Oke, dat moet ik wel toegeven... ergens heeeeel diep van binnenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja Alex an sich wel, maar met zijn 3en bij elkaar is het leuk om naar te kijken/luisteren
Dat was WimLex van Maxima en Alex en ze waren met de paling aan het spelen las ik netquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap iets niet
lex en aal hebben weer getongeld
Wie hebben er met elkaar getongeld???
lololquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was WimLex van Maxima en Alex en ze waren met de paling aan het spelen las ik net
En ik vond je al zo droog antwoordenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:41 schreef suzi1 het volgende:
nu snap ik gelijk al die andere vragen aan mij. blame it on het net wakker zijn
Dat zei ik gisterenavond al, toen zei iemand al dat dat Hummie zou zijn met de tuinslang achter de schuttingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:46 schreef suzi1 het volgende:
haha wie hoopte eerder op de ochtend nog op een regenbui in portugal!?
ow ik kom een weekend niet en het nivo is gedaald hierquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was WimLex van Maxima en Alex en ze waren met de paling aan het spelen las ik net
fijn dat jij het nivo dan weer komt oppeperenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ik kom een weekend niet en het nivo is gedaald hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |