datquote:Op maandag 21 maart 2011 23:54 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nee, nu opent iedereen die zin heeft te openen en wachten we tot alle COSsen zijn gesloten op een na....
Is dom, en forumvervuiling, maar zo willen ze het hebben, geloof ik....quote:
we hebben Bommie nodigquote:Op maandag 21 maart 2011 23:54 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nee, nu opent iedereen die zin heeft te openen en wachten we tot alle COSsen zijn gesloten op een na....
Ja, heb ik ook eens gedaan OP oude stijl gemaakt.Was te vroeg en Pietje pleurde hem, dicht. Waar is Pietje nou?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
recht van de sterkste op het moment.. dus zet ze maar vast klaar
juist, en we kunnen daar ook elke dag een discussie over voeren. zullen we weer beginnen ofwachten tot het stil is op de steamsquote:Op maandag 21 maart 2011 23:54 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
ligt joanna daar nog steeds bij? die roept altijd als eerste dat je de liefde niet moet storen..quote:
bezigheidstherapiequote:
Ik kan ook stomweg kappen met de COS......quote:Op maandag 21 maart 2011 23:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
juist, en we kunnen daar ook elke dag een discussie over voeren. zullen we weer beginnen ofwachten tot het stil is op de steams
Maar waarom gaan ze het zo ouderwets aanmaken ipv een brandend kooltje te pakken?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
een bekstek vuurtje voor als die andere uitgaat ?
ik heb even geen zin om me er druk over te maken.. of ik neem de rol van joanna wel op me!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
juist, en we kunnen daar ook elke dag een discussie over voeren. zullen we weer beginnen ofwachten tot het stil is op de steams
pleaaassee nee. fakking nee ik zweer utquote:Op maandag 21 maart 2011 23:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb even geen zin om me er druk over te maken.. of ik neem de rol van joanna wel op me!
?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die andere heeft lager topicnummer, dus normaalgesproken is dat het topic waar op doorgegaan wordt.
Deze dus schat? Word een beetje moe van dat switchen tussen twee cossen.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:54 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |