ik mocht xylo 0,25. Is ook voor baby's maar werkte bij mij prima.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:38 schreef wickie het volgende:
Zoutoplossing werkt niet jammergenoeg (ik spoel er wel mee).
Dat mag inderdaad wel gewoon.
Ik wacht de dokter woensdag af.
Mwhahahaah, daar zoek ik ook niet naar hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:34 schreef Jeetjejom het volgende:
Takkembah goed gedaan meid! (want nog niemand anders had het gedaan hè)
Nienna, heb je al eens gebeld met de verloskundige? Hoofdpijn en misselijk aan einde zwangerschap zou op HELLP kunnen wijzen, zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/HELLP-syndroomquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:52 schreef -Nienna- het volgende:
Goedemorgen, ik meld me even.
Ik heb niet bijgelezen, want ik ben helemaal niet lekker.
Gistermiddag zomaar ineens weer moeten overgeven, de rest van de dag een enorm moe gevoel gehad, knallende koppijn...
Ik ben vroeg op bed gegaan, maar heb de hele nacht liggen draaien. Nu voel ik me wel iets beter, maar nog niet optimaal. Vandaag dus maar heel rustig aan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
Das mooi F_R! Buikomvang is nog in te halen hoor, ik had hetzelfde bij de 20 weken echo en de pretecho van 27 weken. Met de groeiecho (30 weken) was alles weer primaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Wickie beterschap
poppedein geniet van je verlof
nienna hopelijk gaat het snel beter
Ik ben goed gekeurd in het z-huis buik omvang loopt 2wk achter maar het kindje ligt precies op schema.
R.E.S.P.E.C.T.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:27 schreef mefke79 het volgende:
\. Vandaag ook keurig de lift naar beneden gepakt, dat liep ik tot nu toe nog, maar nu dus ook maar niet meer.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:34 schreef Marlinde het volgende:
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap t HELLP syndroom gehad, maar wat ik me nou afvraag: is er een kans dat dit bij een 2de zwangerschap ook weer kan komen?Die kans is bij een 2e zwangerschap idd verhoogd. Ik neem aan dat je toen ook door een gynaecoloog begeleid bent aan het eind van je eerste zwangerschap/ tijdens de opname.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je zou kunnen doen is een preconceptioneel advies afspraak aanvragen, dan kunnen ze je alle informatie geven en vragen beantwoorden. Gewoon vrijblijvend voordat je een 2e keer zwanger bent.
Hier gisteravond weer goedgekeurd door de vk, alleen MOEOEOEOEOEEEEEE!!
Maar dat zal ongetwijfeld niet alleen aan het zwanger zijn liggen, maar ook aan het 50+uur en 6 dagen per week werken... Kan echt weinig meer doen behalve werken en slapen.
Nog iets meer dan 2 weken dan 20 weken echo. Zo'n super zin in!Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
Ik ben juist heel erg slecht begeleid..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:55 schreef t_igger het volgende:
[..]
Die kans is bij een 2e zwangerschap idd verhoogd. Ik neem aan dat je toen ook door een gynaecoloog begeleid bent aan het eind van je eerste zwangerschap/ tijdens de opname.
Wat je zou kunnen doen is een preconceptioneel advies afspraak aanvragen, dan kunnen ze je alle informatie geven en vragen beantwoorden. Gewoon vrijblijvend voordat je een 2e keer zwanger bent.
Hier gisteravond weer goedgekeurd door de vk, alleen MOEOEOEOEOEEEEEE!!
Maar dat zal ongetwijfeld niet alleen aan het zwanger zijn liggen, maar ook aan het 50+uur en 6 dagen per week werken... Kan echt weinig meer doen behalve werken en slapen.
Nog iets meer dan 2 weken dan 20 weken echo. Zo'n super zin in!
ik mag maandag weer!quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:11 schreef Susie het volgende:
goedemorgen! Wat spannend J-net!
Ik zelf kan niet wachten tot 12 april, dan heb ik weer een echo, vind het nu nog steeds raar en onwerkelijk eigenlijk, het idee dat er een mini mensje aan het groeien is.... Ik moet het gewoon weer met eigen ogen zien denk ik.
Fijne dag allemaal!
Ik denk dan maar, een naam gaat een leven lang mee, de baas kan volgende maand weg zijn....quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:10 schreef Aventura het volgende:
Lastig. Ik vind de naam van mijn baas mooi, maar zit met hetzelfde als jij. Het is toch een beetje raar.
Eet je net zoveel als dat je schreeuwt???quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:32 schreef Kleurdoos het volgende:
bij mij bedoel je verdorieik ben de hele dag al onzichtbaar en dat terwijl ik zoveel schreeuw vandaag
Heel fijn dat alles goed is en dat je met goed gevoel gaat bevallen in het ziekenhuis!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:13 schreef Mevr_Mus het volgende:
Die acute pijn was inderdaad afschuwelijk. Gelukkig waren ze in het ziekenhuis echt heel lief en hebben ze me echt heel fijn geholpen, ondanks dat het heel druk was met bevallingen en de nodige mensen voor mij uit bed moesten komenIk ga wat dat betreft met een gerust gevoel terug om in dit ziekenhuis te bevallen over een tijdje
![]()
En de timing van die eerste plopjes in mijn buik is wel heel goed Inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |