SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
("`-''-/").___..--''"`-._
`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
(_Y_.)' ._ ) `._ `. ``-..-'
_..`--'_..-_/ /--'_.' ,'
Dat ze dat stuk er nog niet hebben afgesneden is me dan ook een raadsel.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Boeiend, het gaat maar om Limburg.
Met een beetje geluk wordt de_boswachter weggevaagd, dan organiseer ik een famfare om het te vieren.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik kan 100% met zekerheid voorspellen dat Nederland door een aardbeving getroffen gaat worden.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:27 schreef -tape- het volgende:
Het voorspellen van een aardbevingRot op, het is nog niet eens 100% zeker hoe die platentektoniek in elkaar zit.
Oh, en wisten ze van de schokken in Japan?
indd. Opeens komen er mensen met "kennis" naarvorenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:29 schreef FreezePop het volgende:
Bangmakerij weer... Altijd maar waarschuwen dit dat maar als puntje bij paaltje komt is het 3.4 ofzo
Sorry hoor, maar ik stel me 50 van die ouwe lullen in een conferentiezaaltje zitten praten over platentektoniek terwijl aardbevingen toch niet te voorspellen zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:29 schreef wise het volgende:
[..]
indd. Opeens komen er mensen met "kennis" naarvoren
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Die aardbeving in Limburg destijds was 5.8. Ik zag laatst op Eén Vandaag dat de kerncentrale in Borssele bestand is tegen een beving van 6+quote:Op maandag 21 maart 2011 15:29 schreef mstx het volgende:
Het wachten is nu op de aardbeving-tax om dit te voorkomen.
Makkelijk, een miljardste achter de komma is ook nog een aardbeving. Of Nederland moet in de schaduw van de aardbeving liggen dan zullen de trillingen ons niet bereiken.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik kan 100% met zekerheid voorspellen dat Nederland door een aardbeving getroffen gaat worden.
In Zeeland doen ze niet aan aardbevingen.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die aardbeving in Limburg destijds was 5.8. Ik zag laatst op Eén Vandaag dat de kerncentrale in Borssele bestaand is tegen een beving van 6+
Stel het gebeurt hier dan zijn we ook zwaar de pineut,
Idd, als ik een scheet laat, trilt de grond al harder.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:29 schreef FreezePop het volgende:
Bangmakerij weer... Altijd maar waarschuwen dit dat maar als puntje bij paaltje komt is het 3.4 ofzo
Stel dat hier een aarbeving komt van 300+ op de schaal van Richter, dan zijn we pas echt de sjaak.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die aardbeving in Limburg destijds was 5.8. Ik zag laatst op Eén Vandaag dat de kerncentrale in Borssele bestand is tegen een beving van 6+
Stel het gebeurt hier dan zijn we ook zwaar de pineut,
Dat boeit niemand dan meer hoor, gaat weinig over zijn dan.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:57 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Stel dat hier een aarbeving komt van 300+ op de schaal van Richter, dan zijn we pas echt de sjaak.
Ja maar stel!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat boeit niemand dan meer hoor, gaat weinig over zijn dan.
Doe dan 10, perfecte score!!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef ValHallen het volgende:
Dan hoop ik op een aardbeving van 9,9 op de schaal van Richter.
Gewoon, om de beste van de wereld te zijn
We hebben net de WK Finale (!!!!) verloren.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:06 schreef hakunamatafaka het volgende:
Nu maken de mensen zich enkel druk over hun werk,vriendin en andere banale dingen.Met zo'n aardbeving krijg je wel wat leven in de brouwerij. Of het leuk is weer een ander verhaal, maar tis wel anders. Onze generatie maakt amper wat mee.
houd jij een heel gauw je grote bek dichtquote:Op maandag 21 maart 2011 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
We hebben net de WK Finale (!!!!) verloren.
Ik zat eens in het epicentrum van een aardbeving van 7,4 op de schaal van Richter. Ik werd op 17 augustus 1999 midden in de nacht wakker geschud. Later die dag vloog er een olieraffinaderij in de fik en moest de hele stad geëvacueerd worden. De brand die een bloedrode hemel achter ons creëerde, zorgde voor een hels en angstaanjagend gevoel toen we met de auto met een slakkengangetje wegreden op een snelweg die helemaal verstopt was met auto's en lopende, schreeuwende mensen. Wil je me aanraken?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:06 schreef hakunamatafaka het volgende:
Nu maken de mensen zich enkel druk over hun werk,vriendin en andere banale dingen.Met zo'n aardbeving krijg je wel wat leven in de brouwerij. Of het leuk is weer een ander verhaal, maar tis wel anders. Onze generatie maakt amper wat mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Maar ik zit in Tilburg, dat is vlakbij.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Tot je huis kapot gaatquote:Op maandag 21 maart 2011 16:14 schreef Micson het volgende:
Ik woon in Roermond, ik heb wel zin in nog een aardbevinkje, 1992 was lachen
Zou kunnenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:03 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Lukt vast wel als de aardbeving in Limburg is.
Dat gebeurt er dus als er een aardbeving in Limburg zal komen.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:22 schreef Ixnay het volgende:
Moet je op deze actuele aardbevingen site eens kijken hoe Nederland getekend is:
http://earthquake.usgs.go(...)sww/Maps/10/0_55.php
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zat eens in het epicentrum van een aardbeving van 7,4 op de schaal van Richter. Ik werd op 17 augustus 1999 midden in de nacht wakker geschud. Later die dag vloog er een olieraffinaderij in de fik en moest de hele stad geëvacueerd worden. De brand die een bloedrode hemel achter ons creëerde, zorgde voor een hels en angstaanjagend gevoel toen we met de auto met een slakkengangetje wegreden op een snelweg die helemaal verstopt was met auto's en lopende, schreeuwende mensen. Wil je me aanraken?Graag. Je maakte je geen zorgen meer om andere triviale dingen zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Made in Japan of zoquote:Op maandag 21 maart 2011 16:22 schreef Ixnay het volgende:
Moet je op deze actuele aardbevingen site eens kijken hoe Nederland getekend is:
http://earthquake.usgs.go(...)sww/Maps/10/0_55.php
Ik was 9.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:28 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Graag. Je maakte je geen zorgen meer om andere triviale dingen zeker?
quote:De wetenschappers van de Vrije Universiteit en de Universiteit Aken ontdekten dat bevingen met die kracht honderden jaren geleden voorkwamen in en rond Limburg. Dat zou volgens hen dus weer kunnen gebeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |