quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 10:30 schreef Susi het volgende:Dáág

. Even voor de duidelijkheid, ik ben nog niet helemaal een Lush-ingewijde (en misschien is het sowieso wel handig om het in de OP te verduidelijken): hoe maak je een proefje, hoeveel is het en hoe kun je het het beste versturen ?
Daar heb je wel een punt!
Enkele voorbeelden:
- Bij de Kruidvat / Etos zijn er reisverpakkingen te koop. Dit zijn kleine flesjes van +/- 45ml (uit mijn hoofd) en kleine bakjes. Hier kan je makkelijk creme's (bodylotion, gezicht, etc.) in verzenden en shampoo/douchegels. Beide kunnen door de brievenbus. Blijkbaar zijn er ook een keer van zulke flesjes geweest bij de Xenos (ik heb er nooit voor gekeken) en die waren een slag kleiner.
- Je kan het ook in een ziplock zakje doen (kleintjes zijn te koop bij kimya en grote bij bijna elke supermarkt). Het is dan wel verstandig om er één of twee extra om te doen, i.v.m. het lekken.
Alles kan dus gewoon door de brievenbus (soms een beetje proppen, haha). Ik zelf verstuur bijna alles in een bubbeltjesenvelop, omdat dat net wat meer bescherming geeft.
En de hoeveelheid; tja... Ik merk dat iedereen altijd een beetje kijkt. Bijv. van bodylotion is het wel fijn als je je hele lijf er één keer mee kan insmeren en niet alleen je arm ofzo. En van shampoo doe ik ook meestal wat meer, zodat je er een paar keer je haar mee kunt wassen. Van gezichtscreme heb je niet zoveel nodig, dus daar kan je dan iets minder van doen.
Persoonlijk, als ik (vloeibare) shampoo / douchegel geef, dan doe ik bijna altijd zo'n klein reisflesje vol
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."