Ja hè, pling pling pling bij het kampvuurtjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
heerlijk die rustgevende tokkel van Karim!
Omdat die faalt. Dat weten we ondertussen toch wel. En Laura begin ik me langzamerhand af te vragen of ze het nu als een fout ziet of serieus... want ze ontkent een relatie naar de rest en heeft niet geprobeerd nog écht intiem te zijn (alleen wat we gewend zijn.)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Waar is Laura? En waarom ligt hij die zijn tanden al heeft gepoetst er niet naast?
gooi djembe's in het huis!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:33 schreef bamby het volgende:
[..]
Nog een mondharmonica erbij en gaan, bij het vuur
Maik? dat ie een viespeuk is?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna heeft vandaag 'weer bevestigd gekregen dat ze degene die ze genomineerd heeft goed heeft ingeschat'. Karim en gerard?
O hoezo dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maik? dat ie een viespeuk is?
heeft ze in de spiegel gekeken:oquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna heeft vandaag 'weer bevestigd gekregen dat ze degene die ze genomineerd heeft goed heeft ingeschat'. Karim en gerard?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Neehee fukfuk zei ze echt...Haar vocabulaire is uitgebreid..
Nottequote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:34 schreef cindy11 het volgende:
Gelukkig gaat het nog steeds nergens over,en kan ik rustig gaan slapen!![]()
De gespeelde verhaal lijnen en gescripte relletje``s kan ik wel dromen inmiddels....
Trusten allemaal
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:34 schreef cindy11 het volgende:
De gespeelde verhaal lijnen en gescripte relletje``s kan ik wel dromen inmiddels....
Trusten allemaal
trustequote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:34 schreef cindy11 het volgende:
Trusten allemaal
Uhm Ja, want ik heb niet meegekregen dat Jo hem vies vond. Slaat op het neuken?quote:
nee, sorry, was gewoon een vraag van mij..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uhm Ja, want ik heb niet meegekregen dat Jo hem vies vond. Slaat op het neuken?
Maar dat van mij was ook een serieuze vraag!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee, sorry, was gewoon een vraag van mij..
lolquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo vraagt aan de anderen als ze denken dat ze weet wat ze gedaan heeft of ze het dan voor hen zelf willen houden.
Moottje denkt vooruit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo vraagt aan de anderen als ze denken dat ze weet wat ze gedaan heeft of ze het dan voor hen zelf willen houden.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Duidelijk, ze hebben dus allemaal Servio gestemd.
Moet ze vooral zeggen waar joana bij isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:37 schreef PoezeligDing het volgende:
die valt er ook helemaal buiten, al 1,5 weekquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:38 schreef PoezeligDing het volgende:
ik kan me zo voorstellen dat ze hem vies vindt, ze heeft vannacht ook extra gedraaid en lawaai met het dekbed gemaakt maar Mo en Maik waren toch met andere dingen bezig....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar dat van mij was ook een serieuze vraag!
Hmz, en dat zegt madam eerlijk dan niet recht in zijn gezicht.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik kan me zo voorstellen dat ze hem vies vindt, ze heeft vannacht ook extra gedraaid en lawaai met het dekbed gemaakt maar Mo en Maik waren toch met andere dingen bezig....
Servio hoort dus ook al helemaal bij de dames.. Ach, als ie er maar uit gaatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarmee dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik kan me zo voorstellen dat ze hem vies vindt, ze heeft vannacht ook extra gedraaid en lawaai met het dekbed gemaakt maar Mo en Maik waren toch met andere dingen bezig....
Nee, joh, tuurlijk zegt ze dat dan niet in zijn gezicht.. Daar doet ze Mo dan heel veel verdriet mee!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hmz, en dat zegt madam eerlijk dan niet recht in zijn gezicht.
Alex vindt alle meiden 'chill'.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Servio hoort dus ook al helemaal bij de dames.. Ach, als ie er maar uit gaat
De gevolgen van wijndrinken en de poging van Mo om Maik niet naar huis te laten gaan!quote:
Oh datquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
De gevolgen van wijndrinken en de poging van Mo om Maik niet naar huis te laten gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |