O nee, zeker niet. Het valt mij echter op dat de halve Fok! bigrade (althans in het subforum M-O) wel degelijk denkt dat de missie er (deels) is om de bevolking te helpen. Hiertegen kom ik in opstand. Jij ziet dat wellicht wel in, maar een user als Papierversnipperaar en vele anderen zien dat niet in. Ik geef enkel een weerwoord.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jezus man, wake up: het westen is nou eenmaal hypocriet, en voor het gros van de inwoners geldt hetzelfde. Je gaat mij toch niet vertellen dat je er pas dit jaar achter bent gekomen hoe de wereld werkt?
Dat is helemaal niet wat de andere discussievoerders zeggen, maar jij kan niet in zien dat ze met "grijze" posts aan komen omdat jij alleen zwart of wit wil zien.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:00 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En deze reactie wilde ik horen.
Het gaat er idd bij het Westen (elk land trouwens niet, ook rusland niet) niet om het helpen vd Libiers. De VS, Engeland en Frankrijk hebben gewoon hun eigen belangen. Niets mis mee, elk land denkt aan zichzelf, maar de halve Fok! bigrade denkt dat de missie er is om het Libische volk te helpen, en dat stoort mij en daarom voer ik deze discussie.
Jij denkt wel degelijk dat er, naast eigen belangen, hulp is geboden om de bevolking te "redden" (zie vanmiddag). Dat weerleg ik, en ik zeg dat de keuze 100% uit eigen belang is gemaakt. Exact hoe geopolitiek werkt.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet wat de andere discussievoerders zeggen, maar jij kan niet in zien dat ze met "grijze" posts aan komen omdat jij alleen zwart of wit wil zien.
Persoonlijk werd ik voorstander van interventie op het moment dat Kaddafi zijn eigen burgers begon te bestoken met raketten, maar of het de geallieerden daar om te doen is, durf ik te betwijfelen.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:03 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
O nee, zeker niet. Het valt mij echter op dat de halve Fok! bigrade (althans in het subforum M-O) wel degelijk denkt dat de missie er (deels) is om de bevolking te helpen. Hiertegen kom ik in opstand. Jij ziet dat wellicht wel in, maar een user als Papierversnipperaar en vele anderen zien dat niet in. Ik geef enkel een weerwoord.
Jij wilt iets en dan moet ik bij de FED om uitleg gaan vragen?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moet ik mezelf herhalen?
[..]
Dat valt onder de drogredenatiesquote:Op maandag 21 maart 2011 23:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet wat de andere discussievoerders zeggen, maar jij kan niet in zien dat ze met "grijze" posts aan komen omdat jij alleen zwart of wit wil zien.
Ze drukken nu ook massaal dollars, dus het door jouw aangedragen bezwaar tegen ingrijpen in China is daarmee van tafel.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:06 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Jij wilt iets en dan moet ik bij de FED om uitleg gaan vragen?
Jij beweert iets, dan moet jij dat verantoorden. Op die manier voer je een discussie. Dus kom op, wees een volwassen man (als je dat bent), en voer gewoon 1 op 1 een discussie met je tegenstander.
Iets lukraak roepen is leuk, maar verantwoord tevens je bewering. Dus kom maar op.
En daardoor krijg je massale inflatie (je moet wel ff flink bijdrukken om van China te winnen). Hoe verantwoord jij die inflatie en wat voor invloed heeft dat op het toch al haperende herstel van onze Westerse economie?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze drukken nu ook massaal dollars, dus het door jouw aangedragen bezwaar tegen ingrijpen in China is daarmee van tafel.
Je liegt. Lees anders mijn post nog eens 10 keer tot je een passender reactie kan geven.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:09 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En daardoor krijg je massale inflatie (je moet wel ff flink bijdrukken om van China te winnen). Hoe verantwoord jij die inflatie en wat voor invloed heeft dat op het toch al haperende herstel van onze Westerse economie?
Met andere woorden: wat zijn jouw oplossingen voor deze economische ramp?
En daarom ben ik dus, in principe, tegen buitenlandse interventie. Want je weet niet welke eigen belangen er achter de interventie zit.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Persoonlijk werd ik voorstander van interventie op het Een daar om te doen is, durf ik te betwijfelen.
Jij reageert dan dat ik dat aan de FED moet vragenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je liegt. Lees anders mijn post nog eens 10 keer tot je een passender reactie kan geven.
Er is geen oplossing meer mogelijk zolang we binnen het huidige systeem blijven werken imo.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:09 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En daardoor krijg je massale inflatie (je moet wel ff flink bijdrukken om van China te winnen). Hoe verantwoord jij die inflatie en wat voor invloed heeft dat op het toch al haperende herstel van onze Westerse economie?
Met andere woorden: wat zijn jouw oplossingen voor deze economische ramp?
Tsja...quote:Op maandag 21 maart 2011 23:17 schreef truepositive het volgende:
[..]
Er is geen oplossing meer mogelijk zolang we binnen het huidige systeem blijven werken imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |