Dat geld hier niet, lees de FAQquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:02 schreef Ripley het volgende:
In singles is het lapo opent nieuwe, binnen vijf minuten geen nieuwe dan staat het je vrij.
nee dan kan hij geen kutklusjes doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik hoop nu zo dat ie grote brandwonden aan zijn handen krijgt.. maar ja, dat is weer sneu natuurlijk!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:02 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Alles opnemen harddiskrecorder stilstaand beeld.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat geld hier niet, lees de FAQ
kappuh nou hierover! please zonde van het lezen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
dus dan heeft ie geen functie meer in de groep.. jo mag ook graag poetsen dus dan neemt zij die rol wel op zich!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee dan kan hij geen kutklusjes doen
veel wilskracht om te zoeken!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:02 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Alles opnemen harddiskrecorder stilstaand beeld.
Daar hebben we geen tijd voor, streams kijken en hier posten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
echoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
kappuh nou hierover! please zonde van het lezen!
Dat weet ik. Ik roep het alleen omdat dat een eveneens hardlopend topic is/was waarbij dit prima werkt. Misschien handig om je hier niet nog eens aan dezelfde steen te stoten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Naar mijn mening werkt dat het prettigst, maar doe dan 2 minuutjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:02 schreef Ripley het volgende:
In singles is het lapo opent nieuwe, binnen vijf minuten geen nieuwe dan staat het je vrij.
ze heeft toch haar dagelijkse portie aandacht nodigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:05 schreef sjampoeh het volgende:
jo ligt bij alex in bed of andersom, niet boeiend maar strange
stel je voor dat zij geen mannelijke aandacht meer krijgt!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:05 schreef sjampoeh het volgende:
jo ligt bij alex in bed of andersom, niet boeiend maar strange
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Naar mijn mening werkt dat het prettigst, maar doe dan 2 minuutjes.
Lau lag er bij maar is plassen of zoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze heeft toch haar dagelijkse portie aandacht nodig
Dat wordt lastig iddquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Karim krijgt het moeilijk.. Hij gaat van 8 tot 10 met Joanna waken!!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Karim krijgt het moeilijk.. Hij gaat van 8 tot 10 met Joanna waken!!
Volgens mij met een f5-je.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
![]()
Wat is eigenlijk de snelste manier om te openen? Als ik de lapo heb, moet ik eerst naar een andere pagina dan weer terug naar mijn lapo omdat dan pas dat nieuw deel ding in beeld verschijnt.
zal wel Servio zijn.. over Gerard spreekt ze alleen maar goed. tegen Karim dat welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:06 schreef sjampoeh het volgende:
ze roddelen met flip over ? gerard of servio ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |