Merci, probeer ik dat een volgende keer.quote:
quote:
quote:
Karim vindt Jo toch lief en een schatje, ik hoor het hem herhaaldelijk zeggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik denk dat ik de wekker maar ga zetten
Hij kijkt er erg naar uit. " Wat leuk, dan zit ik 2 uu met Joan!"quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Karim krijgt het moeilijk.. Hij gaat van 8 tot 10 met Joanna waken!!
good workquote:
DAT.. het is wel even weer gezegdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:10 schreef mootie het volgende:
Ik haat het als Johanna grapje zegt, je weet dan gewoon dat ze die vileine opmerking wel meende.
oo, ik vind haar momenteel zo irritant!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:10 schreef mootie het volgende:
Ik haat het als Johanna grapje zegt, je weet dan gewoon dat ze die vileine opmerking wel meende.
Mja bah echt. Doen ze wel meer daar , Alex heeft er ook een handje van maar Joan doet het de hele dag doorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:10 schreef mootie het volgende:
Snap ik ook niet dat niemand dat doetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:08 schreef sjampoeh het volgende:
BEKSTEKKEN kan niemand haar ff corrigeren daaro ? OMG
Precies, en ze ze spreekt de r dan niet eens uit. Grapjes bevatten altijd een kern van waarheid.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:10 schreef mootie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |