Uiteraard!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lekkerrrrr!!!!
ik ben wel benieuwd hoe ginger lotion is... krijgen we een uitgebreid verslag?
Heldin!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:23 schreef Nune het volgende:
Ginger Lotion
Each Peach
Oatfix
Vanilla Puff
Grease Lightning
Slammer (onder dwang van mijn moeder hé)
Tegen puistjes. Ik had twee dagen terug een mini op mijn kin en toen dacht ik, ik moet het maar eens aanschaffen, kijken of het helpt.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heldin!
Maar Grease? Waar is dat ook al weer voor....?
Ik ben telkens tegen die dusting powders geweest (lees: wat moet ik er in godsnaam mee), maar jij koopt ze ook al
Laat maar weten of het werkt! Ik heb er vrij weinig, maar zo'n potje kan nooit kwaadquote:Op maandag 21 maart 2011 14:29 schreef Nune het volgende:
[..]
Tegen puistjes. Ik had twee dagen terug een mini op mijn kin en toen dacht ik, ik moet het maar eens aanschaffen, kijken of het helpt.Ben ook wel benieuwd naar de dusting powder, krijg je wel een proefje.
Leuk zo met dat printje, zo is het net een echt Lush flesje.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:17 schreef Murmeli het volgende:
@Nanook: dit heb ik van je snowfairyflesje gemaakt:
[ afbeelding ]
wat zijn dat? conditioners? of serum oid?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Laat maar weten of het werkt! Ik heb er vrij weinig, maar zo'n potje kan nooit kwaad
Ik heb vandaag Rehab en Retread gebruikt. Jezus, ik smeerde die Rehab in mijn haar en het leek net olijfolieMaar goed; het ziet er nu prima uit en het ruikt ook lekker
Rehad = Shampooquote:Op maandag 21 maart 2011 14:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat zijn dat? conditioners? of serum oid?
Ja dat ja, stel het werkt dan zou het wel fijn zijn om als ze dan de kop op steken, ze zo snel mogelijk weer weg te hebben.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Laat maar weten of het werkt! Ik heb er vrij weinig, maar zo'n potje kan nooit kwaad
Ik heb vandaag Rehab en Retread gebruikt. Jezus, ik smeerde die Rehab in mijn haar en het leek net olijfolieMaar goed; het ziet er nu prima uit en het ruikt ook lekker
Ja dat lijkt mij ook erg fijn! De Dirty bodyspray trouwens ook, maar die komt nog wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:31 schreef Murmeli het volgende:
owjahhhh vanillapuff.... ik heb die ook nog op mijn ooit lijstje staan. maar hij ruikt niet echt eigk.
maar als je klam en plakkerig bent is het wel heel erg fijn. dus tegen de tijd dat het warm wordt zal ik hem waarschijnlijk wel in mijn mandje laden
jawel de CA paste wel, maar ik had nog een vlop via het forum. en die was echt dik, en er zat veul in!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:35 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Leuk zo met dat printje, zo is het net een echt Lush flesje.
Maar paste de CA niet door de brievenbus??? Hij ging toch gemakkelijk in de rode bus van het weekend...
Ik heb laatst een proefje (of eigenlijk best wel een flinke proef) van dat dusting poeder gekregen maar er eigenlijk nog niets mee gedaan.
dat kan ik me wel voorstellen ja. handig!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:37 schreef Nanook24 het volgende:
Rehab is shampoo. Hij voelt idd behoorlijk vettig maar hij werkt wel erg goed op het zwembad haar van mijn dochter en hij ruikt idd erg lekker.
Ja, dat is ook zoquote:Op maandag 21 maart 2011 14:36 schreef Nune het volgende:
Ja dat ja, stel het werkt dan zou het wel fijn zijn om als ze dan de kop op steken, ze zo snel mogelijk weer weg te hebben.Je hoort het nog! En Rehab
ik vind dat de fijnste liquid shampoo van Lush.
De flessen zaten inderdaad vol. Ik deed mijn fles AC open en toen kwam er al een kwak uitlopen.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zoVolgens mij heb ik ergens nog iets van Garnier liggen, maar dat is al superrrr oud, haha. Dat werkt ook altijd wel (dacht ik...)
Ja, ik vond het best fijn hoor! Maar goed; ik kon ook niet goed schudden de eerste keer, omdat die fles ram vol zat
Ooo echt? Hahaquote:Op maandag 21 maart 2011 14:39 schreef Nune het volgende:
[..]
De flessen zaten inderdaad vol. Ik deed mijn fles AC open en toen kwam er al een kwak uitlopen.
ohja dat is wel handig! ik zal eens voorzichtig kijken welke kleuren er precies vanaf komenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:39 schreef Nanook24 het volgende:
Ja hoor, stuur maar op. Met 2 dochters die er eigenlijk nog te klein voor zijn (4 en 7) maar zich af en toe graag mooi willen maken komt dat wel op.
Kan je die in een potje (bijv. zo'n potje van de kruitvat ofzo) spuiten en dan verzenden, of niet?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:51 schreef -Peach het volgende:
Oh Grease Lightning heb ik ook nog staan. Paar x gebruikt maar vond het bij mij niet echt werken, dus nu staat het ergens achterin de kast te verpieteren
ehhh... jawel! heb toch veel te veelquote:Op maandag 21 maart 2011 14:46 schreef Murmeli het volgende:
Heeft iemand een portie geduld ter overname?
ik wil er op zich best ruim voor betalen hoorhet is een schaars goed
Euuhhh ik zal het vanavond eens onderzoeken! Kan trouwens best zijn dattie al over datum isquote:Op maandag 21 maart 2011 14:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kan je die in een potje (bijv. zo'n potje van de kruitvat ofzo) spuiten en dan verzenden, of niet?
Hmm, das minder, als je het verliest ben je verder van huisquote:Op maandag 21 maart 2011 15:12 schreef altootje86 het volgende:
[..]
ehhh... jawel! heb toch veel te veel![]()
ben alleen niet zo handig in het overgieten
jaloers! bij mij zijn ze zo traagquote:Op maandag 21 maart 2011 15:38 schreef Nune het volgende:
Ze zijn wel rap vandaag bij Lush, van pending naar processing gegaan net.
hey!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:33 schreef Cyntiaa het volgende:
* Cyntiaa Wacht in spanning op haar Lush pakketje!
Uit de UK? Dat is lang inderdaad. Misschien een keertje mailen.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:45 schreef Ooi86 het volgende:
Ik zit nu al anderhalve week op mijn lushpakketje te wachten.....
issie al geshipped? (kan je zien op de website)quote:Op maandag 21 maart 2011 16:45 schreef Ooi86 het volgende:
Ik zit nu al anderhalve week op mijn lushpakketje te wachten.....
was hij donderdag ook al geshipped bij jou? bij mij pas vrijdag en ik had dinsdag besteldquote:Op maandag 21 maart 2011 16:37 schreef Cyntiaa het volgende:
Heb geen DHL nummer, komt uit UK.. Donderdag besteld geshipt!
ze vallen ook wel mee, maar omdat het nogal wisselt en je echt wel thuis moet zijn, is het niet zo handig.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef Nune het volgende:
Ik vind die wachttijden wel meevallen eigenlijk
Ja, dat vind ik ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef Nune het volgende:
Ik vind die wachttijden wel meevallen eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:11 schreef sararaats het volgende:
ik heb sinds vannacht een blauwe elleboog en onderbeen.
straks een kladder Dream Cream smeren
van de trap gedonderdquote:Op maandag 21 maart 2011 18:21 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dat was een behoorlijk wilde nacht dan.
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lush Ruiltopic #1 Let us trade stuff!
Goed idee!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lush Ruiltopic #1 Let us trade stuff!
Au, dat doe je inderdaad niet voor je lol. Hopelijk helpt de Dream Cream om de pijn een beetje te verzachten.quote:
volgens mij heeft gewoon de hele UK platgelegen vorige weekquote:Op maandag 21 maart 2011 18:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik bestelde op 17 maart en het pakje is al op 18 maart geshipped! Ik ben benieuwd wanneer het komt.
Ja? Ik heb mijn nieuwe nog niet gebruikt, maar degene uit het proefje was ook superrrr fris!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:50 schreef Nune het volgende:
Mijn nieuwe, verse MoM is wel tintelfris zeg.
Hier vergat ik eerder nog op te reageren...echt super lief van je!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ohja dat is wel handig! ik zal eens voorzichtig kijken welke kleuren er precies vanaf komen(ga ik het niet op mn lippen smeren enzo hoor da's ranzigals ik het nog aan jou ga geven). Ik zal wel eens kijken of ik nog meer leuke dingen heb voor je meiden
Het proefje wat ik had was ook wel fris maar de verse toch echt een stuk frisser.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja? Ik heb mijn nieuwe nog niet gebruikt, maar degene uit het proefje was ook superrrr fris!
nee zat juist te kijken maar gaat toch een 'grote' bestelling worden maar ga wel nadenken of ik dingen echt wil, misschien eerst ff in de winkel in rotterdam kijken wat ik van dirty vind en van tiny hands. en wat dan in ieder geval besteld gaat worden is sonic death monkey, american cream (gaat snel) zit nog te twijfelen over een grote pot vanillary (vind die wel super lekker namelijk en toch behoorlijk goedkoper in UK)quote:
Tiny Hands werkt wel, maar hij meurt als de netenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:40 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
nee zat juist te kijken maar gaat toch een 'grote' bestelling worden maar ga wel nadenken of ik dingen echt wil, misschien eerst ff in de winkel in rotterdam kijken wat ik van dirty vind en van tiny hands. en wat dan in ieder geval besteld gaat worden is sonic death monkey, american cream (gaat snel) zit nog te twijfelen over een grote pot vanillary (vind die wel super lekker namelijk en toch behoorlijk goedkoper in UK)
Tiny Handsquote:Op maandag 21 maart 2011 21:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tiny Hands werkt wel, maar hij meurt als de neten
Zaterdag in Den Bosch nog niet. Volgens mij heeft Murmeli hem wel geroken in Den Haag.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef gothic-blackie het volgende:
is trouwens dirty al wel te ruiken in de nederlandse winkels? staat namelijk helemaal nog niet op lush nederland (net zoals de moederdag producten)
Ik denk dat je beter iets met calendula kan smeren zoals de 'vallen en stoten' crème van VSM. Dream Cream is naar mijn idee meer voor de aan de buitenkant beschadigde/geïrriteerde huid.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:41 schreef Etcetera het volgende:
Helpt Dream Cream goed tegen blauwe plekken? Of is dat gewoon een gevalletje van 'vooral smeren, dan trekt het wat sneller weg'
Volgens mij eind maartquote:Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef gothic-blackie het volgende:
is trouwens dirty al wel te ruiken in de nederlandse winkels? staat namelijk helemaal nog niet op lush nederland (net zoals de moederdag producten)
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef agenda het volgende:
[..]
Zaterdag in Den Bosch nog niet. Volgens mij heeft Murmeli hem wel geroken in Den Haag.
Daar moet je ook om vragen per mail.quote:
Ik kreeg sms en mail dat ie out for delivery wasquote:
Dan vraag ik dat bij mijn volgende bestellenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik kreeg sms en mail dat ie out for delivery was![]()
![]()
weeeehoooooo
Denk dat je hem vandaag wel krijgt cyn, dus heeft nu geen zin meer om Lush ervoor te mailen. Maar volgende keer kan je zodra je hun mail hebt dat ie geshipped is, mailen voor de DHL code. Die mailen ze je dan.Maar auto zei gisteren tegen mij dat het systeem van DHL niet altijd up to date is. dus je hebt er niet 100% zekerheid mee.
goed bezigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:51 schreef Eef999 het volgende:
Besteld;
Happy Hippy
The Joy of Jelly
Creamed Almond & Coconut
Big Blue
Honey Bee
Tisty Tosty
Think Pink
Karma Bubble Bar
Ma Bar
Oatifix
King of Skin
Lip Service
1x per week meestal (was mn haar 3x per week ongeveer)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:05 schreef miss--moana het volgende:
yeahh!!!! Ik ben er weer:D
Ik had het drukkkkk.....niet leuk gewoon!
Als alles meezit ben ik deze week klaar met mijn stage en dan heb ik lekker 4 weken vrij.
Ik moet nu nog (met deze dag mee) 3 dagen stage lopen, gelukkig maar want ik heb het er wel mee gehad
Ik heb van de week mijn haar trouwens gewassen met Big en het lijkt wel of mijn haar tegenovergesteld werkt. De eerste paar keer had ik een Big effect maar nu is het gewoon mooi stijl. Vind ik helemaal niet erg hoor want het pluist ook minder. Voor diegene die Big hebben, hoevaak wassen jullie je haar ermee?
Wel foto's maken en posten hèquote:
quote:
15!!!! Nice!! Wat allemaal?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:11 schreef Murmeli het volgende:
foto's komen eraan
we hebben 15!!!! proefjes
en alles zit erin
heb het al verdeeld van wat naar wie moet, alleen de proefjes moet ik nog verdelen
OMG 15 proefjes!!!!!! Waaaaaaah!!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:11 schreef Murmeli het volgende:
foto's komen eraan
en alles zit erin
heb het al verdeeld van wat naar wie moet, alleen de proefjes moet ik nog verdelen
15 proefjes!!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:11 schreef Murmeli het volgende:
foto's komen eraan
en alles zit erin
summer pudding soapquote:
ik zal hem zo nog eens open maken, maar wat ik er tot nu toe van had gerokenquote:
Ja, hij was direct de dag na de bestelling geshipt, maar ik heb hem nog steeds niet. Ik ga nu eens even mailen.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
issie al geshipped? (kan je zien op de website)
[..]
was hij donderdag ook al geshipped bij jou? bij mij pas vrijdag en ik had dinsdag besteld
dat is wel erg vreemd ja! Dan zou ik even mailen of bellen naar Lush voor de track&trace code.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:02 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ja, hij was direct de dag na de bestelling geshipt, maar ik heb hem nog steeds niet. Ik ga nu eens even mailen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |