abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 maart 2011 @ 12:01:56 #151
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94505284
-edit: offtopic

[ Bericht 97% gewijzigd door Mylene op 23-03-2011 13:42:59 ]
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 23 maart 2011 @ 12:06:14 #152
159909 -Peach
Prunus persica
pi_94505443
-edit: offtopic

[ Bericht 97% gewijzigd door Mylene op 23-03-2011 13:43:13 ]
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_94506789
Hoi Lushies, ik ben niet echt een Lush-verslaafde (hoewel ik er wel eens iets koop en zweer bij Lemony Flutter O+ ), maar ik vroeg me af of iemand hier wel eens die Prince shaving cream heeft gebruikt. En, werkt het goed? Zachte gladde huid, geen / weinig irritaties of juist verschrikkelijk?
Ik vind gewoon scheerschuim eerlijk gezegd om te huilen en gebruik nu scheerolie.
pi_94506913
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:44 schreef NoralyZ het volgende:
Hoi Lushies, ik ben niet echt een Lush-verslaafde (hoewel ik er wel eens iets koop en zweer bij Lemony Flutter O+ ), maar ik vroeg me af of iemand hier wel eens die Prince shaving cream heeft gebruikt. En, werkt het goed? Zachte gladde huid, geen / weinig irritaties of juist verschrikkelijk?
Ik vind gewoon scheerschuim eerlijk gezegd om te huilen en gebruik nu scheerolie.
Prince O+
  woensdag 23 maart 2011 @ 12:57:25 #155
159909 -Peach
Prunus persica
pi_94507264
-edit: offtopic

[ Bericht 96% gewijzigd door Mylene op 23-03-2011 13:44:05 ]
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  woensdag 23 maart 2011 @ 13:06:54 #156
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94507586
-edit: offtopic

@noraly, ik ken prince niet...

[ Bericht 88% gewijzigd door Mylene op 23-03-2011 13:44:25 ]
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 23 maart 2011 @ 13:07:00 #157
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_94507593
-edit: offtopic

[ Bericht 97% gewijzigd door Mylene op 23-03-2011 13:43:38 ]
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 23 maart 2011 @ 13:07:40 #158
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_94507623
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:44 schreef NoralyZ het volgende:
Hoi Lushies, ik ben niet echt een Lush-verslaafde (hoewel ik er wel eens iets koop en zweer bij Lemony Flutter O+ ), maar ik vroeg me af of iemand hier wel eens die Prince shaving cream heeft gebruikt. En, werkt het goed? Zachte gladde huid, geen / weinig irritaties of juist verschrikkelijk?
Ik vind gewoon scheerschuim eerlijk gezegd om te huilen en gebruik nu scheerolie.
Ik heb Prince!
Ja, het werkt goed en ik had daarna een zacht, glad huidje en geen irritaties. Ik moet alleen wel eerlijk zeggen dat ik weinig verschil merk tussen Prince en het geen wat ik normaal gebruik (Shave en Shower van Niveau)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 23 maart 2011 @ 14:48:32 #159
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94511459
@mylene:
heel begrijpelijk dat je op een gegeven moment offtopic geleuter wilt verwijderen uit het topic, maar ik had het wel zo relaxed gevonden als je daar nog even een waarschuwing voor had gegeven (iets van: ok jongens, ik heb jullie gewaarschuwd dat er niet meer offtopic geleuterd mag worden, de eerstvolgende offtopic post ga ik verwijderen). Ik weet dat je ons van de week hebt gewezen op teveel slowchatten, dus dat je daar nu nogmaals op reageert dat we dat weer doen, vind ik terecht. Maar dit komt wel erg uit de lucht vallen en voelt voor mij nogal politieagent-achtig. Maakt de sfeer er niet echt gezelliger op. Met het risico dat mensen de neiging krijgen juist tegen de regels in te gaan (althans die neiging krijg ik er nogal van, ik onderdruk het overigens omdat ik geen zin heb om de sfeer bewust te verzieken).
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_94511742
Ik heb mijn eerste bestelling geplaatst in de UK :-)

Dream Cream
Love Solid
Happy Hippy
The Godmother
Miranda
Banana Moon
The Joy of Jelly

Wel raar hoor, dingen kopen zonder te snuffelen.

Hoe lang zou het duren voordat het hier is!?
  woensdag 23 maart 2011 @ 15:05:49 #161
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94512047
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 14:56 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb mijn eerste bestelling geplaatst in de UK :-)

Dream Cream
Love Solid
Happy Hippy
The Godmother
Miranda
Banana Moon
The Joy of Jelly

Wel raar hoor, dingen kopen zonder te snuffelen.

Hoe lang zou het duren voordat het hier is!?
Leuk *O*
5 TOT 7 dagen. Ik zou gokken op maandag as.
Je kan op de site van lush zien wanneer ze het verzenden, je krijgt dan ook een mail. Dan kan je ze een mail sturen en de track&trace code vragen. :D
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_94512191
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 15:05 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Leuk *O*
5 TOT 7 dagen. Ik zou gokken op maandag as.
Je kan op de site van lush zien wanneer ze het verzenden, je krijgt dan ook een mail. Dan kan je ze een mail sturen en de track&trace code vragen. :D
Oeh! dat laatste is misschien wel handig. Ik heb de bestelling maandag geplaatst en gisteren de verzendingsmail gekregen, dus misschien is het er eind deze week al!
  woensdag 23 maart 2011 @ 16:14:48 #163
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_94514884
Trouwens, even over Big.
Als ik die gebruik ZONDER een conditioner (die ik eruit spoel), dan is het ook stro... :o
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 23 maart 2011 @ 16:16:32 #164
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_94514958
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:48 schreef Murmeli het volgende:
@mylene:
heel begrijpelijk dat je op een gegeven moment offtopic geleuter wilt verwijderen uit het topic, maar ik had het wel zo relaxed gevonden als je daar nog even een waarschuwing voor had gegeven (iets van: ok jongens, ik heb jullie gewaarschuwd dat er niet meer offtopic geleuterd mag worden, de eerstvolgende offtopic post ga ik verwijderen). Ik weet dat je ons van de week hebt gewezen op teveel slowchatten, dus dat je daar nu nogmaals op reageert dat we dat weer doen, vind ik terecht. Maar dit komt wel erg uit de lucht vallen en voelt voor mij nogal politieagent-achtig. Maakt de sfeer er niet echt gezelliger op. Met het risico dat mensen de neiging krijgen juist tegen de regels in te gaan (althans die neiging krijg ik er nogal van, ik onderdruk het overigens omdat ik geen zin heb om de sfeer bewust te verzieken).
Helemaal mee eens!
Ik begrijp best dat dit een Lush topic is en het onderwerp dan ook Lush moet zijn maar ik vind best dat het wat minder streng mag. Eerlijk gezegt vind ik het ook echt minder hoe het nu gaat en het motiveert mij niet om hier te komen, het haalt helemaal de gezelligheid eruit. In het begin was het hartstikke gezellig maar nu durf ik hier bijna niet meer te posten omdat ik bang ben dat het niet TE Lush genoeg is.
Voor mij gaat het om een hobby die meerdere mensen hebben en waarover je kan praten en waar je zo af en toe ook even ''kan'' en ''mag'' uitwijken naar een andere onderwerp, om vervolgens weer verder te gaan over het hoofd onderwerp. Wij mogen geen SC maar hier mogen we ook niet vrij met elkaar praten, waar kunnen we dat dan doen??

Maar om maar even ontopic te blijven, is er een product van Lush wat lekker is voor het warme weer wat nu komen gaat? Ik heb best een droge huid en dat begin is snel te merken zodra de dagen warmer worden!
  woensdag 23 maart 2011 @ 16:19:04 #165
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_94515062
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef automatic_ het volgende:
Trouwens, even over Big.
Als ik die gebruik ZONDER een conditioner (die ik eruit spoel), dan is het ook stro... :o
Ik gebruik het juist zonder conditioner omdat ik bang ben dat dat juist het effect teniet doet.
Ik laat mijn haar na het douche aan de lucht drogen en borstel het dan goed uit. Dan zit er daarna veel volume in, de tweede dag zit het dan beter. Maar het is niet echt stro ofzo...
  woensdag 23 maart 2011 @ 16:22:35 #166
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_94515203
Hmm... Veganese / Forever in Bloom is vrij licht, dus die gebriuk ik. Maar nu American Cream omdat ik dat lekker vind ruiken O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 23 maart 2011 @ 16:27:03 #167
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_94515397
Ik heb trouwens net allemaal leuke en mooie plantjes gekocht voor in de tuin!
Ben er echt blij mee want dit is de eerste lente/zomer dat wij in onze eigen tuin kunnen genieten van het lekkere weer :D Straks ga ik dus de plantjes in de grond zetten en ik heb alvast mijn badkamer gevuld met Lush :')
Kan ik nadat ik klaar ben in de tuin een Lush avondje pakken!
Ik heb klaar staan: Rub Rub Rub, IRM, Aqua Marina en Big. Misschien dat ik MoM van te voren nog even opsmeer!!

Ik heb trouwens een proefje van een haarmasker gekregen, maar moet ik die opsmeren voordat je gaat douche en dus ook nog je haar gaat wassen of nadat je alles hebt gedaan?
  woensdag 23 maart 2011 @ 16:29:37 #168
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_94515501
Je smeert het haarmasker in, dan laat je het minimaal 20 minuten intrekken (langer mag, dat is prima!) en daarna was je het gewoon uit (eerst het spul en daarna ook shampopo gebruiken)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 23 maart 2011 @ 16:30:16 #169
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_94515532
Grapje!!

Het is een gezichtsmasker i.p.v een haarmasker

Maare me vraag blijft staan voor de toekomst :+
  woensdag 23 maart 2011 @ 16:32:26 #170
274310 agenda
altijd vol!
pi_94515617
quote:
Maar om maar even ontopic te blijven, is er een product van Lush wat lekker is voor het warme weer wat nu komen gaat? Ik heb best een droge huid en dat begin is snel te merken zodra de dagen warmer worden!
Ik heb zaterdag King of Skin gekregen, vind ik erg lekker voor de droge huid. :*
pi_94515637
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:16 schreef miss--moana het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!
Ik begrijp best dat dit een Lush topic is en het onderwerp dan ook Lush moet zijn maar ik vind best dat het wat minder streng mag. Eerlijk gezegt vind ik het ook echt minder hoe het nu gaat en het motiveert mij niet om hier te komen, het haalt helemaal de gezelligheid eruit. In het begin was het hartstikke gezellig maar nu durf ik hier bijna niet meer te posten omdat ik bang ben dat het niet TE Lush genoeg is.
Voor mij gaat het om een hobby die meerdere mensen hebben en waarover je kan praten en waar je zo af en toe ook even ''kan'' en ''mag'' uitwijken naar een andere onderwerp, om vervolgens weer verder te gaan over het hoofd onderwerp. Wij mogen geen SC maar hier mogen we ook niet vrij met elkaar praten, waar kunnen we dat dan doen??

Maar om maar even ontopic te blijven, is er een product van Lush wat lekker is voor het warme weer wat nu komen gaat? Ik heb best een droge huid en dat begin is snel te merken zodra de dagen warmer worden!
Echt belachelijk dat hier wel zoveel word weggehaald en dat er in het nagellak topic of slank topic over van alles mag worden gepraat. :') Dat is echt totaal niet consequent en komt neer alsof er vriendjespolitiek heerst.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_94516279
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:16 schreef miss--moana het volgende:
Maar om maar even ontopic te blijven, is er een product van Lush wat lekker is voor het warme weer wat nu komen gaat? Ik heb best een droge huid en dat begin is snel te merken zodra de dagen warmer worden!
DreamCream O+. En overdag lekker sprayen met een koude Breath of fresh air uit de koelkast O+
  woensdag 23 maart 2011 @ 16:49:16 #173
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_94516312
Ooo zet jij die in de koelkast? Dat is best slim :X
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_94516340
Murmeli, je vlop was bij de post vandaag *O* en alles is netjes lekvrij overgekomen.

Ik ben echt super blij met alle proefjes die je gemaakt hebt voor me alleen is het helemaal niet goed voor mijn portemonee. Ik dacht bijv. dat Dirty niet echt mijn luchtje zou zijn maar die vind ik dus echt super lekker. O+

Ik heb nog niet alles open gehad, het tinnetje charity pot lekte op mijn handen toen ik hem open draaide dus dat heb ik maar uitgesmeerd op mijn handen maar nu kan ik niet meer objectief ruiken, helaas.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  woensdag 23 maart 2011 @ 16:51:17 #175
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_94516393
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:48 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

DreamCream O+. En overdag lekker sprayen met een koude Breath of fresh air uit de koelkast O+
Wauw ik heb gewoon alle spullies die jullie noemen :')
KoS en DC alleen geen BOFA, wel die andere maar die vind ik niet zo heel super...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')