden gegeven.
Ze ziet er dan wel uit als 35 met dat gladgestreken gezicht, maar ze is nog maar 23quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:24 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik werd echt helemaal gek van dat gemaakte gegil en dat enorm kinderlijke verhaaltje wat erna volgde
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:26 schreef suzi1 het volgende:
dat nog niemand haar een klap in de botoxsmoel heeft gegeven snap ik echt niet!
ze hebben ff naar bb gekekenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:28 schreef waxmask het volgende:
Hoe verzinnen ze het....een vuurtje aanhouden met zijn allen...wie verzint deze fantastische missies....![]()
![]()
Ze hadden ze met voetkettingen van een meter met zijn allen aan elkaar moeten vastzetten, dat was pas leuk geweestquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:32 schreef bixs het volgende:
Ik vind het trouwens ook een soort van bedonderen van de kijkers door ze dezelfde opdrachten weer te laten doen als in vorige Big Brothers. Ook toen werden ze met handboeien aan elkaar vastgezet en moesten ze een vuurtje brandende zien te houden. Gewoon ouwe meuk die we nog een keer voorgeschoteld krijgen.
Hummie verzin eens iets nieuws!
in een lobbezak uit de webshop van joquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:33 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze hadden ze moet voetkettingen van een meter met zijn allen aan elkaar moeten vastzetten, dat was pas leuk geweest
Dit zijn wel opdrachten die goed werken. Dat weet Hummie Bummie. Ze leren samenwerken, raken geirriteerd en worden moe. Levert weer ruzies en tranen op dus kijkers... blalbalbaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:32 schreef bixs het volgende:
Ik vind het trouwens ook een soort van bedonderen van de kijkers door ze dezelfde opdrachten weer te laten doen als in vorige Big Brothers. Ook toen werden ze met handboeien aan elkaar vastgezet en moesten ze een vuurtje brandende zien te houden. Gewoon ouwe meuk die we nog een keer voorgeschoteld krijgen.
deze tekst was niet van mijn sorry dat ik nu zij quotequote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:32 schreef bixs het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:36 schreef bixs het volgende:
[..]
deze tekst was niet van mijn sorry dat ik nu zij quote
Die mindfucks zijn inderdaad wel goed. Beetje spanningen door missies waarbij tegengestelde belangen naar voren komen zoals bij Gerard.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:39 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik zou meer mindfucking willen zien. Die opdracht van Gerard was echt goed. Maar daarna werd het weer basisschoolniveau. Laat hen maar mensen tegen elkaar uitspelen, Maik de opdracht geven dat hij niet meer bij moniek mag slapen, Joanne geen make up meer mag opdoen, Servio niet meer mag koken.
Of privileges geven aan mensen zodat ze een voorsprong krijgen in het spel
Maik weer wat fout gedaan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:48 schreef Ireth het volgende:
Mo wil niet met Maik! Ze wil met Flip of Gerard
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:50 schreef Ireth het volgende:
"Bewoners! Het is tijd om op te staan!"
Arme Alex ligt er net in
"Bewoners!!! NU opstaan!"
En morgen weer.. en overmorgen ook.. en zaterdag.. en!!!!!!, u get it?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:52 schreef Sjalalamantha het volgende:
En moniek smeert gelijk weer iets op haar ongewassen gezichtje.
Jep. Begrepen. I rest my casequote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:53 schreef henkbarte het volgende:
[..]
En morgen weer.. en overmorgen ook.. en zaterdag.. en!!!!!!, u get it?
Jij bent dan ook wel een wiskunde monster!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:05 schreef Sjalalamantha het volgende:
Haahaha inderdaad. Hoe moeilijk kan het zijn.
12 shifts, 11 mensen, 3 x 2 + 1 over.
1+2
3+4
4+5
6+7
8+9
10+11
12+1
2+3
4+5
6+7
8+9
10+11
zucht...fakking zucht.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:03 schreef Ireth het volgende:
Lau: "Ik wil dan nog wel een keer hoor..."
Jo: "Weet je, ik doe dan wel 3 shifts, dat vind ik niet erg..."
Ja ze zou ook eens iemand anders de kans geven iets extra's te doen! Net als gisteren met Sharon met de douche schoonmaken!
En Joan heeft nog 1 afstervende hersencel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:06 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel een wiskunde monster!
Ze bestelt gewoon overal facking 100.000% van!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:06 schreef Sjalalamantha het volgende:
haha ik heb dan ook vwo afgerond.... jootje werkte al op haar 16e. Maar met die webshop moet ze toch ook aantallen bestellen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:07 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze bestelt gewoon overal facking 100.000% van!
En dan heeft ze ook nog de grootste fakking na-order van het hele land.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:07 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ze bestelt gewoon overal facking 100.000% van!
Ze heeft ook fakking veel klanten, ik zweer het je op mn moederquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan heeft ze ook nog de grootste fakking na-order van het hele land.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:09 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Ze heeft ook fakking veel klanten, ik zweer het je op mn moeder
En fakking nooit klachten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:09 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ze heeft ook fakking veel klanten, ik zweer het je op mn moeder
Als Jo eruit is gaan we met alle fokkers een klacht sturen naar tofs.. Goed idee?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:10 schreef Urb het volgende:
En ze heeft nog fakking nooit maar 1 klacht gehad, dat zweert ze op kanker. En verwed ze d'r hond op yadda yadda.
En wie is dan nummer 4 in de 2e en 3e shift? Niet eerlijk hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:05 schreef Sjalalamantha het volgende:
Haahaha inderdaad. Hoe moeilijk kan het zijn.
12 shifts, 11 mensen, 3 x 2 + 1 over.
1+2
3+4
4+5
6+7
8+9
10+11
12+1
2+3
4+5
6+7
8+9
10+11
En faking lelijke modellen.. Ze zei toch dag ze zo kieskeurig was! Gewoon een goedkope site.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:12 schreef Sjalalamantha het volgende:
Die website is trouwens fakking onoverzichtelijk met fakking veel reclame
Nou nee hoor, nummer 4 staat 2 shifts achter elkaar in het beginquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:06 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel een wiskunde monster!
O damm.. Flipje. Hij wil wel twee keer achter elkaarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:13 schreef henkbarte het volgende:
[..]
En wie is dan nummer 4 in de 2e en 3e shift? Niet eerlijk he
Haha ok, we willen geen scheve gezichten natuurlijk. Want in zo'n huis maak je niks mee en dan kan dat al snel escaleren. (zo moeilijk kan het dus zijn; )quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:15 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
O damm.. Flipje. Hij wil wel twee keer achter elkaar
quote:Dagverdeling
22 maart om 09.51
Joanna deelt de shifts in.
Joanna is klaarwakker. Ze heeft de afgelopen uren bij het vuur gezeten met Karim. Toen de bewoners het sein kregen dat ze op moesten staan, sprintte Joanna naar de vrouwen slaapkamer om de voorkeuren van iedereen op te schrijven. Het vuur moet nog een lange tijd aan blijven en daarvoor is een goede planning noodzakelijk, aldus Joanna.
Ze zat net een half uur en wist niet hoe snel ze met haar kladblaadje naar binnen moest rennen!quote:
Zo, Servio zat nog niet of ze was al weer binnen. Vind trouwens wel dat ze zichzelf verwaarloost met dat onverzorgde haar van haar nu, Valt me toch een beetje tegen,quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zat net een half uur en wist niet hoe snel ze met haar kladblaadje naar binnen moest rennen!
Ja echt eh.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zat net een half uur en wist niet hoe snel ze met haar kladblaadje naar binnen moest rennen!
Nee da's gewoon haar fakking winter-collectie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:21 schreef Darklight het volgende:
Aan Joanna's kleding te zien is het winter in portugal
Ik ben overgestapt naar de keuken.. dan maar luisteren naar Laura (die toch niks zegt..)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:23 schreef MargrietV het volgende:
Irritant die speekselvloed van Servio.
sssssssssllll oh ik erger me er dood aan !!! kijk mij even interessant doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:23 schreef MargrietV het volgende:
Irritant die speekselvloed van Servio.
kaarsvetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:27 schreef sjampoeh het volgende:
waar heeft joanne dat lijstje nu mee geschreven ?
niet van die moeilijke vragen stellenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:26 schreef Ireth het volgende:
Mo heeft moeite met het fornuis aankrijgen, dat brengt me bij de volgende vraag... wat als er nu met spoed iets gerepareerd moet worden? Normaal worden ze dan opgesloten in 1 van de slaapkamers, maar n moeten er 2 buiten blijven bij het vuur?
Alleen haar vest gepikt! Hahahaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:29 schreef Sjalalamantha het volgende:
Joanna: Ik ben al twee keer in Mexico gweest, echt geen leuke ervaringen daar gehad
Gerard: Was dat drugs gerelateerd?
Geraaaaaaardquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:29 schreef Sjalalamantha het volgende:
Joanna: Ik ben al twee keer in Mexico gweest, echt geen leuke ervaringen daar gehad
Gerard: Was dat drugs gerelateerd?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:26 schreef Ireth het volgende:
Mo heeft moeite met het fornuis aankrijgen, dat brengt me bij de volgende vraag... wat als er nu met spoed iets gerepareerd moet worden? Normaal worden ze dan opgesloten in 1 van de slaapkamers, maar n moeten er 2 buiten blijven bij het vuur?
Ik denk op de rode bank vanavond. Ooooo daar heb ik echt zin in. De verdeeldheid die dan weer zal heersen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:32 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Ben ook benieuwd hoe ze nominaties bekend maken bv, ze kunnenook niet naar de rode bank of KvdW met z'/n allen.
Ut zal dan ongetwijfeld wel weer zo'n mietjesopdracht zijn die vanmiddag om 2 uur al weer stopt zodat ze weer lekker kunnen bankhangen/kriebelen/neuspeuteren/fakking niets doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:32 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Ben ook benieuwd hoe ze nominaties bekend maken bv, ze kunnenook niet naar de rode bank of KvdW met z'/n allen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:33 schreef suzi1 het volgende:
ik ga dr fakking webshop leegbestellen en stuur al die fakking zooi weer retour
na sorry hoor maar zeg dan erewoord op je fakking moeder.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:33 schreef suzi1 het volgende:
Ik denk dat niet zozeer de rest ziet als plebs, maar dat ze heel erg graag overeenkomsten en verschillen zoekt. Tevens erbij willen horen dus zeggen, ik wil ook reizen.... Ze wil ook graag alles beter weten en overstemmen.. Komt voort uit onzekerheid als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:34 schreef MargrietV het volgende:
Joanna laat nooit iemand uitpraten, want ze vindt haar eigen verhalen veel belangrijker, de rest is in haar ogen toch alleen maar plebs.
dat zweer ik 200.000% zeker op die fakking botoxkop van mn moeder ja!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:35 schreef muzas het volgende:
[..]
na sorry hoor maar zeg dan erewoord op je fakking moeder.
Da's een goeie!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:33 schreef suzi1 het volgende:
Dat is toch Moniek?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:37 schreef MargrietV het volgende:
en waar blijft Joanna nu met ik moet wel 15 keer plassen?
Kan niet ze heeft Facking nooit klachten! Dat weet ze voor facking 2000% zeker!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:37 schreef danilel het volgende:
[..]
Da's een goeie!
![]()
(het enige probleem is dat niet altijd alles voorradig is, heb slechte recensies gelezen)
die heeft een p-mate bij zichquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:37 schreef MargrietV het volgende:
en waar blijft Joanna nu met ik moet wel 15 keer plassen?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:39 schreef danilel het volgende:
[..]
die heeft een p-mate bij zich
[ afbeelding ]
geen behoefte aan. Ze heeft al te veel gebruik gemaakt van mijn eindeloos geduld.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:39 schreef suzi1 het volgende:
krijgen we ook ergens een chatuurtje met fakking-jo als ze eruit is?
Ik was in de studio toen die mocht praten met Jo. Ik laat me liever voorlezen door Moniek.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:42 schreef TWP het volgende:
Oja der moeder zal weer eens een mooie stem hebben
OMGquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:43 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik hoop op een nieuwe missie:
De komende twee dagen mogen jullie alleen pannenkoeken eten!
welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:38 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Kan niet ze heeft Facking nooit klachten! Dat weet ze voor facking 2000% zeker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog eenEn nog eentjequote:Feb 18th 2011 (om 23:52)
permalink
Echt niet shoppen bij THE online fashion store!!! Ik shop heel veel op internet bijna elke week en heb tot nu toe altijd goede ervaringen gehad behalve bij tofs. Ik heb een jurkje begin november betaald en werd pas in december geleverd. Aangezien jurkje niet voldeed meteen terug gestuurd. Meer dan 2 maanden later heb ik de 122euro nog niet terug gekregen. Eerst kwamen ze met excuus dat ik mijn rekening nummer niet op retour formulier had ingevuld. Bijzonder want heb via ideal betaald. Was wel netjes geweest als ze me zelf even hadden gecontacteerd. Nu wacht ik al 2 weken op terugbetaling na laatste contact maar is complete radio stilte em nog geen geld ontvangen. Als ze voor woensdag niet betalen zoek ik verder de publiciteit op en daarnaast ga ik andere stappen ondernemen. Hoe verleidelijk de website ook is ik zou aanraden er nooit iets te kopen. Wordt vervolgd.En omdat ik het zo leuk vind (nog een hele recente)quote:Feb 25th 2011 (om 19:38)
permalink
Ook ik heb veel ervaring met Online winkelen.
Ik koop in ieder geval niks meer bij TOFS.
Ik kocht een bikini van phax 90 euro .
Ik heb hem netjes ontvangen maar vond hem niet mooi.
Zonder te passen en in originele verpakking stuurde ik hem terug.
2 dagen later lag de bikini weer in de brievenbus.. Ik zou hem vies hebben gemaakt en
ze konden hem niet terug nemen!! Lekker dan zit je met een bikini van 90 euro die niet mooi is..
Maar nu komt het. 3 dagen later weer een pakketje.. Ik dacht, he??? heb niks besteld..
Zit er een super mooie top in. Ik meteen opgebeld dat er iets verkeerd moet zijn gegaan.
Of ik het pakketje terug wil sturen.. Zo eerlijk als ik ben doe ik dat.
Alleen ik kon opdraaien voor de verzendkosten.. STOM had ik hem nu maar gehouden!!!.quote:2 dagen geleden (om 13:49)
permalink
Ik bestel ook nooooooooooooit meer iets bij TOFS. Ik heb 19 november 2010 een bestelling gedaan en nog steeds niet alles ontvangen. Ik heb er al heel vaak achteraan gemaild. Heb ze ook telefonisch gesproken. En niets. Ook geen geld terug. Ze hebben inmiddels drie keer aangegeven mijn geld terug te storten maar helaas. En mijn bestelling hebben ze nu wel tien keer op de post gedaan. En durven dan ook gewoon te zeggen dat het vast mis is gegaan met de post.
Zulke slechte en onbeschofte service heb ik nog nooit meegemaakt. Met mij zijn er nog heel erg veel ontevreden klanten. Met een aantal van deze klanten gaan we nu stappen ondernemen tegen TOFS. Ze hebben een keurmerk voor hun online webshop. We gaan er in ieder geval voor zorgen dat ze die niet lang meer hebben. En we zitten eraan te denken om contact op te nemen met Radar of Kassa.
Dames één advies, bestel nooit iets bij TOFS!!!!!!!!!!!!!
Dat gaat je heel veel tijd, geld en energie kosten zonder dat je er ook maar iets voor terug krijgt
Dat vuur moet blijven branden, en er moeten er telkens 2 bijblijven.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:45 schreef Noz het volgende:
Wat zijn ze nu eigenlijk aan het doen moesten ze wakker blijven ofzo?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:46 schreef suzi1 het volgende:
haha wie hoopte eerder op de ochtend nog op een regenbui in portugal!?
Ach so :-) dacht dat ze de hele nacht op waren gebleven haha.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:45 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat vuur moet blijven branden, en er moeten er telkens 2 bijblijven.
helaas niet, maar het was toch op komst net toen jojo moest gaan vuurwachthoudenquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:45 schreef danilel het volgende:
[..]
wel
Damn, nasty stuff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:53 schreef suzi1 het volgende:
een persoonlijke backstep. hij wil joanna niet meer zien na het programma??
Ik denk het vage paniekerige gedoe van Aafke vorige week. Je kon er toen uit opmaken dat het om Gerard ging, meer eigenlijk niet.quote:
En toch vind ik Jo anders behoorlijk goed in stoken!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jo zat er net in te porren...vrouwen hebben geen verstand van vuur en bbq's, face it....
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vind Jo anders behoorlijk goed in stoken!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:55 schreef Urb het volgende:
[..]
En toch vind ik Jo anders behoorlijk goed in stoken!
Zou lachuh zijn als deze kluizen door de helft gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gaat zo uit, nat hout en geen kleine stukken om het aan de gang te houden...
Het Friese paard.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:56 schreef suzi1 het volgende:
waarom noemen ze het paard niet gewoon bij naam!
sowieso dom van ze om 2 van die grote kluizen tegelijkertijd bij die korf te zetten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Zou lachuh zijn als deze kluizen door de helft gaan.![]()
Euro 17.050,00 Aafke
Euro 10.950,00 Sharon
Vraag me echt af over wie Mo het heeft tegen Gerard.![]()
en dat alleen omdat ze haar tong in zijn bek probeerde te proppenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het Friese paard.![]()
Mo is echt een schijterd. En Aafke kon/mocht niet meer zeggen, het zal wel gestook van haar zijn geweest omdat ze de pest aan Gerard had.
Ze spelen het spel ook belabberd. Ze dneken alleen aan 'gezelligheid'quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:59 schreef muzas het volgende:
[..]
sowieso dom van ze om 2 van die grote kluizen tegelijkertijd bij die korf te zetten.
Probeerde Aafke te zoenen met Gerard???quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:59 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en dat alleen omdat ze haar tong in zijn bek probeerde te proppen
en dat volgens eigen zeggen niet heeft gedaan. terwijl ze een complete black out had. juist ja
tijdens de Love-party besprong ze hem " voor de grap" yeah right.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:00 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Probeerde Aafke te zoenen met Gerard???
ja toen ze straalbezopen was.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:00 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Probeerde Aafke te zoenen met Gerard???
mjahquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Mo-versations....hoogbegaafd he....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |