Ben de hele dag wegquote:
nou nou nou nouquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:01 schreef remlof het volgende:
Die Nederlandse in Iran is ook al opgehangen met dank aan Rosenthal's incompetentie...
Dit debat wordt niemand iets wijzer van.quote:
I know. Bij hun site zie je bij de 80's ook een grote foto van Billy Joelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Jammer, jouw genre is morgen heel de dag aan de beurt
Dom maar dat maakt hem nog niet verantwoordelijk voor die hang party. Ligt ff wat anders.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is wel zo. Iraanse dipomaten niet willen ontvangen enzo.
Ja en? Ik hoorde Uri net nog zeggen dat BuZa zich inzet voor het redden van Nederlanders "zonder aanzien des persoons".quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:03 schreef eriksd het volgende:
Die vrouw had mij trouwens een strafblad van heb ik jou daar.
Prima, maar schilder die vrouw niet af als een soort heilige.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en? Ik hoorde Uri net nog zeggen dat BuZa zich inzet voor het redden van Nederlanders "zonder aanzien des persoons".
Dat deed ik niet, ik wees alleen op een eerder falen van Rosenthal.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Prima, maar schilder die vrouw niet af als een soort heilige.
Baklava waarschijnlijk of iets koosjersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:08 schreef feeling_sinister het volgende:
Wat zit Job daar nou te eten op de achtergrond?
ahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |