Vind je Live, Cutting Crew, Alexa Khan dan ook meisjesmuziek?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vind je Live, Cutting Crew, Alexa Khan dan ook meisjesmuziek?
Er staat al wat in de wachtrij van mij hoor.quote:
Dat is zeker mooi want dit is echt zo foutquote:Op maandag 21 maart 2011 10:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Er staat al wat in de wachtrij van mij hoor.
Jep, tevens gaat MP3 ook niet hoger dan 320quote:Op maandag 21 maart 2011 10:55 schreef Ragboer het volgende:
Even een domme noobvraag, als er in de titel van een download "[mp3@320]" staat, bedoelen ze dan de bitrate?
dat is goed dan, even downloaden.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jep, tevens gaat MP3 ook niet hoger dan 320
Ligt eraan wat voor verbinding je normaal hebtquote:Op maandag 21 maart 2011 10:59 schreef Ragboer het volgende:
Nog een noobvraag, bittorrent geeft een downsnelheid van rond de 850 kb/s aan. Is dat snel/niet snel?
Ach ja, heb t album nu al binnen dus ben tevreden.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor verbinding je normaal hebt
Gewoon gaan, je gaat er voor jezelf, niet voor anderen.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:01 schreef 92Merel het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik heb nog steeds geen kaartjes voor pinkpopVriendin nog steeds niet overgehaald om het hele weekend te gaan omdat ze 2 dagen daarvoor terug komt van vakantie
Hoi Merelquote:Op maandag 21 maart 2011 11:01 schreef 92Merel het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik heb nog steeds geen kaartjes voor pinkpopVriendin nog steeds niet overgehaald om het hele weekend te gaan omdat ze 2 dagen daarvoor terug komt van vakantie
1 van die 2 is zeker Deadmau5?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoi Merel
Ik vind de line-up van pink pop eigenlijk niets en om nu voor 2 artiesten een kaartje te halen
Jepquote:
Ik ga daar niet 3 dagen lang alleen rondlopen, ik ga ook voor de gezelligheid.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gewoon gaan, je gaat er voor jezelf, niet voor anderen.
Ohja, voor maar 2 artiesten is het wel weinig.. Ik vind gelukkig wel meer leukquote:Op maandag 21 maart 2011 11:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoi Merel
Ik vind de line-up van pink pop eigenlijk niets en om nu voor 2 artiesten een kaartje te halen
Ik ben wel eens in mijn eentje naar Ghosttown geweest.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ga daar niet 3 dagen lang alleen rondlopen, ik ga ook voor de gezelligheid.
Ghosttown zegt me niksquote:Op maandag 21 maart 2011 11:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in mijn eentje naar Ghosttown geweest.
Eigenlijk zijn het er 3: Foo Fighters, Two Door Cinema Club en Deadmau5quote:
Vivant kan meestal ook wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ghosttown zegt me niks
Maar oke, hoop dat het leuk was
Overigens, kaartjes kan je ook gewoon bij de free record shop kopen toch ?
Ik ga naar beide waarschijnlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 11:05 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga met een maat naar Defqon, als kaarten halen lukt. Als dat niet lukt ga ik naar Emporium.
Mijn vriend gaat naar Defquonquote:Op maandag 21 maart 2011 11:05 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga met een maat naar Defqon, als kaarten halen lukt. Als dat niet lukt ga ik naar Emporium.
Foo Fightersquote:Op maandag 21 maart 2011 11:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het er 3: Foo Fighters, Two Door Cinema Club en Deadmau5
Vivant?quote:
Wil ik ook. Emporium vorige 2 keren geweest, Defqon nog nooit geweest.quote:
Mogguh. Beetje opgevrolijkt?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wil ik ook. Emporium vorige 2 keren geweest, Defqon nog nooit geweest.
Creepquote:Static Melody zegt
Would you show off your bare feet on webcam for a Canadian musician?
Ach ja, lente is begonnen hé. Deze week ff alles op een rijtje zetten.quote:
Hehe, hoop het ook. Is hij van de hardstyle?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn vriend gaat naar DefquonHoop dat het je nog lukt om een kaartje te kopen
[..]
Vivant?
Succes op schoolquote:Op maandag 21 maart 2011 11:09 schreef Roburtt het volgende:
o fuck ik moet over 10 min op school zijn
dag
doei danquote:Op maandag 21 maart 2011 11:09 schreef Roburtt het volgende:
o fuck ik moet over 10 min op school zijn
dag
We hebben vannacht iig volop platen voor je aangevraagd, hoop dat je het tof vondquote:Op maandag 21 maart 2011 11:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ach ja, lente is begonnen hé. Deze week ff alles op een rijtje zetten.
Ja, jammer genoeg welquote:Op maandag 21 maart 2011 11:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hehe, hoop het ook. Is hij van de hardstyle?
En de Vivant is de plaatselijke sigarentoko. Veel dorpen hebben er wel een.
hij heeft alleen de woonboot meegekregenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We hebben vannacht iig volop platen voor je aangevraagd, hoop dat je het tof vond
Ik heb maar tot de woonboot gevolgdquote:Op maandag 21 maart 2011 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We hebben vannacht iig volop platen voor je aangevraagd, hoop dat je het tof vond
Dan komt het goed. Maar mijn vaste stapmaat wilt maar naar een van de twee feesten.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, jammer genoeg welHij vind de muziek die ik leuk vind niks
Ah okeWeet niet of mijn stad er een heeft.. Maar goed, ik zie net bij ticketmaster.nl de free record shop van hier er ook bij staan, dus komt wel goed dan denk ik
Als Defqon niet lukt naar Awakenings denk ikquote:Op maandag 21 maart 2011 11:05 schreef Ragboer het volgende:
hehe, mijn broertje gaat alle awakenings afquote:Op maandag 21 maart 2011 11:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als Defqon niet lukt naar Awakenings denk ik
Een mini ragboertjequote:Op maandag 21 maart 2011 11:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
hehe, mijn broertje gaat alle awakenings af
Hij is groter dan ik ben.quote:
Hmm aan de andere kant is Emporium ook bruut, maar dat valt toch niet op dezelfde dag als Defqon en Awakeings ?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
hehe, mijn broertje gaat alle awakenings af
Nee, valt niet op dezelfde dag.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm aan de andere kant is Emporium ook bruut, maar dat valt toch niet op dezelfde dag als Defqon en Awakeings ?
Alles vanaf 256 cbr is goedquote:Op maandag 21 maart 2011 11:18 schreef Ragboer het volgende:
Maar 320 bitrate is toch goed voor draakje? Heb wat leuke St. Germain gedownload.
Hoe kan ik cbr checken?quote:
Eeh staat er meestal wel bij?quote:
Kom je wel weer terug vanavond?quote:
sterkte in deze moeilijke tijd.. schoolquote:
Zelfde hierquote:Op maandag 21 maart 2011 11:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als Defqon niet lukt naar Awakenings denk ik
jij of je mams?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Net lekker taarten besteld voor morgen
Dat valt reuze meequote:Op maandag 21 maart 2011 11:34 schreef Ragboer het volgende:
Echt, de vriend van Merel houdt van hardstyle. Ik zie Merel in mijn gedachten nu echt naast zo een hardstyle-sportschool-tattooboy rondlopen.
hahaha zo'n anabolen / zonnestudio boyquote:Op maandag 21 maart 2011 11:34 schreef Ragboer het volgende:
Echt, de vriend van Merel houdt van hardstyle. Ik zie Merel in mijn gedachten nu echt naast zo een hardstyle-sportschool-tattooboy rondlopen.
Ja, zo eentje.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
hahaha zo'n anabolen / zonnestudio boy
Die zie ik ook altijd genoeg lopen jaquote:Op maandag 21 maart 2011 11:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo nasty heh, van die vieze paupers die met hun bezwete lichaam zonder shirt tegen je aan komen lopenquote:
nee dit wordt hem iddquote:Op maandag 21 maart 2011 11:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zeg het je nu al, dit wordt de zomerplaat van 2011....
Of zal hij te vroeg uitgebracht zijn ?
Zo een heb ik gelukkig nietquote:Op maandag 21 maart 2011 11:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zo een heb ik gelukkig niet
Lijkt me idd beter om geen foto te posten hier hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwam je jezelf tegen dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik google nooit weer op huisvrouw![]()
nu ben ik weg
hehe naakte Oprah tochquote:Op maandag 21 maart 2011 11:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nu ben ik weg
Was ook geen super herkenbare foto verder, maar alsnogquote:Op maandag 21 maart 2011 11:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Lijkt me idd beter om geen foto te posten hier haha
Oh gatver, door jou werd ik nieuwschierigquote:Op maandag 21 maart 2011 11:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nu ben ik weg
Ga nou maar douchenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Was ook geen super herkenbare foto verder, maar alsnog![]()
[..]
Oh gatver, door jou werd ik nieuwschierig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |