Gemeente heeft besloten een woonwagenkampje te plaatsen. Helaas maak ik geen kans op planschade. Maar dat gegeven zal wel degelijk meespelen. De wijk namelijk was altijd extreem populair.quote:
Het is een mocrowijk?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik trek genoeg volk aan. Maar ik heb te maken met een invloed van buitenaf. Dit kunnen ze natuurlijk op Funda niet zien.
Ik zou toch maar zakken met je prijs... de financieringsmogelijkheden nemen rap af, dus als je er vanaf wilt op korte termijn moet je overal onder duiken om kopers te paaien.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:24 schreef Lange_Lans het volgende:
De wijk namelijk was altijd extreem populair.
ik ook niet , ik heb vroeger zo een huis gehad met houten vloeren en steengaas plafond in de badkamer en oude bedrading en slechts twee groepen en waaibomenhout kozijnen met enkel glasquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:35 schreef HansvD het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Ik zou die oude troep nooit kopen.
Het is maar net hoe hoog de noodzaak is om weg te gaan natuurlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:29 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik zou toch maar zakken met je prijs... de financieringsmogelijkheden nemen rap af, dus als je er vanaf wilt op korte termijn moet je overal onder duiken om kopers te paaien.
Dan zou ik inderdaad ook afhaken. Ik haak al af als het percentage huurwoningen in een wijk te hoog isquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gemeente heeft besloten een woonwagenkampje te plaatsen. Helaas maak ik geen kans op planschade. Maar dat gegeven zal wel degelijk meespelen. De wijk namelijk was altijd extreem populair.
Dit was inderdaad voor mij ook een van de redenen om in mijn huidige wijk te willen gaan wonen. Dat is alleen maar koop, er staan daar geen huurwoningen. Dat was een van de redenen om daar te gaan wonenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:45 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dan zou ik inderdaad ook afhaken. Ik haak al af is het percentage huurwoningen in een wijk te hoog is
Hoeft niet, wij huurders stelen niet in onze eigen wijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:45 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dan zou ik inderdaad ook afhaken. Ik haak al af is het percentage huurwoningen in een wijk te hoog is
Wat een gelul, het gaat me niet om veilig voelen of wat dan ook. Ik heb gewoon geen zin om geassocieerd te worden met tokkies. Want er zijn genoeg wijken waar je dat soort gasten in de voortuin ziet zitten, op plastic tuinstoeltjes met een kratje bier. Ik wil niet mijn wijk in rijden en dat soort figuren zien zitten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:02 schreef BertV het volgende:
[..]
Hoeft niet, wij huurders stelen niet in onze eigen wijk.
Ten eerste word je dan eerder herkent, ten tweede is er toch niks te halen.
Hoe meer huurders, hoe veiliger.
Dan weet je zeker dat je dit te horen krijgt op de begrafenisquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:11 schreef Censuur-152 het volgende:
[ afbeelding ]
Je zal er maar dood gevonden worden... 800000gulden voor een hutje in de rij...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
Gulden? Je plaatje doet t niet trouwens.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:11 schreef Censuur-152 het volgende:
[ afbeelding ]
Je zal er maar dood gevonden worden... 800000gulden voor een hutje in de rij...![]()
QFTquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:02 schreef BertV het volgende:
[..]
Hoeft niet, wij huurders stelen niet in onze eigen wijk.
Ten eerste word je dan eerder herkent, ten tweede is er toch niks te halen.
Hoe meer huurders, hoe veiliger.
Even de link in een ander venster openen en je ziet waar het om gaat, spannend hèquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Gulden? Je plaatje doet t niet trouwens.
quote:
volgens mij zijn zelfs dat tegenwoordig kopers hoor...quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat een gelul, het gaat me niet om veilig voelen of wat dan ook. Ik heb gewoon geen zin om geassocieerd te worden met tokkies. Want er zijn genoeg wijken waar je dat soort gasten in de voortuin ziet zitten, op plastic tuinstoeltjes met een kratje bier. Ik wil niet mijn wijk in rijden en dat soort figuren zien zitten.
nee, niet spannend. Ik constateer alleen maar dat het plaatje niet werkt, en ik mag aannemen dat als je de moeite doet om een plaatje te plaatsen hier, je ook wil dat het zichtbaar is.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Even de link in een ander venster openen en je ziet waar het om gaat, spannend hè
Das dan blijkbaar afhankelijk van wat voor soort kopers, want ik zie ze niet zitten bij mij in de wijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:19 schreef BertV het volgende:
[..]
volgens mij zijn zelfs dat tegenwoordig kopers hoor...
Nieuws omtrent hypotheek problemen gevolgd de laatste tijd?
Bij ons verder in de buurt is een huur blok en al het gespuus komt uit die buurt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat een gelul, het gaat me niet om veilig voelen of wat dan ook. Ik heb gewoon geen zin om geassocieerd te worden met tokkies. Want er zijn genoeg wijken waar je dat soort gasten in de voortuin ziet zitten, op plastic tuinstoeltjes met een kratje bier. Ik wil niet mijn wijk in rijden en dat soort figuren zien zitten.
Het plaatje doet het ook wel maar imageshack werkt niet meequote:Op woensdag 23 maart 2011 15:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
nee, niet spannend. Ik constateer alleen maar dat het plaatje niet werkt, en ik mag aannemen dat als je de moeite doet om een plaatje te plaatsen hier, je ook wil dat het zichtbaar is.
Kijk.... een hele wijk vol tweeverdieners... zo ziet het inbrekersgilde het graagquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:21 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Bij ons verder in de buurt is een huur blok en al het gespuus komt uit die buurt.
Het is dat blok wat als een malloot door de buurt rijd het is dat blok wat er nu al verpaupert uit ziet.
Ik ben iig blij dat ik daar niet in de buurt woont. Bij ons in de buurt wonen enkel bankslaven die (boven)modaal verdienen en iedere dag netjes naar hun werk gaan en op een zonnige zaterdag de tuin op orde maken.
Huurpaupers
Nou ja, dat geldt natuurlijk niet voor élke huurder. Genoeg huurders die dat niet doen. Maar ik ken de wijken wel waar je dat wel ziet, en ik heb daar geen zin in. Daarom woon ik ook niet in die wijken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:21 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Bij ons verder in de buurt is een huur blok en al het gespuus komt uit die buurt.
Het is dat blok wat als een malloot door de buurt rijd het is dat blok wat er nu al verpaupert uit ziet.
Ik ben iig blij dat ik daar niet in de buurt woont. Bij ons in de buurt wonen enkel bankslaven die (boven)modaal verdienen en iedere dag netjes naar hun werk gaan en op een zonnige zaterdag de tuin op orde maken.
Huurpaupers
Daar ben je voor verzekerd. Liever dat ik zo woon dat er uberhaupt iets te halen valt, dan dat ze de wijk overslaan omdat er simpelweg niks te halen valtquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Kijk.... een hele wijk vol tweeverdieners... zo ziet het inbrekersgilde het graag
Ik ben straks de enige éénverdiener in mijn wijk. M'n vriendin weet waar mijn ijshockeystick staat en waar ze de inbreker het best kan raken om hem het meest pijn te doen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Kijk.... een hele wijk vol tweeverdieners... zo ziet het inbrekersgilde het graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |