Bijnaquote:
Dat is best rap!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Dank je,maar ik heb ook geen keuze heEerlijk gezegd ben ik er af en toe ook wel klaar mee, vandaag ook een paar keer lopen schelden om van die kleine dingetjes...
Maar ik hoop over een week of 4 tot 6 te kunnen wonen
Of 20% korting plakken deze weekquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:07 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Leuke tegelsMaar als de badkamer wat groter is kan het denk ik wel best druk zijn.
Je kan bij de Gamma trouwens 10% korting krijgen als je student bent of er eentje kent
zijn deze van karwei? Zo ja, dan hebben wij dezelfde in de keuken. Bevallen goed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:39 schreef TradeMarkie het volgende:
En dan wil ik denk ik deze tegels op de vloer van de badkamer, lekker simpel
Alleen nog een wandtegel erbij zoeken, en die mag niet te groot zijn ivm de kleine badkamer, dat lijkt me dan geen pan
[ afbeelding ]
Leukquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:18 schreef TradeMarkie het volgende:
de vloer hebben we vorige week gestort
[ afbeelding ]
en de keuken staat bijna maar nog lang niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en als laatste is het stucwerk van het plafond strak getrokken en ook het halletje nu eindelijk gestuct
[ afbeelding ]
Nee, want geen geld voor een groot feestquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Was dit topic even uit het oog verloren, maar dat ziet er allemaal prima uit.
De trouwerij kan gepland worden...
Dat hoeft toch ook niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, want geen geld voor een groot feest
tnxquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:41 schreef minthy het volgende:
FF spieken via de link in je sig, in een woord: Geweldig! Knap dat je dit allemaal zelf doet
Netjes toch? Wanneer ga je over? Als ik die laatste foto zo zie duurt dat niet zo lang meerquote:Op donderdag 1 september 2011 20:33 schreef TradeMarkie het volgende:
we hebben een b
we hebben een a
we hebben een n
we hebben een k
[ afbeelding ]
niet nieuw, wel mooi
Oh, kak... Dat was ook nog een optiequote:Op donderdag 1 september 2011 20:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Die laatste foto is in het huis van de verkopende partij
Maar ik ben over een paar weken klaar, ik ga geen datum meer roepen nu
samen met het stukje vloer waar die bank nu al op staatquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooie tuin heb je al, wel duidelijk waar je prioriteiten liggen
Erg mooi, mag ik vragen waar deze vandaan komt?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:38 schreef TradeMarkie het volgende:
en de inrichting begint al meer vorm te krijgen
vandaag gekocht:
[ afbeelding ]
Dat mag, marktplaatsquote:Op zondag 11 september 2011 07:55 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Erg mooi, mag ik vragen waar deze vandaan komt?
Goed bezig verder!
Zanik niet zo, gewoon foto's plaatsen!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ik beloof deze week een foto update te doen, mag ik dan ook achter het filter projecten worden geplaatst?
QFTquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ik beloof deze week een foto update te doen, mag ik dan ook achter het filter projecten worden geplaatst?
Dat heb ik via http://www.hethuijsvanpiet.nl/quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:01 schreef Dzjonka het volgende:
Mooi zeg! Waar komt dat behang vandaan als ik mag vragen?
M'n vrouwelijke kant he, dat zanikenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Zanik niet zo, gewoon foto's plaatsen!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:06 schreef TradeMarkie het volgende:
M'n vrouwelijke kant he, dat zaniken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |