Vind je Live, Cutting Crew, Alexa Khan dan ook meisjesmuziek?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vind je Live, Cutting Crew, Alexa Khan dan ook meisjesmuziek?
Er staat al wat in de wachtrij van mij hoor.quote:
Dat is zeker mooi want dit is echt zo foutquote:Op maandag 21 maart 2011 10:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Er staat al wat in de wachtrij van mij hoor.
Jep, tevens gaat MP3 ook niet hoger dan 320quote:Op maandag 21 maart 2011 10:55 schreef Ragboer het volgende:
Even een domme noobvraag, als er in de titel van een download "[mp3@320]" staat, bedoelen ze dan de bitrate?
dat is goed dan, even downloaden.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jep, tevens gaat MP3 ook niet hoger dan 320
Ligt eraan wat voor verbinding je normaal hebtquote:Op maandag 21 maart 2011 10:59 schreef Ragboer het volgende:
Nog een noobvraag, bittorrent geeft een downsnelheid van rond de 850 kb/s aan. Is dat snel/niet snel?
Ach ja, heb t album nu al binnen dus ben tevreden.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor verbinding je normaal hebt
Gewoon gaan, je gaat er voor jezelf, niet voor anderen.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:01 schreef 92Merel het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik heb nog steeds geen kaartjes voor pinkpopVriendin nog steeds niet overgehaald om het hele weekend te gaan omdat ze 2 dagen daarvoor terug komt van vakantie
Hoi Merelquote:Op maandag 21 maart 2011 11:01 schreef 92Merel het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik heb nog steeds geen kaartjes voor pinkpopVriendin nog steeds niet overgehaald om het hele weekend te gaan omdat ze 2 dagen daarvoor terug komt van vakantie
1 van die 2 is zeker Deadmau5?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoi Merel
Ik vind de line-up van pink pop eigenlijk niets en om nu voor 2 artiesten een kaartje te halen
Jepquote:
Ik ga daar niet 3 dagen lang alleen rondlopen, ik ga ook voor de gezelligheid.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gewoon gaan, je gaat er voor jezelf, niet voor anderen.
Ohja, voor maar 2 artiesten is het wel weinig.. Ik vind gelukkig wel meer leukquote:Op maandag 21 maart 2011 11:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoi Merel
Ik vind de line-up van pink pop eigenlijk niets en om nu voor 2 artiesten een kaartje te halen
Ik ben wel eens in mijn eentje naar Ghosttown geweest.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ga daar niet 3 dagen lang alleen rondlopen, ik ga ook voor de gezelligheid.
Ghosttown zegt me niksquote:Op maandag 21 maart 2011 11:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in mijn eentje naar Ghosttown geweest.
Eigenlijk zijn het er 3: Foo Fighters, Two Door Cinema Club en Deadmau5quote:
Vivant kan meestal ook wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ghosttown zegt me niks
Maar oke, hoop dat het leuk was
Overigens, kaartjes kan je ook gewoon bij de free record shop kopen toch ?
Ik ga naar beide waarschijnlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 11:05 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga met een maat naar Defqon, als kaarten halen lukt. Als dat niet lukt ga ik naar Emporium.
Mijn vriend gaat naar Defquonquote:Op maandag 21 maart 2011 11:05 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga met een maat naar Defqon, als kaarten halen lukt. Als dat niet lukt ga ik naar Emporium.
Foo Fightersquote:Op maandag 21 maart 2011 11:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het er 3: Foo Fighters, Two Door Cinema Club en Deadmau5
Vivant?quote:
Wil ik ook. Emporium vorige 2 keren geweest, Defqon nog nooit geweest.quote:
Mogguh. Beetje opgevrolijkt?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wil ik ook. Emporium vorige 2 keren geweest, Defqon nog nooit geweest.
Creepquote:Static Melody zegt
Would you show off your bare feet on webcam for a Canadian musician?
Ach ja, lente is begonnen hé. Deze week ff alles op een rijtje zetten.quote:
Hehe, hoop het ook. Is hij van de hardstyle?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn vriend gaat naar DefquonHoop dat het je nog lukt om een kaartje te kopen
[..]
Vivant?
Succes op schoolquote:Op maandag 21 maart 2011 11:09 schreef Roburtt het volgende:
o fuck ik moet over 10 min op school zijn
dag
doei danquote:Op maandag 21 maart 2011 11:09 schreef Roburtt het volgende:
o fuck ik moet over 10 min op school zijn
dag
We hebben vannacht iig volop platen voor je aangevraagd, hoop dat je het tof vondquote:Op maandag 21 maart 2011 11:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ach ja, lente is begonnen hé. Deze week ff alles op een rijtje zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |