Ja, koffierondje zit er niet meer in.quote:
Deze, die van mij was te voorbarig, schurk had de lapo.quote:
Trustequote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:12 schreef Vultarian het volgende:
ik ga maar eens lekker in me bedje naar die film over die hond kijken waar ze het vanmiddag over hadden
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:13 schreef schurk65 het volgende:
leuk dit mijn 1e geopende cos ooit! volgens mij dooft vuurtje bijna, zou duur geintje zijn met die kluizen van de 2sjes
trustenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:14 schreef Vultarian het volgende:
laat het vuur niet uitgaan he! zie jullie morgen weer
Hij mag alleen niet zeggen dat ie bingoqueen is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:19 schreef schurk65 het volgende:
ser zegt dat ie travo is, verraad hij nu niet een deel van zijn geheim,mag toch niet???
Als ie had gezegd dat ie 40 was had ik hem ook geloofd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:19 schreef robmmad16 het volgende:
Ik lees nu toevallig dat Servio 27 is. DAMN, ik ben 3 jaar ouder, maar zie er VEEL jonger uit dan hij volgens mij... ZOO apart!
Geer heeft zo vaak gezegd dat ie rijk is. Maar niemand gelooft hemquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:21 schreef schurk65 het volgende:
maar geer mocht toch ook niet zeggen dat ie rijk was van de stem?
I know right? En Karim, is 31!!! WTF!!! Ik had hem ergens in de 40 geschat. Dan kom ik echt helemaaaal over als een knulletje. En Joanna 23...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ie had gezegd dat ie 40 was had ik hem ook geloofd.
Komt omdat die anderen van alles roepen wat niet waar is, dus zullen zij geer ook wel zo zien.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:25 schreef schurk65 het volgende:
en dat ie altijd roept dat ie daar voor het spel is en niet voor de poen.
Zou jij bij een nietmachine en perforater aan een piercer denken? Ik niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:29 schreef schurk65 het volgende:
waarom linkt niemand die perforator en nietmachine aan piercer in combo met die handschoenen?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:33 schreef schurk65 het volgende:
ik moet die film dus niet kijken nu. awake! wat sjer zegt. moet binnenkort onder het mes nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |