quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:34 schreef Marlinde het volgende:
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap t HELLP syndroom gehad, maar wat ik me nou afvraag: is er een kans dat dit bij een 2de zwangerschap ook weer kan komen?Die kans is bij een 2e zwangerschap idd verhoogd. Ik neem aan dat je toen ook door een gynaecoloog begeleid bent aan het eind van je eerste zwangerschap/ tijdens de opname.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je zou kunnen doen is een preconceptioneel advies afspraak aanvragen, dan kunnen ze je alle informatie geven en vragen beantwoorden. Gewoon vrijblijvend voordat je een 2e keer zwanger bent.
Hier gisteravond weer goedgekeurd door de vk, alleen MOEOEOEOEOEEEEEE!!
Maar dat zal ongetwijfeld niet alleen aan het zwanger zijn liggen, maar ook aan het 50+uur en 6 dagen per week werken... Kan echt weinig meer doen behalve werken en slapen.
Nog iets meer dan 2 weken dan 20 weken echo. Zo'n super zin in!Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
Ik ben juist heel erg slecht begeleid..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:55 schreef t_igger het volgende:
[..]
Die kans is bij een 2e zwangerschap idd verhoogd. Ik neem aan dat je toen ook door een gynaecoloog begeleid bent aan het eind van je eerste zwangerschap/ tijdens de opname.
Wat je zou kunnen doen is een preconceptioneel advies afspraak aanvragen, dan kunnen ze je alle informatie geven en vragen beantwoorden. Gewoon vrijblijvend voordat je een 2e keer zwanger bent.
Hier gisteravond weer goedgekeurd door de vk, alleen MOEOEOEOEOEEEEEE!!
Maar dat zal ongetwijfeld niet alleen aan het zwanger zijn liggen, maar ook aan het 50+uur en 6 dagen per week werken... Kan echt weinig meer doen behalve werken en slapen.
Nog iets meer dan 2 weken dan 20 weken echo. Zo'n super zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |