De hoofdprijs in de pre-orderquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:55 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Hopelijk heb je er niet teveel voor betaald?
Laat maar, heb 'm al geinstalleerdquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:38 schreef maxmit het volgende:
[..]
Maar het is de moeite en geld waard dus?
Kan alleen voor mezelf praten, jammer genoeg. Maar voor mij wel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:38 schreef maxmit het volgende:
[..]
Maar het is de moeite en geld waard dus?
Zolang je maar begrijpt dat Legacy een dlc is á la Return to Ostagar/Warden's Keep en niet de officiele uitbreiding. En ja, hij is af wat dat betreft, ben geen rare dingen tegen gekomen. En als karakterontwikkeling een must is voor jou, zit je met deze dlc wel goed.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:43 schreef trancethrust het volgende:
Ik vond Awakenings al een erge teleurstelling eigenlijk; het was zo duidelijk dat er zoveel meer inzat en dat de developers er ook zoveel meer in hadden willen stoppen. Incomplete quests, open deuren die dicht bleven, geen diepgaande character ontwikkeling maar wel hints daartoe. Deprimerend. Is legacy daarentegen wel af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door The_Substitute op 30-07-2011 07:20:03 ]'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Nou ja, het hoort een RPG te zijn eh ;P Klinkt wel goed iig, ik wacht nog even af wat de nieuwe offer wordt vanaf 4 augustus (ms zit legacy dan gratis bij een nieuwe DA2), en ga ik DA2 dan toch eindelijk kopen voor 15E. Of iemand hier die em 2e hands voor minder wegdoet wellicht?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 07:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Zolang je maar begrijpt dat Legacy een dlc is á la Return to Ostagar/Warden's Keep en niet de officiele uitbreiding. En ja, hij is af wat dat betreft, ben geen rare dingen tegen gekomen. En als karakterontwikkeling een must is voor jou, zit je met deze dlc wel goed.
...
Met al die DA2-bashers hier, schat ik die kans hoog in.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:42 schreef trancethrust het volgende:
Of iemand hier die em 2e hands voor minder wegdoet wellicht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het de moeite wel waard van het spelen, deze dlc![]()
Maar ja, ik ben een fanboy
Ik heb wel een beetje gelijk :)
Je kan toch niet multiclassen? Overigens is dat niet echt een rare combinatie, juist een van de meer populaire builds in nwn toentertijdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:39 schreef De_Vink het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat ze de boel zo resticten qua, wapens en armor.
Vind het zelf heerlijk om te experimenteren met 'rare' builds (denk aan 2handed rogue/mage)
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mede door die keuzes, maar ook door de, naar mijn mening, interessante achtergrond van Tallis, kreeg ik het idee dat er in deze dlc erg gehint wordt naar wat er gaat gebeuren in DA3. Dus voor de fans mag dat al een reden zijn om 'm aan te schaffen. Voor de twijfelaars, het biedt een goede uitdaging en variatie, met een leuk nieuw karakter en bijkomend (achtergrond)verhaal.
Het was i.i.g. mijn geld weer waard.
[ Bericht 0% gewijzigd door The_Substitute op 12-10-2011 00:41:41 ]'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Waar verwijt ik EA wat? TOR was een initiatief van Bioware/LucasArts, die naar mijn idee daarmee te veel hooi op hun vork namen, zeker als je naar het uiteindelijke budget van de game kijkt. Dat is waar DA2 (en misschien ook ME3) onder geleden heeft. EA heeft naar mijn idee een heel redelijke beslissing genomen om het DA-team minder tijd te geven om daardoor de kosten wat te beperken, door DA2 nog uit te brengen vóór TOR.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:27 schreef ems. het volgende:
Zeker niet. In mijn mening in het geval van DA2 wel.
EA heeft zeker niet geholpen, echter valt hun ook niet alles te verwijten.
Die vergelijking gaat wel op want het is het vervolg van de eerste game. Of hij dan tegen of juist meevalt doet verder niet terzake. Ook zonder deel 1 was DA2 imo een zwakke game geweest
Het maakt niet uit of ze een week of 20 jaar over een game doen, de kwaliteit blijft hetzelfde. Het gaat om het eindresultaat, niet om het ontwikkelingsproces als je de game beoordeelt.
Maargoed, ik zie dat wij gewoon een ander perspectief hebben wat betreft DA en dit topic gaat om ME, dus laten we het daarbij houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, jij snapt net als ik dat als het DA-team gewoon de tijd had gekregen, dat (i.i.g. de meeste van) die punten die ik opnoem gewoon verholpen zouden zijn. En dat baseer ik dan op Origins, waar ze duidelijk hebben laten zien dat ze daartoe in staat zijn.DA2 simpelweg afschrijven als slecht, door puur jouw perspectief als consument, is te kort door de bocht. In de meeste opzichten was 't hetzelfde als Origins, alleen alles in mindere mate. Niet de kwaliteit die je misschien verwacht van Bioware, maar afgezet tegen de ongekend korte tijd die ze kregen een prima game. M.u.v. die plotpunten was er weinig slecht aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Waarom? Het was, subjectief gezien uiteraard, een slecht spel. Het hele ontwikkelingsproces wat erachter zit is totaal niet relevant. Goede bedoelingen maken geen goede game. Origins was prachtig, deel 2 was verschrikkelijk. De -enige- reden dat ik het heb uitgespeeld is omdat ik verwachtte dat er elk moment iets ging gebeuren waardoor het in de verste verte weer in de buurt kwam bij origins. Als ik dat wel had geweten had ik het spel na 1-2 uurtjes al geuninstalled.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:52 schreef The_Substitute het volgende:
DA2 simpelweg afschrijven als slecht, door puur jouw perspectief als consument, is te kort door de bocht.
Nee. Het hele development team ging een andere richting in en sommige medewerkers zijn ook precies daarom vertrokken. Juist omdat het een korte tijd is zou je verwachten dat ze dichter bij DA:O bleven, want die code, art, en verhaallijnen/personages liggen er al.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:52 schreef The_Substitute het volgende:
Maar goed, jij snapt net als ik dat als het DA-team gewoon de tijd had gekregen, dat (i.i.g. de meeste van) die punten die ik opnoem gewoon verholpen zouden zijn.
Waarom zou je dat niet doen? Je weet wat de developers kunnen, waarom zou je het ze niet verwijten als ze het minder goed doen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:45 schreef nikk het volgende:
Voor 5 euro gekocht tijdens de PS Store Sale. Deel 1 was geniaal. Dit was een een stuk minder. Maar zo slecht als sommigen doen voorkomen is het ook weer niet. Je moet het niet willen vergelijken met het eerste deel, dan is het een 6,5 waard en ik heb me zo'n dertig uur vermaakt.
Zie de post boven je, een groot deel van de devs is er juist vandoor gegaan.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen? Je weet wat de developers kunnen, waarom zou je het ze niet verwijten als ze het minder goed doen?
Dan mag men nog steeds dezelfde of betere kwaliteit verwachten van de developers.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:13 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zie de post boven je, een groot deel van de devs is er juist vandoor gegaan.
quote:Op zondag 19 januari 2014 12:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan mag men nog steeds dezelfde of betere kwaliteit verwachten van de developers.
Natuurlijk wel, als een restaurant een andere kok krijgt zou je dezelfde kwaliteit moeten verwachten van het eten als de kok daarvoor.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |