hahahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:34 schreef haakon het volgende:
[..]
16_meter weer @ 1.10 geil te kijken
Whehequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:34 schreef haakon het volgende:
[..]
je weet het homiequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:34 schreef haakon het volgende:
[..]
JWZ 6+5=ellufquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
je weet het homie
drugs are bad.. mmkay?
Hahaha.. Held! (ik neem aan de gozer met kort haar?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:34 schreef haakon het volgende:
[..]
Mijn classic van de dag:quote:
Achter die blonde stoot jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:11 schreef Levitas het volgende:
En #2 met Zatox
Haha, zitten weer een aantal leuke stukken in.
[..]
Hahaha.. Held! (ik neem aan de gozer met kort haar?
Joh, echt?quote:
pics van je hond?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:58 schreef Krulliewullie het volgende:
Even wat duidelijkheid creëren wat de afterparty van Decibel betreft!
Ons huis is in het buitengebied, dus weinig buren om overlast te geven. We hebben een feestzaaltje van 12 bij 7 ofzoiets, met twee koelkasten en een aparte deur naar buiten (dus geen overlast met door huis heen lopen snachts). Een dikke muur voorkomt veel overlast aan mijn ouders. Ik mag mensen uitnodigen voor een afterparty, iedereen mag blijven pitten, allemaal geen probleem. We hebben matrassen, banken etc. Maar niet zonder voorwaarden natuurlijk;
- Geen rare dingen, niet stomdronken/koekwous dingen gaan slopen, schreeuwen, hond verkrachten, weetikhet wat je allemaal kan doen onder invloed.
- Vantevoren wil ik (ofja, vooral mijn ouders) wel weten hoeveel man er ongeveer komt.
- Alleen mensen die ik ken, dus a.u.b. niet op Decibel om gaan roepen AFTEREEEN IN BEEEEERSS zodat er honderd man voor de deur komt te staanMocht iemand écht een heeeel leuk iemand tegenkomen die mee moet afteren, even overleggen vantevoren graag
![]()
Lijken me wel logische voorwaarden. Mijn ouders zijn heel erg makkelijk en gastvrij wat dat betreft (heb al vaker met carnaval en kampeergelegenheden mensen over de vloer gehad), totdat er iets gebeurd, dan mag ik zoiets nooit meer doen. Dus geen gekkigheden a.u.b.
quote:
Nice!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hell fucking YEAH!!!
http://www.mindillusion.nl/?p=1250
quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Joh, echt?![]()
weet je hoe vaak ik haar geknuffeld heb! Nou dan!![]()
Vet dat je zoiets mogelijk wilt maken! En zeker geen gekke voorwaarden, spreekt voor mij in ieder geval voor zich om je gewoon te gedragen bij (in principe) vreemden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:58 schreef Krulliewullie het volgende:
Even wat duidelijkheid creëren wat de afterparty van Decibel betreft!
Ons huis is in het buitengebied, dus weinig buren om overlast te geven. We hebben een feestzaaltje van 12 bij 7 ofzoiets, met twee koelkasten en een aparte deur naar buiten (dus geen overlast met door huis heen lopen snachts). Een dikke muur voorkomt veel overlast aan mijn ouders. Ik mag mensen uitnodigen voor een afterparty, iedereen mag blijven pitten, allemaal geen probleem. We hebben matrassen, banken etc. Maar niet zonder voorwaarden natuurlijk;
- Geen rare dingen, niet stomdronken/koekwous dingen gaan slopen, schreeuwen, hond verkrachten, weetikhet wat je allemaal kan doen onder invloed.
- Vantevoren wil ik (ofja, vooral mijn ouders) wel weten hoeveel man er ongeveer komt.
- Alleen mensen die ik ken, dus a.u.b. niet op Decibel om gaan roepen AFTEREEEN IN BEEEEERSS zodat er honderd man voor de deur komt te staanMocht iemand écht een heeeel leuk iemand tegenkomen die mee moet afteren, even overleggen vantevoren graag
![]()
Lijken me wel logische voorwaarden. Mijn ouders zijn heel erg makkelijk en gastvrij wat dat betreft (heb al vaker met carnaval en kampeergelegenheden mensen over de vloer gehad), totdat er iets gebeurd, dan mag ik zoiets nooit meer doen. Dus geen gekkigheden a.u.b.
Nice man! Echt vet! En ook niet tussen de kleinste namen!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hell fucking YEAH!!!
http://www.mindillusion.nl/?p=1250
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |