Presentator Gerard Jolingquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:47 schreef superworm het volgende:
[..]
Het zogeheten 'gillen met Hillen'.
Volgens Joran zit Hillen te trillen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Hillen krijgt straks op zijn billen.
Gaaf hè.
Matige film.quote:
De trappen in zijn huis zijn vrij krakkemikkig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:54 schreef remlof het volgende:
Bullshit dat het er op 27 feb naar uitzag dat Ghadaffi elk moment kon vallen, lees de topics hier op FOK! er maar op na.
Ik schat het ministerie van Buza toch iets hoger in dan Fok topicsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:54 schreef remlof het volgende:
Bullshit dat het er op 27 feb naar uitzag dat Ghadaffi elk moment kon vallen, lees de topics hier op FOK! er maar op na.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:55 schreef Tem het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom Rosenthal niet eerst even Fok! POL checkt.
Je bent zelf het bewijsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ook helemaal geen betweters op Fok enzo
Hij had het over de algemene mening in Europa.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik schat het ministerie van Buza toch iets hoger in dan Fok topics
Maar daar is POL nou ook niet bepaald representatief voor natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij had het over de algemene mening in Europa.
Ik zie plenty of opportunities.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ook helemaal geen betweters op Fok enzo
Check de Libië topics in MO nou maar.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:58 schreef Syllabus het volgende:
[..]
Maar daar is POL nou ook niet bepaald representatief voor natuurlijk.
Knallen we lekker timmermans neer, kan hij ook eens wat minder vrijuit roeptoeteren en betrekken we de PvdA ook een beetje bij het geheel.quote:
Ben de hele dag wegquote:
nou nou nou nouquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:01 schreef remlof het volgende:
Die Nederlandse in Iran is ook al opgehangen met dank aan Rosenthal's incompetentie...
Dit debat wordt niemand iets wijzer van.quote:
I know. Bij hun site zie je bij de 80's ook een grote foto van Billy Joelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Jammer, jouw genre is morgen heel de dag aan de beurt
Dom maar dat maakt hem nog niet verantwoordelijk voor die hang party. Ligt ff wat anders.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is wel zo. Iraanse dipomaten niet willen ontvangen enzo.
Ja en? Ik hoorde Uri net nog zeggen dat BuZa zich inzet voor het redden van Nederlanders "zonder aanzien des persoons".quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:03 schreef eriksd het volgende:
Die vrouw had mij trouwens een strafblad van heb ik jou daar.
Prima, maar schilder die vrouw niet af als een soort heilige.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en? Ik hoorde Uri net nog zeggen dat BuZa zich inzet voor het redden van Nederlanders "zonder aanzien des persoons".
Dat deed ik niet, ik wees alleen op een eerder falen van Rosenthal.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Prima, maar schilder die vrouw niet af als een soort heilige.
Baklava waarschijnlijk of iets koosjersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:08 schreef feeling_sinister het volgende:
Wat zit Job daar nou te eten op de achtergrond?
ahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |