Stop dan maar met oefenen, ik zie eerder achteruitgang dan vooruitgang...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:21 schreef xenobinol het volgende:
Niet zo mopperen BVZ.... ik heb tenslotte ook een plek nodig om te oefenen
Het wil er bij jou maar niet in dat het leeuwendeel van de kopers een huis heeft gekocht om in te wonen he.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:04 schreef Asfyxia het volgende:
Niemand vindt het leuk om geld waar men zich eigenlijk stiekem al op verheugd had, te moeten verliezen. Ook al gaat het dan om fictief geld in de vorm van overwaarde.
Als je een hyp. oversluit hoef je je hier ook niet aan te houden..was op het 8 uur journaal.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik juist logisch. Anders zouden alle voorgaande contracten veranderd moeten worden!
Maar... maar ik wil gewoon 30 jaar in mijn huidige woning blijven wonen tegen dezelfde maandlasten en ik wil na 30 geen hypotheek meer hoeven te betalen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:04 schreef Asfyxia het volgende:
Niemand vindt het leuk om geld waar men zich eigenlijk stiekem al op verheugd had, te moeten verliezen. Ook al gaat het dan om fictief geld in de vorm van overwaarde.
30 jaar in dezelfde woning willen blijven wonen is ook wel een gebrek aan ambitie hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:41 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Maar... maar ik wil gewoon 30 jaar in mijn huidige woning blijven wonen tegen dezelfde maandlasten en ik wil na 30 geen hypotheek meer hoeven te betalen.
Net alsof je ambitie hebt als je regelmatig van huis wisselt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:43 schreef Hanoying het volgende:
[..]
30 jaar in dezelfde woning willen blijven wonen is ook wel een gebrek aan ambitie hoor
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:43 schreef Hanoying het volgende:
30 jaar in dezelfde woning willen blijven wonen is ook wel een gebrek aan ambitie hoor
ik ken er genoeg, dan moet je wel soms wat verbouwenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:41 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Maar... maar ik wil gewoon 30 jaar in mijn huidige woning blijven wonen tegen dezelfde maandlasten en ik wil na 30 geen hypotheek meer hoeven te betalen.
Het is je goed recht om 30 jaar in je woning te willen blijven hangen hoor maar ik denk er gewoon anders over. Zo zijn er ook mensen die 40 jaar lang dezelfde baan fluitend doen. tja...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:02 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
De argumenten worden steeds krankzinniger hier.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:43 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Sowieso het 40 jaar lang hebben van een baan.... Tja... Stamp dan een bedrijf uit de grond.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:20 schreef Hanoying het volgende:
Het is je goed recht om 30 jaar in je woning te willen blijven hangen hoor maar ik denk er gewoon anders over. Zo zijn er ook mensen die 40 jaar lang dezelfde baan fluitend doen. tja...
Ik ken anders zat babyboomers die elke avond verlekkerd op funda naar hun overwaarde zitten te staren, aan de hand van het in de verkoop staande huis van de overburen. Oh boy, gaan die even van een koude kermis thuiskomen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:30 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Het wil er bij jou maar niet in dat het leeuwendeel van de kopers een huis heeft gekocht om in te wonen he.
Schat, is er wat op televisie vanavond?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:54 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Ik ken anders zat babyboomers die elke avond verlekkerd op funda naar hun overwaarde zitten te staren, aan de hand van het in de verkoop staande huis van de overburen. Oh boy, gaan die even van een koude kermis thuiskomen!
Toen de aandelen- hype over was praatte ook niemand meer over beleggingen, dat is altijd zoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Schat, is er wat op televisie vanavond?
Ach, die TV. Laten we lekker op Funda naar onze overwaarde gaan kijken.
Ja, leuk. Pak jij de zoutjes, dan pak ik er een flesje wijn bij!
En zo zitten ze dan iedere avond weer tot diep in de nacht naar de vraagprijs van het huis van de buren te staren.
Als ik al die voorbeelden van je lees, ken je verschrikkelijk veel mensen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:54 schreef Asfyxia het volgende:
Ik ken anders zat babyboomers die elke avond verlekkerd op funda naar hun overwaarde zitten te staren, aan de hand van het in de verkoop staande huis van de overburen. Oh boy, gaan die even van een koude kermis thuiskomen!
Nee, als mensen daarover beginnen te praten moet je snel wegwezen van de aandelenmarkt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Toen de aandelen- hype over was praatte ook niemand meer over beleggingen, dat is altijd zo
Ik kijk er een paar keer per week, vooral om de teller en een aantal 'referentie objecten' in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:49 schreef Scorpie het volgende:
Ik ken maar 1 iemand die dag ennacht naar funda zit te kijken en dat is xeno.
Als je het daarmee redt want tussen 1980 en 2010 zijn de huren met een factor 3,03 gestegen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:57 schreef MaGNeT het volgende:
maar de huren zullen nog 100% stijgen de komende 30 jaar.
Waarom? Slaapt je bed minder lekker als je huis minder waard wordt? Groeien de plantjes in je tuin minder goed? Heeft je huis meer onderhoud nodig als het in waarde daalt? Je hebt je huis 1,5 jaar geleden gekocht, dus ik neem aan dat je toch al niet van plan was om te verhuizen, dus wat boeit het?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:57 schreef MaGNeT het volgende:
Hmm, ja, overwaarde...
Heb m'n huis 1,5 jaar geleden gekocht dus voor mij is dat sowieso hele verre toekomstmuziek.
Aan de ene kant goed dat de lucht uit de huizenprijzen gaat, aan de andere kant iets minder fijn als je net een huis gekocht hebt.
Belangrijk is wat zijn de kosten shortterm en longterm en dan doel ik op zaken als blokverwarming, servicekosten, achterstand in onderhoud, dat moet je niet hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:27 schreef Scorpie het volgende:
Idd MaGNeT, je laat je nu door Xeno en co aanlullen dat je huis een speculatieobject zou zijn. Vergeet niet wat je primaire doel is van het huis; erin te wonen.
Even voor je verbeterd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:37 schreef meth77 het volgende:
Het beste is vind ik nieuwbouw met daarin de nieuwste technieken op allerlei gebied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |