dan zijn we al met 4, het begin is erquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
En Robuust89 komt ook gezellig naar Middelbeers
door Decibel mis ik elk jaar een mooi zomerfeest hier in de buurtquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:34 schreef eQuaL het volgende:
Toch jammer, dat feest mis ik echt altijd door een vakantie![]()
Maarja, draaien ze daar ook hardstyle?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
door Decibel mis ik elk jaar een mooi zomerfeest hier in de buurt
ander soort zomerfeest had ik het overquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:43 schreef RiKe het volgende:
Decibel IS je mooie zomerfeest Remco! ::D
nee, maar daar is het op een andere manier goed vertoefenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Maarja, draaien ze daar ook hardstyle?
die vind je bij dat soort zomerfeesten niet echt zeg maarquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:51 schreef RiKe het volgende:
Mag wel, ander feestje, mits dames in bikini!
nee, meestal gewoon 1 grote tent (soms bestaand uit 2 aparte)quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:10 schreef RiKe het volgende:
Is het daar net een kampeer terrein?
Vol met tenten?
dat doe ik ook al een jaar of 3 niet, maar baal toch wel een klein beetje dat ik dat tentfeest misquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:20 schreef 16meter het volgende:
Zou geen tentfeest in een dorp verkiezen boven Decibel.
Misschien baal je wel harder als het andersom is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat doe ik ook al een jaar of 3 niet, maar baal toch wel een klein beetje dat ik dat tentfeest mis
tent opzetten doe ik misschien wel om in te slapen na de afterpartyquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:24 schreef RiKe het volgende:
Dan ga je combineren, dan zet je op Decibel je eigen tent maar op!
dat zonder twijfel, daarom kies ik ook altijd voor Decibelquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
Misschien baal je wel harder als het andersom is.
Niet nodig, ze hebben een feestzaal bij Claudia, en als we klaar zijn met de party kun je daar ook slapenquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:27 schreef ReMcOrE het volgende:
tent opzetten doe ik misschien wel om in te slapen na de afterparty![]()
een feestzaal, the fuck?!quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:48 schreef T-Force het volgende:
[..]
Niet nodig, ze hebben een feestzaal bij Claudia, en als we klaar zijn met de party kun je daar ook slapenMaar als je liever buiten wilt slapen of in de stallen ofzo kan dat natuurlijk ook
ja, de sfeer zal er goed in hebben gezetenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:20 schreef haakon het volgende:
Alle verstandskiezen der uitNet zo lachen daar bij de kaakchirurg, iedereen vrolijk daar in die wachtkamer joh
Zomerfeest, dames in bikini.. Dan denk ik aan de Pussy Lounge stage van Decibelquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:51 schreef RiKe het volgende:
Mag wel, ander feestje, mits dames in bikini!
Welke heb je gekocht?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:22 schreef Levitas het volgende:
[..]
Zomerfeest, dames in bikini.. Dan denk ik aan de Pussy Lounge stage van Decibel
Net ook meteen ff m`n nieuwe oordoppen (die ik 5 weken geleden besteld heb) opgehaald. Even uitproberen bij Pussy Lounge!
Op maat gemaakte van Hans Anders, nu wél op maat! Demping van 15 dB (ipv 25 vorige keer)quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:41 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht?
Ik ga mijn oordopjes ook voor het eerst aankomende zaterdag gebruiken
ook van het merk Hans Anders?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:18 schreef Levitas het volgende:
[..]
Op maat gemaakte van Hans Anders, nu wél op maat! Demping van 15 dB (ipv 25 vorige keer)
Exinore? of Filterz?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:23 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb ook op maat gemaakte 15 dB demping doppen maar dan van Beter Horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |