Ja ik weet het niet zeker, maar omdat karim net uit zat te rekenen hoeveel hout er minimaal op moest om het vuurtje zo lang mogelijk te laten branden, trok ik deze conclusie.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, dat had ik gemist, ze moeten dus ook nog zuinig stoken
neeeeej, dan had je ze eerst moeten laten verwijderen......quote:Op maandag 21 maart 2011 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, was er ook heel blij mee! stel je voor dat ik vikingsjongetje had geheten en borstjes had..
o, dan had ik misschien ook wel in een huis in portugal gezeten!
ja, want Mo is mijn type helemaal niet..quote:Op maandag 21 maart 2011 23:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
neeeeej, dan had je ze eerst moeten laten verwijderen......
Maar je had vast meer leven gebracht dan Maikie
neuh, niet echtquote:Op maandag 21 maart 2011 23:46 schreef sjampoeh het volgende:
is het boeiend op de stream met lau en alex ? of hoef ik de streams niet ervoor aan te slingeren
Alex mocht toch faking nooit met haar in 1 bed liggen?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
De ridder gaat voor een triootje:
[ afbeelding ]
Wel in één bed, niet samen slapenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:47 schreef Day het volgende:
[..]
Alex mocht toch faking nooit met haar in 1 bed liggen?
Geen idee, maar gaat OF over haarzelf, OF over de kliniek van mammie....quote:
OF haar webshop..quote:Op maandag 21 maart 2011 23:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Geen idee, maar gaat OF over haarzelf, OF over de kliniek van mammie....
Lolquote:Op maandag 21 maart 2011 23:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Geen idee, maar gaat OF over haarzelf, OF over de kliniek van mammie....
ja heerlijk hequote:Op maandag 21 maart 2011 23:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
heeft trouwens Servio de rol van onzekere hond al overgenomen van Alex? ik vind em steeds zo stil en tam!
Die andere denk ik ...quote:Op maandag 21 maart 2011 23:47 schreef sjampoeh het volgende:
Waar gaan we verder er zijn nu 2 delen *zucht*
over haarzelf dus!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat ze fakkin 10000000% niks met flip heeft
ook zo'n geloofwaardig verhaal....quote:Op maandag 21 maart 2011 23:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat ze fakkin 10000000% niks met flip heeft
die kan haar niet aan, dat wordt niks, ik zweeer utquote:Op maandag 21 maart 2011 23:50 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
ook zo'n geloofwaardig verhaal....
Nee, nu opent iedereen die zin heeft te openen en wachten we tot alle COSsen zijn gesloten op een na....quote:
datquote:Op maandag 21 maart 2011 23:54 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nee, nu opent iedereen die zin heeft te openen en wachten we tot alle COSsen zijn gesloten op een na....
Is dom, en forumvervuiling, maar zo willen ze het hebben, geloof ik....quote:
we hebben Bommie nodigquote:Op maandag 21 maart 2011 23:54 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nee, nu opent iedereen die zin heeft te openen en wachten we tot alle COSsen zijn gesloten op een na....
Ja, heb ik ook eens gedaan OP oude stijl gemaakt.Was te vroeg en Pietje pleurde hem, dicht. Waar is Pietje nou?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
recht van de sterkste op het moment.. dus zet ze maar vast klaar
juist, en we kunnen daar ook elke dag een discussie over voeren. zullen we weer beginnen ofwachten tot het stil is op de steamsquote:Op maandag 21 maart 2011 23:54 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
ligt joanna daar nog steeds bij? die roept altijd als eerste dat je de liefde niet moet storen..quote:
bezigheidstherapiequote:
Ik kan ook stomweg kappen met de COS......quote:Op maandag 21 maart 2011 23:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
juist, en we kunnen daar ook elke dag een discussie over voeren. zullen we weer beginnen ofwachten tot het stil is op de steams
Maar waarom gaan ze het zo ouderwets aanmaken ipv een brandend kooltje te pakken?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
een bekstek vuurtje voor als die andere uitgaat ?
ik heb even geen zin om me er druk over te maken.. of ik neem de rol van joanna wel op me!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
juist, en we kunnen daar ook elke dag een discussie over voeren. zullen we weer beginnen ofwachten tot het stil is op de steams
pleaaassee nee. fakking nee ik zweer utquote:Op maandag 21 maart 2011 23:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb even geen zin om me er druk over te maken.. of ik neem de rol van joanna wel op me!
?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die andere heeft lager topicnummer, dus normaalgesproken is dat het topic waar op doorgegaan wordt.
Deze dus schat? Word een beetje moe van dat switchen tussen twee cossen.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:54 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
het gaat jou ook heel goed af merk ik..quote:Op maandag 21 maart 2011 23:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
pleaaassee nee. fakking nee ik zweer ut
je wordt ermee besmetquote:Op maandag 21 maart 2011 23:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het gaat jou ook heel goed af merk ik..![]()
Kan mij geen zak meer schelen...quote:Op maandag 21 maart 2011 23:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Deze dus schat? Word een beetje moe van dat switchen tussen twee cossen.
Tjeer ap, beeb. Ze moeten de lapo eens wat tijd geven om een nieuwe te open, dus ik blijf hier.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:59 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kan mij geen zak meer schelen...
en kâk...... nuhuuuuuu enzquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
net zo als met het lachje en het nasale njee van Mo
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tjeer ap, beeb. Ze moeten de lapo eens wat tijd geven om een nieuwe te open, dus ik blijf hier.
ik vond dat ook een heerlijk heldere regel.. maar ja..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tjeer ap, beeb. Ze moeten de lapo eens wat tijd geven om een nieuwe te open, dus ik blijf hier.
hoe kom je daar aan, knap speurwerk hahaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:01 schreef Wilskracht het volgende:
de krant die ze hebben gehad
http://www.cmjornal.xl.pt(...)FA-9857-63EB6231A15D
Daar gaat het niet om, moet je ook eens proberen zo, is echt leuk als het luktquote:
Alles opnemen harddiskrecorder stilstaand beeld.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoe kom je daar aan, knap speurwerk haha
ik hoop nu zo dat ie grote brandwonden aan zijn handen krijgt.. maar ja, dat is weer sneu natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:02 schreef Stability het volgende:
misselijk ventje die stervio..........gerard en karim wilden een vuurtje zelf maken, en wie bemoeit zich er meteen weer mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |