Joana af terug naar je hokquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o, sorry, zei ik irritant.. nee, zo bedoelde ik het niet.. nou ja, je praat luid, je bent constant aanwezig, je bemoeit je overal mee en ja, dat vindt iedereen wel ergerlijk.. ik niet hoor! ik vind je totaal niet irritant!
(hoe doe ik het, jongens??)
Ja makkelijk hč. "En vast" stamt van de zusjes, met plofkop, welke was dat ook al weer?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ok Thanks, ik stam nog uit de BB 1 reeks toen was het gewoon zonder al die toeters en bellenEn opende we met: "en vast"
oja ook humor, gezegdes door elkaar halenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:16 schreef mootie het volgende:
Joanne: Hij is veel te hard van slag gegaan in het begin.
Ze zeggen er nix van om der voor lul te laten staan, denk ik.....quote:
heeft alex niemand getongzoend?? of betekent het heel wat anders??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:15 schreef Capt1caveman het volgende:
"Hij heeft niemand gebekstekt"......
En het zijn mietjes, oh jee, je zult een ander maar kwetsen of voor het hoofd stoten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:16 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze zeggen er nix van om der voor lul te laten staan, denk ik.....
Ach....., de sufkut heeft het over Herr Flipp.......quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heeft alex niemand getongzoend?? of betekent het heel wat anders??
Daar begon de uitzending toch steeds mee...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja makkelijk hč. "En vast" stamt van de zusjes, met plofkop, welke was dat ook al weer?
Laat ik het hopenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:18 schreef chufi het volgende:
Wordt backstekken al opgenomen in de nieuwe VanDale
Etien of zoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:18 schreef mangalie het volgende:
[..]
Daar begon de uitzending toch steeds mee...
nee jo, omdat jij steeds zit te janken in de kvdw mocht ie als eerste terug.. de stem raakt allergisch voor je tranen, maar hij durft zich er nog niet tegen te verzetten!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:18 schreef mootie het volgende:
Sorry Jo, de kijkers willen Flip niet houden. Vieze gladde bekstekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |