Weer die hiphop stem of heb ik dat nou fout want hoeft echt niet hoor.quote:
misschien heeft hij gewoon moeite met de engelse taalquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:03 schreef Koepert het volgende:
Die zatox lijkt wel een autist zo zeg... pff
sorry als ik hiermee enige aanwezige autisten beledig, niet mijn bedoeling..
Ik vind hem er ook niet echt enthousiast bij zitten nee, terwijl Italianen toch altijd zo expressief zijn?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:03 schreef Koepert het volgende:
Ggget hit with the motherfucking real!quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:09 schreef Levitas het volgende:
Tegenwoordig kan fuck dus echt niet meer ontbreken in tracks
Heb er al zin inquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
Quote Magic Show...
To make up for the trouble.. This year we have our own area on a big festival in the south of Netherlands. We will rock it !! more info soon
![]()
Addicts in the frontquote:
Ga eens leren zoeken!quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:03 schreef Koepert het volgende:
jeweetog bradaquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Addicts in the front
Haters in the back
Speakers in your face
Feel the audio attack
Jaja, over deze dope lyrics hebben ze vast weer lang na moeten denken.
Ik vind deze mid-intro toch echt wel vrij tot zeer bazig klinken.quote:
Als je naar de Silver stage kijkt niet! (voor mij)quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:36 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Beter Defqon missen dan Decibel of Q-base
Nja, heb wel een kaartje voor Defqon, zie wel hoe laat ik er weer ben uit Turkije..quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:17 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Of gewoon alle 3. Defqon lijn is wel awesome dit jaar!
Bovendien heel benieuwd naar het nieuwe terrein.
Grappig dat hij echt Zatox genoemd wil worden een geen Zeetox.quote:
Hij spreekt het zelf zelfs uit als tzatox. Dat is nog wel vetter eigenlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Grappig dat hij echt Zatox genoemd wil worden een geen Zeetox.
Kan me herinneren dat op de Decibel dvd hij echt aangekondigd wordt als Zeetox! en volgens mij heeft Q-dance dat ook gedaan
beter niks missen!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:36 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Beter Defqon missen dan Decibel of Q-base
doel je op mijn PM?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:59 schreef T-Force het volgende:
Edit: We hebben onze eerste officiele aanmelding (via pm) binnen voor de FOK!king afterparty (+ slaapplek) van Decibel![]()
dan zijn we al met 4, het begin is erquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
En Robuust89 komt ook gezellig naar Middelbeers
door Decibel mis ik elk jaar een mooi zomerfeest hier in de buurtquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:34 schreef eQuaL het volgende:
Toch jammer, dat feest mis ik echt altijd door een vakantie![]()
Maarja, draaien ze daar ook hardstyle?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
door Decibel mis ik elk jaar een mooi zomerfeest hier in de buurt
ander soort zomerfeest had ik het overquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:43 schreef RiKe het volgende:
Decibel IS je mooie zomerfeest Remco! ::D
nee, maar daar is het op een andere manier goed vertoefenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Maarja, draaien ze daar ook hardstyle?
die vind je bij dat soort zomerfeesten niet echt zeg maarquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:51 schreef RiKe het volgende:
Mag wel, ander feestje, mits dames in bikini!
nee, meestal gewoon 1 grote tent (soms bestaand uit 2 aparte)quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:10 schreef RiKe het volgende:
Is het daar net een kampeer terrein?
Vol met tenten?
dat doe ik ook al een jaar of 3 niet, maar baal toch wel een klein beetje dat ik dat tentfeest misquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:20 schreef 16meter het volgende:
Zou geen tentfeest in een dorp verkiezen boven Decibel.
Misschien baal je wel harder als het andersom is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat doe ik ook al een jaar of 3 niet, maar baal toch wel een klein beetje dat ik dat tentfeest mis
tent opzetten doe ik misschien wel om in te slapen na de afterpartyquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:24 schreef RiKe het volgende:
Dan ga je combineren, dan zet je op Decibel je eigen tent maar op!
dat zonder twijfel, daarom kies ik ook altijd voor Decibelquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
Misschien baal je wel harder als het andersom is.
Niet nodig, ze hebben een feestzaal bij Claudia, en als we klaar zijn met de party kun je daar ook slapenquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:27 schreef ReMcOrE het volgende:
tent opzetten doe ik misschien wel om in te slapen na de afterparty![]()
een feestzaal, the fuck?!quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:48 schreef T-Force het volgende:
[..]
Niet nodig, ze hebben een feestzaal bij Claudia, en als we klaar zijn met de party kun je daar ook slapenMaar als je liever buiten wilt slapen of in de stallen ofzo kan dat natuurlijk ook
ja, de sfeer zal er goed in hebben gezetenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:20 schreef haakon het volgende:
Alle verstandskiezen der uitNet zo lachen daar bij de kaakchirurg, iedereen vrolijk daar in die wachtkamer joh
Zomerfeest, dames in bikini.. Dan denk ik aan de Pussy Lounge stage van Decibelquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:51 schreef RiKe het volgende:
Mag wel, ander feestje, mits dames in bikini!
Welke heb je gekocht?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:22 schreef Levitas het volgende:
[..]
Zomerfeest, dames in bikini.. Dan denk ik aan de Pussy Lounge stage van Decibel
Net ook meteen ff m`n nieuwe oordoppen (die ik 5 weken geleden besteld heb) opgehaald. Even uitproberen bij Pussy Lounge!
Op maat gemaakte van Hans Anders, nu wél op maat! Demping van 15 dB (ipv 25 vorige keer)quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:41 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht?
Ik ga mijn oordopjes ook voor het eerst aankomende zaterdag gebruiken
ook van het merk Hans Anders?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:18 schreef Levitas het volgende:
[..]
Op maat gemaakte van Hans Anders, nu wél op maat! Demping van 15 dB (ipv 25 vorige keer)
Exinore? of Filterz?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:23 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb ook op maat gemaakte 15 dB demping doppen maar dan van Beter Horen
Op de oordoppen zelf staat "OorZaak". Zal wel de producent zijn waar Hans Anders zaken mee doet ofzoquote:
Exinorequote:
doe mij Elements maar, wat heb ik die vaak geluisterd en wat ging ik daar elke keer toch bij uit m'n dakquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:30 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ik post hier gewoon ff een vet plaatje wat ik net weer tegenkom op m'n comp.
the damage has been donequote:Op donderdag 24 maart 2011 15:31 schreef haakon het volgende:
Geen oordopjes voor deze man, mijn gehoor kan toch al niet erger verneukt worden
Ook, maar die kwam ik niet tegenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:32 schreef ReMcOrE het volgende:
doe mij Elements maar, wat heb ik die vaak geluisterd en wat ging ik daar elke keer toch bij uit m'n dak
"On the day we created hardstyle,quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ook, maar die kwam ik niet tegen
Net gezocht op hardstyle.com en juno om hem in 1 van me volgende mixen te gebruiken... Hebben ze 't nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"On the day we created hardstyle,
A new element was born."
http://www.dance-tunes.co(...)lements-dt-exclusive (DT Exclusive schijnt)quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:49 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Net gezocht op hardstyle.com en juno om hem in 1 van me volgende mixen te gebruiken... Hebben ze 't niet
Alweer? jij was laatst toch al aan de beurt geweest?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:20 schreef haakon het volgende:
Alle verstandskiezen der uitNet zo lachen daar bij de kaakchirurg, iedereen vrolijk daar in die wachtkamer joh
Ja toen was alleen linksquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:30 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Alweer? jij was laatst toch al aan de beurt geweest?
Weet je al of je meegaat naar de ZAK zaterdag?
Tot nu toe 1 auto met chauffeur beschikbaar met alle plaatsen bezet. Misschien nog een auto+chauffeur aanwezig maar nog niet zeker ..quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:03 schreef haakon het volgende:
Zaterdag moet ik ff kijken.. Heb geen vervoer of wat dan ook. Maar Harm zou het me laten weten
is 192 kbps.. Heb ik niks aan.... Maar thnx!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:50 schreef ElDani het volgende:
[..]
http://www.dance-tunes.co(...)lements-dt-exclusive (DT Exclusive schijnt)
heb nog wel wat andere suggesties hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:49 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Net gezocht op hardstyle.com en juno om hem in 1 van me volgende mixen te gebruiken... Hebben ze 't niet
Haha, ja.. Inderdaad. Als geen enkele shop het aanbiedt, en andere sites wel.. Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb nog wel wat andere suggesties hoor
doelde meer op andere suggesties voor nummer die hij in z'n volgende mixen kan gebruikenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:39 schreef Levitas het volgende:
[..]
Haha, ja.. Inderdaad. Als geen enkele shop het aanbiedt, en andere sites wel.. Wat houdt je tegen?
Als een shop het niet in de kwaliteit aanbied die ik zoek, dan lijkt het me ook vrij logisch dat "andere" sites dat ook niet hebben hequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:39 schreef Levitas het volgende:
[..]
Haha, ja.. Inderdaad. Als geen enkele shop het aanbiedt, en andere sites wel.. Wat houdt je tegen?
ik heb hem wel in 320kbps zie ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:41 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Als een shop het niet in de kwaliteit aanbied die ik zoek, dan lijkt het me ook vrij logisch dat "andere" sites dat ook niet hebben he
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:41 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Als een shop het niet in de kwaliteit aanbied die ik zoek, dan lijkt het me ook vrij logisch dat "andere" sites dat ook niet hebben he
Kennelijk dus wel, haha. Is een vinylrip ook daadwerkelijk van die kwaliteit?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor zover ik kan zien wel(trackfix vinyl)
volgens de 'eigenschappen' welquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:13 schreef Levitas het volgende:
[..]
[..]
Kennelijk dus wel, haha. Is een vinylrip ook daadwerkelijk van die kwaliteit?
16_meter weer @ 1.10 geil te kijkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:25 schreef Levitas het volgende:
Nieuwe B2S TV.. HI-LA-RISCH! Ik lig écht helemaal dubbel om Bioweapon!
Oh. En Decibel after-party is op zondag.. Is het toch nog iets anders dan Defqon
hahahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:34 schreef haakon het volgende:
[..]
16_meter weer @ 1.10 geil te kijken
Whehequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:34 schreef haakon het volgende:
[..]
je weet het homiequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:34 schreef haakon het volgende:
[..]
JWZ 6+5=ellufquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
je weet het homie
drugs are bad.. mmkay?
Hahaha.. Held! (ik neem aan de gozer met kort haar?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:34 schreef haakon het volgende:
[..]
Mijn classic van de dag:quote:
Achter die blonde stoot jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:11 schreef Levitas het volgende:
En #2 met Zatox
Haha, zitten weer een aantal leuke stukken in.
[..]
Hahaha.. Held! (ik neem aan de gozer met kort haar?
Joh, echt?quote:
pics van je hond?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:58 schreef Krulliewullie het volgende:
Even wat duidelijkheid creëren wat de afterparty van Decibel betreft!
Ons huis is in het buitengebied, dus weinig buren om overlast te geven. We hebben een feestzaaltje van 12 bij 7 ofzoiets, met twee koelkasten en een aparte deur naar buiten (dus geen overlast met door huis heen lopen snachts). Een dikke muur voorkomt veel overlast aan mijn ouders. Ik mag mensen uitnodigen voor een afterparty, iedereen mag blijven pitten, allemaal geen probleem. We hebben matrassen, banken etc. Maar niet zonder voorwaarden natuurlijk;
- Geen rare dingen, niet stomdronken/koekwous dingen gaan slopen, schreeuwen, hond verkrachten, weetikhet wat je allemaal kan doen onder invloed.
- Vantevoren wil ik (ofja, vooral mijn ouders) wel weten hoeveel man er ongeveer komt.
- Alleen mensen die ik ken, dus a.u.b. niet op Decibel om gaan roepen AFTEREEEN IN BEEEEERSS zodat er honderd man voor de deur komt te staanMocht iemand écht een heeeel leuk iemand tegenkomen die mee moet afteren, even overleggen vantevoren graag
![]()
Lijken me wel logische voorwaarden. Mijn ouders zijn heel erg makkelijk en gastvrij wat dat betreft (heb al vaker met carnaval en kampeergelegenheden mensen over de vloer gehad), totdat er iets gebeurd, dan mag ik zoiets nooit meer doen. Dus geen gekkigheden a.u.b.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |