Uiteraard!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lekkerrrrr!!!!
ik ben wel benieuwd hoe ginger lotion is... krijgen we een uitgebreid verslag?
Heldin!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:23 schreef Nune het volgende:
Ginger Lotion
Each Peach
Oatfix
Vanilla Puff
Grease Lightning
Slammer (onder dwang van mijn moeder hé)
Tegen puistjes. Ik had twee dagen terug een mini op mijn kin en toen dacht ik, ik moet het maar eens aanschaffen, kijken of het helpt.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heldin!
Maar Grease? Waar is dat ook al weer voor....?
Ik ben telkens tegen die dusting powders geweest (lees: wat moet ik er in godsnaam mee), maar jij koopt ze ook al
Laat maar weten of het werkt! Ik heb er vrij weinig, maar zo'n potje kan nooit kwaadquote:Op maandag 21 maart 2011 14:29 schreef Nune het volgende:
[..]
Tegen puistjes. Ik had twee dagen terug een mini op mijn kin en toen dacht ik, ik moet het maar eens aanschaffen, kijken of het helpt.Ben ook wel benieuwd naar de dusting powder, krijg je wel een proefje.
Leuk zo met dat printje, zo is het net een echt Lush flesje.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:17 schreef Murmeli het volgende:
@Nanook: dit heb ik van je snowfairyflesje gemaakt:
[ afbeelding ]
wat zijn dat? conditioners? of serum oid?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Laat maar weten of het werkt! Ik heb er vrij weinig, maar zo'n potje kan nooit kwaad
Ik heb vandaag Rehab en Retread gebruikt. Jezus, ik smeerde die Rehab in mijn haar en het leek net olijfolieMaar goed; het ziet er nu prima uit en het ruikt ook lekker
Rehad = Shampooquote:Op maandag 21 maart 2011 14:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat zijn dat? conditioners? of serum oid?
Ja dat ja, stel het werkt dan zou het wel fijn zijn om als ze dan de kop op steken, ze zo snel mogelijk weer weg te hebben.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Laat maar weten of het werkt! Ik heb er vrij weinig, maar zo'n potje kan nooit kwaad
Ik heb vandaag Rehab en Retread gebruikt. Jezus, ik smeerde die Rehab in mijn haar en het leek net olijfolieMaar goed; het ziet er nu prima uit en het ruikt ook lekker
Ja dat lijkt mij ook erg fijn! De Dirty bodyspray trouwens ook, maar die komt nog wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:31 schreef Murmeli het volgende:
owjahhhh vanillapuff.... ik heb die ook nog op mijn ooit lijstje staan. maar hij ruikt niet echt eigk.
maar als je klam en plakkerig bent is het wel heel erg fijn. dus tegen de tijd dat het warm wordt zal ik hem waarschijnlijk wel in mijn mandje laden
jawel de CA paste wel, maar ik had nog een vlop via het forum. en die was echt dik, en er zat veul in!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:35 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Leuk zo met dat printje, zo is het net een echt Lush flesje.
Maar paste de CA niet door de brievenbus??? Hij ging toch gemakkelijk in de rode bus van het weekend...
Ik heb laatst een proefje (of eigenlijk best wel een flinke proef) van dat dusting poeder gekregen maar er eigenlijk nog niets mee gedaan.
dat kan ik me wel voorstellen ja. handig!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:37 schreef Nanook24 het volgende:
Rehab is shampoo. Hij voelt idd behoorlijk vettig maar hij werkt wel erg goed op het zwembad haar van mijn dochter en hij ruikt idd erg lekker.
Ja, dat is ook zoquote:Op maandag 21 maart 2011 14:36 schreef Nune het volgende:
Ja dat ja, stel het werkt dan zou het wel fijn zijn om als ze dan de kop op steken, ze zo snel mogelijk weer weg te hebben.Je hoort het nog! En Rehab
ik vind dat de fijnste liquid shampoo van Lush.
De flessen zaten inderdaad vol. Ik deed mijn fles AC open en toen kwam er al een kwak uitlopen.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zoVolgens mij heb ik ergens nog iets van Garnier liggen, maar dat is al superrrr oud, haha. Dat werkt ook altijd wel (dacht ik...)
Ja, ik vond het best fijn hoor! Maar goed; ik kon ook niet goed schudden de eerste keer, omdat die fles ram vol zat
Ooo echt? Hahaquote:Op maandag 21 maart 2011 14:39 schreef Nune het volgende:
[..]
De flessen zaten inderdaad vol. Ik deed mijn fles AC open en toen kwam er al een kwak uitlopen.
ohja dat is wel handig! ik zal eens voorzichtig kijken welke kleuren er precies vanaf komenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:39 schreef Nanook24 het volgende:
Ja hoor, stuur maar op. Met 2 dochters die er eigenlijk nog te klein voor zijn (4 en 7) maar zich af en toe graag mooi willen maken komt dat wel op.
Kan je die in een potje (bijv. zo'n potje van de kruitvat ofzo) spuiten en dan verzenden, of niet?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:51 schreef -Peach het volgende:
Oh Grease Lightning heb ik ook nog staan. Paar x gebruikt maar vond het bij mij niet echt werken, dus nu staat het ergens achterin de kast te verpieteren
ehhh... jawel! heb toch veel te veelquote:Op maandag 21 maart 2011 14:46 schreef Murmeli het volgende:
Heeft iemand een portie geduld ter overname?
ik wil er op zich best ruim voor betalen hoorhet is een schaars goed
Euuhhh ik zal het vanavond eens onderzoeken! Kan trouwens best zijn dattie al over datum isquote:Op maandag 21 maart 2011 14:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kan je die in een potje (bijv. zo'n potje van de kruitvat ofzo) spuiten en dan verzenden, of niet?
Hmm, das minder, als je het verliest ben je verder van huisquote:Op maandag 21 maart 2011 15:12 schreef altootje86 het volgende:
[..]
ehhh... jawel! heb toch veel te veel![]()
ben alleen niet zo handig in het overgieten
jaloers! bij mij zijn ze zo traagquote:Op maandag 21 maart 2011 15:38 schreef Nune het volgende:
Ze zijn wel rap vandaag bij Lush, van pending naar processing gegaan net.
hey!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:33 schreef Cyntiaa het volgende:
* Cyntiaa Wacht in spanning op haar Lush pakketje!
Uit de UK? Dat is lang inderdaad. Misschien een keertje mailen.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:45 schreef Ooi86 het volgende:
Ik zit nu al anderhalve week op mijn lushpakketje te wachten.....
issie al geshipped? (kan je zien op de website)quote:Op maandag 21 maart 2011 16:45 schreef Ooi86 het volgende:
Ik zit nu al anderhalve week op mijn lushpakketje te wachten.....
was hij donderdag ook al geshipped bij jou? bij mij pas vrijdag en ik had dinsdag besteldquote:Op maandag 21 maart 2011 16:37 schreef Cyntiaa het volgende:
Heb geen DHL nummer, komt uit UK.. Donderdag besteld geshipt!
ze vallen ook wel mee, maar omdat het nogal wisselt en je echt wel thuis moet zijn, is het niet zo handig.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef Nune het volgende:
Ik vind die wachttijden wel meevallen eigenlijk
Ja, dat vind ik ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef Nune het volgende:
Ik vind die wachttijden wel meevallen eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:11 schreef sararaats het volgende:
ik heb sinds vannacht een blauwe elleboog en onderbeen.
straks een kladder Dream Cream smeren
van de trap gedonderdquote:Op maandag 21 maart 2011 18:21 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dat was een behoorlijk wilde nacht dan.
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lush Ruiltopic #1 Let us trade stuff!
Goed idee!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lush Ruiltopic #1 Let us trade stuff!
Au, dat doe je inderdaad niet voor je lol. Hopelijk helpt de Dream Cream om de pijn een beetje te verzachten.quote:
volgens mij heeft gewoon de hele UK platgelegen vorige weekquote:Op maandag 21 maart 2011 18:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik bestelde op 17 maart en het pakje is al op 18 maart geshipped! Ik ben benieuwd wanneer het komt.
Ja? Ik heb mijn nieuwe nog niet gebruikt, maar degene uit het proefje was ook superrrr fris!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:50 schreef Nune het volgende:
Mijn nieuwe, verse MoM is wel tintelfris zeg.
Hier vergat ik eerder nog op te reageren...echt super lief van je!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ohja dat is wel handig! ik zal eens voorzichtig kijken welke kleuren er precies vanaf komen(ga ik het niet op mn lippen smeren enzo hoor da's ranzigals ik het nog aan jou ga geven). Ik zal wel eens kijken of ik nog meer leuke dingen heb voor je meiden
Het proefje wat ik had was ook wel fris maar de verse toch echt een stuk frisser.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja? Ik heb mijn nieuwe nog niet gebruikt, maar degene uit het proefje was ook superrrr fris!
nee zat juist te kijken maar gaat toch een 'grote' bestelling worden maar ga wel nadenken of ik dingen echt wil, misschien eerst ff in de winkel in rotterdam kijken wat ik van dirty vind en van tiny hands. en wat dan in ieder geval besteld gaat worden is sonic death monkey, american cream (gaat snel) zit nog te twijfelen over een grote pot vanillary (vind die wel super lekker namelijk en toch behoorlijk goedkoper in UK)quote:
Tiny Hands werkt wel, maar hij meurt als de netenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:40 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
nee zat juist te kijken maar gaat toch een 'grote' bestelling worden maar ga wel nadenken of ik dingen echt wil, misschien eerst ff in de winkel in rotterdam kijken wat ik van dirty vind en van tiny hands. en wat dan in ieder geval besteld gaat worden is sonic death monkey, american cream (gaat snel) zit nog te twijfelen over een grote pot vanillary (vind die wel super lekker namelijk en toch behoorlijk goedkoper in UK)
Tiny Handsquote:Op maandag 21 maart 2011 21:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tiny Hands werkt wel, maar hij meurt als de neten
Zaterdag in Den Bosch nog niet. Volgens mij heeft Murmeli hem wel geroken in Den Haag.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef gothic-blackie het volgende:
is trouwens dirty al wel te ruiken in de nederlandse winkels? staat namelijk helemaal nog niet op lush nederland (net zoals de moederdag producten)
Ik denk dat je beter iets met calendula kan smeren zoals de 'vallen en stoten' crème van VSM. Dream Cream is naar mijn idee meer voor de aan de buitenkant beschadigde/geïrriteerde huid.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:41 schreef Etcetera het volgende:
Helpt Dream Cream goed tegen blauwe plekken? Of is dat gewoon een gevalletje van 'vooral smeren, dan trekt het wat sneller weg'
Volgens mij eind maartquote:Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef gothic-blackie het volgende:
is trouwens dirty al wel te ruiken in de nederlandse winkels? staat namelijk helemaal nog niet op lush nederland (net zoals de moederdag producten)
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef agenda het volgende:
[..]
Zaterdag in Den Bosch nog niet. Volgens mij heeft Murmeli hem wel geroken in Den Haag.
Daar moet je ook om vragen per mail.quote:
Ik kreeg sms en mail dat ie out for delivery wasquote:
Dan vraag ik dat bij mijn volgende bestellenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik kreeg sms en mail dat ie out for delivery was![]()
![]()
weeeehoooooo
Denk dat je hem vandaag wel krijgt cyn, dus heeft nu geen zin meer om Lush ervoor te mailen. Maar volgende keer kan je zodra je hun mail hebt dat ie geshipped is, mailen voor de DHL code. Die mailen ze je dan.Maar auto zei gisteren tegen mij dat het systeem van DHL niet altijd up to date is. dus je hebt er niet 100% zekerheid mee.
goed bezigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:51 schreef Eef999 het volgende:
Besteld;
Happy Hippy
The Joy of Jelly
Creamed Almond & Coconut
Big Blue
Honey Bee
Tisty Tosty
Think Pink
Karma Bubble Bar
Ma Bar
Oatifix
King of Skin
Lip Service
1x per week meestal (was mn haar 3x per week ongeveer)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:05 schreef miss--moana het volgende:
yeahh!!!! Ik ben er weer:D
Ik had het drukkkkk.....niet leuk gewoon!
Als alles meezit ben ik deze week klaar met mijn stage en dan heb ik lekker 4 weken vrij.
Ik moet nu nog (met deze dag mee) 3 dagen stage lopen, gelukkig maar want ik heb het er wel mee gehad
Ik heb van de week mijn haar trouwens gewassen met Big en het lijkt wel of mijn haar tegenovergesteld werkt. De eerste paar keer had ik een Big effect maar nu is het gewoon mooi stijl. Vind ik helemaal niet erg hoor want het pluist ook minder. Voor diegene die Big hebben, hoevaak wassen jullie je haar ermee?
Wel foto's maken en posten hèquote:
quote:
15!!!! Nice!! Wat allemaal?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:11 schreef Murmeli het volgende:
foto's komen eraan
we hebben 15!!!! proefjes
en alles zit erin
heb het al verdeeld van wat naar wie moet, alleen de proefjes moet ik nog verdelen
OMG 15 proefjes!!!!!! Waaaaaaah!!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:11 schreef Murmeli het volgende:
foto's komen eraan
en alles zit erin
heb het al verdeeld van wat naar wie moet, alleen de proefjes moet ik nog verdelen
15 proefjes!!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:11 schreef Murmeli het volgende:
foto's komen eraan
en alles zit erin
summer pudding soapquote:
ik zal hem zo nog eens open maken, maar wat ik er tot nu toe van had gerokenquote:
Ja, hij was direct de dag na de bestelling geshipt, maar ik heb hem nog steeds niet. Ik ga nu eens even mailen.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
issie al geshipped? (kan je zien op de website)
[..]
was hij donderdag ook al geshipped bij jou? bij mij pas vrijdag en ik had dinsdag besteld
dat is wel erg vreemd ja! Dan zou ik even mailen of bellen naar Lush voor de track&trace code.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:02 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ja, hij was direct de dag na de bestelling geshipt, maar ik heb hem nog steeds niet. Ik ga nu eens even mailen.
vrijdagavond hebben ze daar vipavond, dus als je dat leuk vindt, kan je misschien dan gaan....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:56 schreef sararaats het volgende:
binnenkort (op m'n verjaardag) maar eens naar Rotterdam
Wow, wat een pakketjes vandaag voor jou!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:58 schreef Nune het volgende:
Pakketman stond aan de deur, ik dacht HEH nu al de Lush bestelling?! Maar het was de Lush Lime Smoothie die dit keer wel helemaal heel is aangekomen.
Het is al leuk om een verrassingsvlop te krijgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:24 schreef Murmeli het volgende:
@nanook: je vlop is net op de bus gegaan!ik hoop dat je hem leuk vindt!
dat ja, lekker veel proefjes, wil je er bijna misbruik van gaan makenquote:
Dat vond ik ook al jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:23 schreef automatic_ het volgende:
Wel leuk/handig dat er verschillende gezichtscremes bij zitten, dan kan je goed testen
Ja, dat is zeker handig!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:28 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al jaen lekker handig in een tinnetje.
Hihiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:36 schreef Nune het volgende:
Murmeli dankzij jou zit ik al de hele dag te denken hoe fijn het is als ik mijn eigen Oatfix heb.
Ik krijg ze niet open tot nu toequote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker handig!
En die zwarte bakjes hè... Ik blijf ze zo leuk vinden
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:36 schreef Murmeli het volgende:
[ afbeelding ]
de bestelling (ligt op plastic zakjes omdat ik het al heb verdeeld voor iedereen)
[ afbeelding ]
en de 15 proefjes![]()
I haz a happy
Ik heb gemaild en ze versturen hem opnieuwquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is wel erg vreemd ja! Dan zou ik even mailen of bellen naar Lush voor de track&trace code.
die van mij is inmiddels binnen en ik had hem vorige week dinsdag besteld. (ik had de dure optie qua verzenden, want 4,5 kilo)
Oh, wat lief!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik heb gemaild en ze versturen hem opnieuw
Gister binnen!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik bestelde op 17 maart en het pakje is al op 18 maart geshipped! Ik ben benieuwd wanneer het komt.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Wow! Er zat iets extra's in mijn pakketje. Een fles Smitten!
Ik ga vaker in de UK bestellen.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:15 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik had helemaal geen proefje in mijn bestelling![]()
GodmotherAquamarina
Heerlijk mee wezen douchen gisteravond.
In to thin air ga ik dit weekend even misbruiken![]()
Dirty tooth tabs zijn ook hendige dingen
Idd! Binnenkort hopelijk even weer IRL shoppen bij Lushquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]dat is wel jammer!
ja die zijn handig he? ik vind ze ook wel fijn
Maar wel lekker snel dat je je pakje gisteren al had!
Sja, tis ook een vreemd product. Op de website staat ie bij zepen, dus ik heb m maar als zeep gebruikt. Voelde wel wat vettiger dan normale zeep, maar dat vond ik juist wel fijn!quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:49 schreef morgane het volgende:
Ik vind Lemslip maar een raar product...wat kan je er nou precies het beste mee doen?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:18 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Idd! Binnenkort hopelijk even weer IRL shoppen bij Lush
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:54 schreef Dwyn het volgende:
Hmm, ik had gisteravond mijn proefje Big gebruikt. Ik had echt een bos stro op mijn hoofd.
Jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]echt?
ik zit al een uur met jasmin henna in mn haar
zo mn ayesha opsmeren, kijken hoe die is. die ga ik ook maar weer deels invriezen, want die is maar tot 4 april goed nog
Hmm, zonde! Bij mij werkt het ook niet op het volume, maar ik vind hem wel fijn, en het ruikt lekker en mn haar wordt er lekker zacht en glanzend van.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
JaHij was bij het douchen wel fijn, maar toen ik het uitspoelde... En ik zie ook geen effect ofzo, dus die doen we maar niet nog een keer!
Wat leave-in conditioner.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hmm, zonde! Bij mij werkt het ook niet op het volume, maar ik vind hem wel fijn, en het ruikt lekker en mn haar wordt er lekker zacht en glanzend van.
heb je wel daarna wat conditioner in de punten gedaan?
hmmm, balen dat je dan nog stro hebtquote:
Ik gooi zo wel even mijn gewone shampoo/conditioner routine erover heen. Komt het vast weer goed.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmm, balen dat je dan nog stro hebt
ik ga ff mn ayesha eraf spoelen. schijnt dat je die niet uren op moet laten zitten
nee, het zit er middenin! zo ongeveer op de kruising van de grote marktstraat en het spui (op de grote marktstraat, tegenover macdonalds.)quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:48 schreef sararaats het volgende:
Ik ben nog steeds niet uit de locatie voor m'n verjaardag.
Zit Lush Den Haag ver van het centrum?
ja, dat is wel handig denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik gooi zo wel even mijn gewone shampoo/conditioner routine erover heen. Komt het vast weer goed.
Het was een hele fles! Er zat een kaartje bij met de tekst: 'random act of kindness'. Ik had gewoon mazzel denk ik.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:15 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik had helemaal geen proefje in mijn bestelling![]()
als het het deliverable depot in amsterdam is, komt hij de volgende dag (vandaag dus) waarschijnlijk, als het het depot in de UK is, dan kan het nog wel een paar dagen duren....quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:18 schreef -Peach het volgende:
Als er bij de DHL Track & Trace dit stond bij jullie pakketjes:
22.03.11 20:51 Hours -- The shipment is being processed in the delivery depot
Wanneer kwam ie dan ongeveer? De dag erna (dus vandaag nog) of pas later? *ongeduldig*
Princequote:Op woensdag 23 maart 2011 12:44 schreef NoralyZ het volgende:
Hoi Lushies, ik ben niet echt een Lush-verslaafde (hoewel ik er wel eens iets koop en zweer bij Lemony Flutter), maar ik vroeg me af of iemand hier wel eens die Prince shaving cream heeft gebruikt. En, werkt het goed? Zachte gladde huid, geen / weinig irritaties of juist verschrikkelijk?
Ik vind gewoon scheerschuim eerlijk gezegd om te huilen en gebruik nu scheerolie.
Ik heb Prince!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:44 schreef NoralyZ het volgende:
Hoi Lushies, ik ben niet echt een Lush-verslaafde (hoewel ik er wel eens iets koop en zweer bij Lemony Flutter), maar ik vroeg me af of iemand hier wel eens die Prince shaving cream heeft gebruikt. En, werkt het goed? Zachte gladde huid, geen / weinig irritaties of juist verschrikkelijk?
Ik vind gewoon scheerschuim eerlijk gezegd om te huilen en gebruik nu scheerolie.
Leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:56 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb mijn eerste bestelling geplaatst in de UK :-)
Dream Cream
Love Solid
Happy Hippy
The Godmother
Miranda
Banana Moon
The Joy of Jelly
Wel raar hoor, dingen kopen zonder te snuffelen.
Hoe lang zou het duren voordat het hier is!?
Oeh! dat laatste is misschien wel handig. Ik heb de bestelling maandag geplaatst en gisteren de verzendingsmail gekregen, dus misschien is het er eind deze week al!quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Leuk
5 TOT 7 dagen. Ik zou gokken op maandag as.
Je kan op de site van lush zien wanneer ze het verzenden, je krijgt dan ook een mail. Dan kan je ze een mail sturen en de track&trace code vragen.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:48 schreef Murmeli het volgende:
@mylene:
heel begrijpelijk dat je op een gegeven moment offtopic geleuter wilt verwijderen uit het topic, maar ik had het wel zo relaxed gevonden als je daar nog even een waarschuwing voor had gegeven (iets van: ok jongens, ik heb jullie gewaarschuwd dat er niet meer offtopic geleuterd mag worden, de eerstvolgende offtopic post ga ik verwijderen). Ik weet dat je ons van de week hebt gewezen op teveel slowchatten, dus dat je daar nu nogmaals op reageert dat we dat weer doen, vind ik terecht. Maar dit komt wel erg uit de lucht vallen en voelt voor mij nogal politieagent-achtig. Maakt de sfeer er niet echt gezelliger op. Met het risico dat mensen de neiging krijgen juist tegen de regels in te gaan (althans die neiging krijg ik er nogal van, ik onderdruk het overigens omdat ik geen zin heb om de sfeer bewust te verzieken).
Ik gebruik het juist zonder conditioner omdat ik bang ben dat dat juist het effect teniet doet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef automatic_ het volgende:
Trouwens, even over Big.
Als ik die gebruik ZONDER een conditioner (die ik eruit spoel), dan is het ook stro...
Ik heb zaterdag King of Skin gekregen, vind ik erg lekker voor de droge huid.quote:Maar om maar even ontopic te blijven, is er een product van Lush wat lekker is voor het warme weer wat nu komen gaat? Ik heb best een droge huid en dat begin is snel te merken zodra de dagen warmer worden!
Echt belachelijk dat hier wel zoveel word weggehaald en dat er in het nagellak topic of slank topic over van alles mag worden gepraat.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:16 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Ik begrijp best dat dit een Lush topic is en het onderwerp dan ook Lush moet zijn maar ik vind best dat het wat minder streng mag. Eerlijk gezegt vind ik het ook echt minder hoe het nu gaat en het motiveert mij niet om hier te komen, het haalt helemaal de gezelligheid eruit. In het begin was het hartstikke gezellig maar nu durf ik hier bijna niet meer te posten omdat ik bang ben dat het niet TE Lush genoeg is.
Voor mij gaat het om een hobby die meerdere mensen hebben en waarover je kan praten en waar je zo af en toe ook even ''kan'' en ''mag'' uitwijken naar een andere onderwerp, om vervolgens weer verder te gaan over het hoofd onderwerp. Wij mogen geen SC maar hier mogen we ook niet vrij met elkaar praten, waar kunnen we dat dan doen??
Maar om maar even ontopic te blijven, is er een product van Lush wat lekker is voor het warme weer wat nu komen gaat? Ik heb best een droge huid en dat begin is snel te merken zodra de dagen warmer worden!
DreamCreamquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:16 schreef miss--moana het volgende:
Maar om maar even ontopic te blijven, is er een product van Lush wat lekker is voor het warme weer wat nu komen gaat? Ik heb best een droge huid en dat begin is snel te merken zodra de dagen warmer worden!
Wauw ik heb gewoon alle spullies die jullie noemenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
DreamCream. En overdag lekker sprayen met een koude Breath of fresh air uit de koelkast
geslotenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:52 schreef miss--moana het volgende:
huh waar is het Lush ruil topic heen??
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mn fles B Elektro is bijna leeg en het kleine flesje okra conditer ook. Vanavond weer een voetenbadje met een miniballistic, lang leve de-stashen!
BOFA uit de koelkast is op warme dagen echt geniaal.
Bummerquote:
Wil je mij nog je adres pmmen? Dan gaat ie morgen op de postquote:
Ja heel erg (lekker!)...de douche gel tenminste.quote:
Hahaha wat zeg je dat lekker! Murmel net alsof je mormel zegtquote:
Das een verrekkes goed plan!!! Heb nog een grote en een kleine fles staan (waarom, geen idee. Denk grabbags!) en dan komt het misschien es een keer op!! Dank U voor uw briljante idee mw. douche-eendje!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
DreamCream. En overdag lekker sprayen met een koude Breath of fresh air uit de koelkast
Yeah!! voor de goede ideeën van Douche-eendje!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:02 schreef -Peach het volgende:
[..]
Das een verrekkes goed plan!!! Heb nog een grote en een kleine fles staan (waarom, geen idee. Denk grabbags!) en dan komt het misschien es een keer op!! Dank U voor uw briljante idee mw. douche-eendje!
Jaaaah en dan kunnen we hier een 2 in 1 topic van maken!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:04 schreef -Peach het volgende:
Oooh en ik heb een sample van Smell of Weather Turning parfum van d-e overgenomen en ik vind 'm kei lekkerik zal vanavond ook eens mijn lushkast induiken, heb nog wel producten die ik kwijt wil en kan best wat proefjes maken (is mijn stash eerder op en kan ik weer bestellen
![]()
)
Token to the forest gods sauna tab?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:51 schreef Nanook24 het volgende:
Murmeli, er is nog 1 ding waar ik geen wijs uit kan worden. Ik dacht dat het een toner tab was maar ik zie dat er bij Lush letters op staan maar hier staan 3 'blaadjes' op. Dus was is het groene dingetje met de 3 'blaadjes' dat in het boterhamzakje zat?
Gelukkig dat hij bij jou wel fijn ruikt! Bij mij rook hij naar mn vaders parfumgedoe, old spicequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:04 schreef -Peach het volgende:
Oooh en ik heb een sample van Smell of Weather Turning parfum van d-e overgenomen en ik vind 'm kei lekkerik zal vanavond ook eens mijn lushkast induiken, heb nog wel producten die ik kwijt wil en kan best wat proefjes maken (is mijn stash eerder op en kan ik weer bestellen
![]()
)
Daar was het ruiltopic voor, maarja dat wordt hier niet gewaardeerd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:01 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat het makkelijker is om het in een wiki pagina te zetten. Als je straks bij topic 203 bent, dan kijk je niet meer wat iemand in 202 heeft weggezet om te ruilen...
Dan gewoon de ruildingen van de laatste pagina in de OP citeren ofzo. Het moet ergens mogelijk zijn, toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:01 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat het makkelijker is om het in een wiki pagina te zetten. Als je straks bij topic 203 bent, dan kijk je niet meer wat iemand in 202 heeft weggezet om te ruilen...
Ja dat klopt, maar als ik een topic dichtgooi ga ik niet eerst alles citeren in de OP hoor. Daar ben ik te lui voorquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan gewoon de ruildingen van de laatste pagina in de OP citeren ofzo. Het moet ergens mogelijk zijn, toch?
Geen idee, t is iig een tonertab en ik gebruik die nooitquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:51 schreef Nanook24 het volgende:
Murmeli, er is nog 1 ding waar ik geen wijs uit kan worden. Ik dacht dat het een toner tab was maar ik zie dat er bij Lush letters op staan maar hier staan 3 'blaadjes' op. Dus was is het groene dingetje met de 3 'blaadjes' dat in het boterhamzakje zat?
Ben benieuwd hoe die is, mijn zoon heeft die ook uitgekozen 3x, want 3 verschillende kleurenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:08 schreef automatic_ het volgende:
Als ik een proefje zoek, dan vraag ik het al aan de persoon waarvan ik denk dat zij hem heeft en anders plaats ik het wel
Zelf heb ik genoeg "rommel", dus als iemand iets zoekt, dan reageer ik er zo wel op i.p.v. mijn lush-waslijst posten met wat ik heb, haha.
Ik ging in ieder geval nu Pop in the Bath testen
oh echt? Haha, zo goed lees ik 'm niet blijkbaar. Ik kijk plaatjesquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig dat hij bij jou wel fijn ruikt! Bij mij rook hij naar mn vaders parfumgedoe, old spice. En niet teveel complimentjes voor mijn geniale ideeën, het staat iedere zomer weer in de lushtimes
quote:Tja, de meeste dromen zijn bedrog, gelukkig hebben we Pop In The Bath. Even op adem komen in bad met de heerlijke geuren van bergamot, citroen en mandarijn.
Maar viel hij nu tegen danquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik wist niet dat Pop in the Bath op TOB leekAlthans, hij rook wel zo
En nu lees ik op de site:
[..]
Die Father Frost zeep is dat wat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:08 schreef -Peach het volgende:
Iemand interesse in het volgende:
Father Frost zeep 110 gr.
Boheman zeep 100 gr.
Noubar zeep +/- 65 gr.
Summer pudding zeep +/- 95 gr.
Strawberry feels massage bar
Kan van allerlei dingen proefjes maken, o.a. porridge zeep, Twilight sg, Freeze sg, Grass sg, Dark Angels cleanser, Iced Wine jelly.
Ik heb wel interesse in een proefje Dark Angels Cleanserquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:08 schreef -Peach het volgende:
Iemand interesse in het volgende:
Father Frost zeep 110 gr.
Boheman zeep 100 gr.
Noubar zeep +/- 65 gr.
Summer pudding zeep +/- 95 gr.
Strawberry feels massage bar
Kan van allerlei dingen proefjes maken, o.a. porridge zeep, Twilight sg, Freeze sg, Grass sg, Dark Angels cleanser, Iced Wine jelly.
euuhh weenie. Heb 'm ooit in een grabbag gehad en is daarna nooit meer uit z'n bakje gekomen dussehhh. Misschien kun je reviews vinden op zhe webs?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:09 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Die Father Frost zeep is dat wat?
U PM me?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in een proefje Dark Angels Cleanser
Die ruikt precies naar Yummy Yummy Yummyquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:16 schreef Murmeli het volgende:
Ik wel benieuwd naar Strawberry feels mb. Wil je geen proefje van maken zeker?
Die heb ik ook nog nooit gerokenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die ruikt precies naar Yummy Yummy Yummy
Oh kan wel hoor, volgens mij raak ik dat ding toch nooit kwijt haha.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:16 schreef Murmeli het volgende:
Ik wel benieuwd naar Strawberry feels mb. Wil je geen proefje van maken zeker?
Als jij van zoet bent, dan vind je het lekkerquote:
Ik ken de geur op zich ook.wel, uit de winkel, maar ik heb al tig mb'squote:Op woensdag 23 maart 2011 20:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als jij van zoet bent, dan vind je het lekker
wat wil je voor die shizzle? de MB?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:21 schreef -Peach het volgende:
[..]
Oh kan wel hoor, volgens mij raak ik dat ding toch nooit kwijt haha.
Ik heb hem even gegoogled en die zou het best nog wel eens kunnen zijn inderdaad.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Token to the forest gods sauna tab?
Mocht je nog wat Ghost willen, er staat hier nog 400g waarvan ik wel een ruime proef kan maken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:49 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb hem even gegoogled en die zou het best nog wel eens kunnen zijn inderdaad.
Ik heb de rest van de zakjes ook open geprutst (Murmeli was erg gul met plakband en boeklon, maar hey, alles kwam lekvrij aan en daar gaat het om) en ik moet zeggen dat ik Ghost ook errug lekker vind...maar die is natuurlijk niet meer verkrijgbaar.![]()
Rub(x3) vind ik niet zo heel sterk ruiken maar voelt wel prettig en de Lime smoothie moet ik ook echt een keer onder de douche ruiken denk ik.
Ohja, en de meiden waren erg blij met de 'lippenstif' en de nagel-tattoo's
Das leuk om te horen! Ik ben echt paranoia met lekken jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:49 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb hem even gegoogled en die zou het best nog wel eens kunnen zijn inderdaad.
Ik heb de rest van de zakjes ook open geprutst (Murmeli was erg gul met plakband en boeklon, maar hey, alles kwam lekvrij aan en daar gaat het om) en ik moet zeggen dat ik Ghost ook errug lekker vind...maar die is natuurlijk niet meer verkrijgbaar.![]()
Rub(x3) vind ik niet zo heel sterk ruiken maar voelt wel prettig en de Lime smoothie moet ik ook echt een keer onder de douche ruiken denk ik.
Ohja, en de meiden waren erg blij met de 'lippenstif' en de nagel-tattoo's
Ik had al een behoorlijk flesje van Murmeli gekregen dus ik kan nog wel even vooruit maar als je nog een proef zou willen opsturen zou ik daar wel heel blij van worden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:50 schreef Nune het volgende:
Mocht je nog wat Ghost willen, er staat hier nog 400g waarvan ik wel een ruime proef kan maken.
Niet echt persé een zeep fan maar als Lilly Savon hetzelfde ruikt ga ik die de volgende keer zeker meebestellen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:51 schreef automatic_ het volgende:
Ghost is lekker!
Ben je fan van zeep Nanook? Anders kan je Lily Savon kopen in UK, want die ruikt hetzelfde
Ja, die ruikt echt hetzelfde!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:01 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik had al een behoorlijk flesje van Murmeli gekregen dus ik kan nog wel even vooruit maar als je nog een proef zou willen opsturen zou ik daar wel heel blij van worden.
[..]
Niet echt persé een zeep fan maar als Lilly Savon hetzelfde ruikt ga ik die de volgende keer zeker meebestellen.
Ik moet echt morgen mijn vriendin even bellen.
Prima hoor, als je me je adres PB't dan zal ik even een proef naar je toesturen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:01 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik had al een behoorlijk flesje van Murmeli gekregen dus ik kan nog wel even vooruit maar als je nog een proef zou willen opsturen zou ik daar wel heel blij van worden.
[..]
Niet echt persé een zeep fan maar als Lilly Savon hetzelfde ruikt ga ik die de volgende keer zeker meebestellen.
Ik moet echt morgen mijn vriendin even bellen.
2 vips? Naar welke moet ik gaan dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef automatic_ het volgende:
VIP Den Haag 6 april: Dirty!
Op deze avond kun je kennismaken met onze nieuwe mannenlijn, die trouwens ook heel lekker is voor vrouwen! Reserveer door te bellen met 070-345 95 90.
VIP Den Haag 13 april: Green Party
Wij zijn groen en daar vertellen we je graag over op deze avond.
Over onze vegetarische, veganistische en naakte producten en waarom dat beter is voor jou en de wereld om ons heen! Bel met 070-345 95 90, vol is vol!
Goed punt!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:21 schreef automatic_ het volgende:
Ik zou dan naar de 2e gaan, want dan hebben ze de Dirty spullen ook wel
Dank.... tja... ik wilde vooral ook Dirty ruiken, maar een VIP alleen voor Dirty? Ik neem aan dat je proefjes van Dirty bij de andere VIP ook wel kan krijgen. Wordt m'n eerste VIP, dus ik weet niet wat ik kan verwachten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:32 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb mij en k vast aangemeld. T, als je meegaat bel je dan ook ff naar lush om je aan te melden?
Gewoon gaan, dan merk je t vanzelf. En dirty isquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:25 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dank.... tja... ik wilde vooral ook Dirty ruiken, maar een VIP alleen voor Dirty? Ik neem aan dat je proefjes van Dirty bij de andere VIP ook wel kan krijgen. Wordt m'n eerste VIP, dus ik weet niet wat ik kan verwachten.
Ooo lekker!quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:27 schreef Eef999 het volgende:
Pakketje binnen (ik had in NL besteld)![]()
1 Lip Tint en 1 Lip Balm gratis
Lush den Bosch geen leuke mensen? What happend?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wut die moederdag gift kost 35 euro in.nl. ja.doei. lush den bosch had niet zo'n leuke mensen vandaag.en.tiny hands stinkt
Ja beetje dozige (sorry hoor maarquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:23 schreef agenda het volgende:
[..]
Lush den Bosch geen leuke mensen? What happend?![]()
Moederdag gift vind ik ook aan de prijs inderdaad
heuj spacejequote:Op donderdag 24 maart 2011 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wut die moederdag gift kost 35 euro in.nl. ja.doei. lush den bosch had niet zo'n leuke mensen vandaag.en.tiny hands stinkt
Jaaa hij is vanochtend gepost hihi. Ik had een zeurdag die middagquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heuj spacejeik lees net je dm van gisteren
![]()
ik weet niet of je mn proefje inmiddels al hebt gepost maar ik kijk niet op een dagje meer of minder hoor
Ik was gistermiddag ook niet zo blij nee, althans, met het topic hier niet zo. Ik wacht ook eigenlijk nog op een reactie van Mylene, maar ik geloof dat die niet komtquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jaaa hij is vanochtend gepost hihi. Ik had een zeurdag die middag
Moet je PMen, krijg je mss wel reactiequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik was gistermiddag ook niet zo blij nee, althans, met het topic hier niet zo. Ik wacht ook eigenlijk nog op een reactie van Mylene, maar ik geloof dat die niet komt
Ik heb geen behoefte om via PM een discussie te starten, het gaat ons allemaal aan, niet alleen mij. Daarom had ik het ook in het topic gepost. Het komt op mij zo wat laf over (wel allemaal posts weghalen, en als je daar dan een opmerking over krijgt, ben je er ineens niet), maargoed, het zij zo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet je PMen, krijg je mss wel reactie
Ja klopt, ik ben altijd erg tevreden over de meisjes in den Bosch. Zaterdag was er zelf een jongen die voor mij de proefjes van de dagcreme maakte.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja beetje dozige (sorry hoor maar) meisjes. Had ze ook nog nooit gezien, ander personeel is namelijk wel leuk
Op de smiley naast invoeren drukken, dan komen ze tevoorschijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:10 schreef te-brengla het volgende:
Mijn eerste post op FOK dankzij Murmeli. Ik ben trouwens blij dat je mijn kat niet hebt meegenomen hoor ;-)
Waar zitten de smileys verstopt?
Welkom op Fok dan!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:19 schreef te-brengla het volgende:
Ik heb hem nu in een andere browser geopend en nu gaat het wel, maar in Firefox zag ik de smileys echt niet. Bij instellingen kon ik het ook niet vinden. Dus dan maar zo
Ik ken Lush ook pas sinds eind december inderdaad. Die goodie bags zijn ook verslavend.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:28 schreef te-brengla het volgende:
Ja, best wel. Ik heb Lush pas eind december ontdekt maar heb inmiddels een aardige stash.
Hi Mylene, fijn dat je reageert! Ik kan me voorstellen, dat als het beleid is om niet te SC-en in de inhoudelijke topics, je niet blij bent met 3 topics met offtopic geleuter.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:20 schreef Mylene het volgende:
Murmeli, ik vond dat je wel een valide punt maakte hoor. Ik had inderdaad kunnen zeggen om gewoon even ontopic te gaan i.p.v. posts aan te passen. Er is heus wel wat ruimte voor SC, hier ontkom je niet aan. We waren alleen geschrokken van 3 topics vol SC en onzin binnen nog geen 36 uur. Ik hoop dat de lucht nu een beetje geklaard is.
Ooo oke! Die zie ik weleens voorbij komen, haha.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:32 schreef te-brengla het volgende:
clivia, maar die naam was al bezet hier.
Oh echt? Ik dacht dat jij er al veel langer wasquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:33 schreef agenda het volgende:
[..]
Ik ken Lush ook pas sinds eind december inderdaad. Die goodie bags zijn ook verslavend.
Verder zelfde vraag als automatic. Edit: of je wacht even op de up-date.
Cliviaquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:10 schreef te-brengla het volgende:
Mijn eerste post op FOK dankzij Murmeli. Ik ben trouwens blij dat je mijn kat niet hebt meegenomen hoor ;-)
Waar zitten de smileys verstopt?
Nope, heb sinds dit najaar een bad en was op zoek naar badballen, waardoor ik bij Lush uitkwam.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo oke! Die zie ik weleens voorbij komen, haha.
[..]
Oh echt? Ik dacht dat jij er al veel langer was
Ooo grappig!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:37 schreef agenda het volgende:
[..]
Nope, heb sinds dit najaar een bad en was op zoek naar badballen, waardoor ik bij Lush uitkwam.
Na mijn verjaardag in december ben ik gelijk los gegaan bij Lush Den Bosch, had al op de site gekeken maar wou de producten in de winkel zien. Kreeg gelijk 2 cadau's en een goodie bag mee.![]()
voor wat voor haar is antipilsdididton?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:54 schreef miss--moana het volgende:
Ik schaam me!
Gisteren helemaal niete mijn ruiltjes hier neergezet![]()
Dus bij deze:
Creme Anglaise
Full of Grace
Eau Roma water
Lip dip (sherbert, cranberry and lemon flavour)
Antiphilitron shampoo 100 ml
Tot zover mijn lijstje!!
Misschien dat er nog meer komt hoor
Is voor haar en huid, ruikt beetje citroenigquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
voor wat voor haar is antipilsdididton?
voor glanzend haarquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
voor wat voor haar is antipilsdididton?
Het is eigenlijk heel slecht, maar ik let daar gewoon niet opquote:
Zwart is al na 2 weken half wegquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:11 schreef automatic_ het volgende:
Begrijpelijk hoor! Ik sta er gewoon niet zo bij stil
Ooo oke, dat is snel ja!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zwart is al na 2 weken half wegDus ik laat het nu wat lichter worden en dan wil ik iets andersss
Oh ik had eerst ook zwart, maar ben toen overgestapt naar donkerbruin en nu is het inmiddels weer mn eigen kleurquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zwart is al na 2 weken half wegDus ik laat het nu wat lichter worden en dan wil ik iets andersss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:34 schreef Nanook24 het volgende:
Ik verf mijn haar tegenwoordig in mijn eigen kleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das best kut
Ik ben 36 en gelukkig nog niet grijsSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Meestal zeg ik het voor ik er erg in heb.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:13 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij niet... Of je moet het subtiel brengen "Ik was gisteren jarig, dus ik kom gelijk mijn verjaardagsgeld opmaken"
Nederland of Engeland?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb de 22ste weer gemaild over Good Karma (het lipje was van de Happy Hippy af) en nog geen reactie. En dat valt me tegen van Lush eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |