Ja, koffierondje zit er niet meer in.quote:
Deze, die van mij was te voorbarig, schurk had de lapo.quote:
Trustequote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:12 schreef Vultarian het volgende:
ik ga maar eens lekker in me bedje naar die film over die hond kijken waar ze het vanmiddag over hadden
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:13 schreef schurk65 het volgende:
leuk dit mijn 1e geopende cos ooit! volgens mij dooft vuurtje bijna, zou duur geintje zijn met die kluizen van de 2sjes
trustenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:14 schreef Vultarian het volgende:
laat het vuur niet uitgaan he! zie jullie morgen weer
Hij mag alleen niet zeggen dat ie bingoqueen is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:19 schreef schurk65 het volgende:
ser zegt dat ie travo is, verraad hij nu niet een deel van zijn geheim,mag toch niet???
Als ie had gezegd dat ie 40 was had ik hem ook geloofd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:19 schreef robmmad16 het volgende:
Ik lees nu toevallig dat Servio 27 is. DAMN, ik ben 3 jaar ouder, maar zie er VEEL jonger uit dan hij volgens mij... ZOO apart!
Geer heeft zo vaak gezegd dat ie rijk is. Maar niemand gelooft hemquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:21 schreef schurk65 het volgende:
maar geer mocht toch ook niet zeggen dat ie rijk was van de stem?
I know right? En Karim, is 31!!! WTF!!! Ik had hem ergens in de 40 geschat. Dan kom ik echt helemaaaal over als een knulletje. En Joanna 23...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ie had gezegd dat ie 40 was had ik hem ook geloofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |