Leuke beat eronder.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:25 schreef snetje het volgende:
kan iemand ff een filmpje achter elkaar plakken van ( alle T@T ..ik zweer het je! 200% zeker ...mijn moeder! ...en dan vooral fakking! fakking! momentenvan Jo) die niet worden uitgezonden ...en dan een leuk muziekje erbij voor youtube?
ja ik weet het niet hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:25 schreef snetje het volgende:
kan iemand ff een filmpje achter elkaar plakken van ( alle T@T ..ik zweer het je! 200% zeker ...mijn moeder! ...en dan vooral fakking! fakking! momentenvan Jo) die niet worden uitgezonden ...en dan een leuk muziekje erbij voor youtube?
hoe krijgt ie het voor elkaarquote:
LOL kan die nog ff int groot ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En met die zin onderbrak ze Alex die midden in een verhaal zat...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:23 schreef sjampoeh het volgende:
joan vond het fakking leuk dat aafke op haar gedrukt had vandaag. was echt een fakking leuk gesprek
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
LOL kan die nog ff int groot ?
ps: ik ga slapen maar zwaai nietbonne nuit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
[..]
ps: ik ga slapen maar zwaai nietNotteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Ik weet helaas niet hoe, maar dat is een briljant idee !quote:
[..]
ps: ik ga slapen maar zwaai nietik wel heb een dwarse buiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
pour vous bonne nuit aussiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:27 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ga de hond nog ff leeg laten lopen en ben er ook weg van.....
Gegroet, FOKkers!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:27 schreef Capt1caveman het volgende:
Gegroet, FOKkers!
Gegroet, FOKkers!
Gegroet, FOKkers!
Hij komt met stip binnen in de top 5 van hilarische BB-uitspraken.quote:
ik vind het helemaal niet irriquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
heerlijk die rustgevende tokkel van Karim!
Dat topic miste nog. Heb ik ff aangemaakt. Grappige uitspraken van de bewoners.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:16 schreef mootie het volgende:
Joanne: Hij is veel te hard van slag gegaan in het begin.
ja lekker zachtjes op de achtergrondquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
heerlijk die rustgevende tokkel van Karim!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |