Ik weet dat echt niet hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 02:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stokstaart jij gaat er nog een keer 1 openen in de nacht
Ik bin su eilquote:
Duurt kutlang he kutkoelkastquote:
Mogguhquote:
Balen manquote:
We gaan er geen gewoonte van maken hoorquote:
dan is het goedquote:Op maandag 21 maart 2011 03:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We gaan er geen gewoonte van maken hoor
\quote:
hij is wel dramatisch doodgegaanquote:
Jouw jingle hoor je ook vaak zegquote:Op maandag 21 maart 2011 03:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dat mijn afkorting bij dit verzoekje gezet wordt
ik weet hetquote:
Neuh dat valt wel mee hoor. Alleen is opvallend dat je de jouwe het meeste hoortquote:Op maandag 21 maart 2011 03:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet hetben er ook zo blij mee
K ga zo ook slapen jaquote:
ik begin echt schijtziek van mijn eigen stem te wordenquote:Op maandag 21 maart 2011 03:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Neuh dat valt wel mee hoor. Alleen is opvallend dat je de jouwe het meeste hoort
ik ookquote:
Diggy dex wie is dat?quote:Op maandag 21 maart 2011 03:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar ik kan pas slapen bij diggy dex dus die moet ik straks aanvragen
Ik zat laatst in Enschede in een kroeg en toen zat er een dude aan de telefoon. Die was genomineerd voor een 3FM award. Dan ben je best beroemd toch?quote:
dan ben je denk ik idd best bekendquote:Op maandag 21 maart 2011 03:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zat laatst in Enschede in een kroeg en toen zat er een dude aan de telefoon. Die was genomineerd voor een 3FM award. Dan ben je best beroemd toch?Alleen ik kende hem niet
Nopes ik luister alleen ONZ radioquote:Op maandag 21 maart 2011 03:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan ben je denk ik idd best bekend
whahaha je luistert ook geen 3fm denk ik
aaiphonequote:Op maandag 21 maart 2011 03:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nopes ik luister alleen ONZ radioEn Veronica
Die gozer moest een djingle zo van stem op mij blabla inspreken voor op de Radio 3 FM. Via zn aaiphone.
Werken.quote:Op maandag 21 maart 2011 03:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat moet jij eigenlijk in enschede? daar woon jij toch niet in de buurt?
geen idee hoe die eruit ziet.. ik kijk haast geen tv ofzowquote:Op maandag 21 maart 2011 03:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Werken.
Mja het was een blanke gozer met een baardje en een snor. Dunne gozer. En toen moest ik aan Diggy X denken. Mja dat is een neger toch?
Nokia 3310 is idd veel stoerderderquote:
Autistquote:Op maandag 21 maart 2011 03:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen idee hoe die eruit ziet.. ik kijk haast geen tv ofzow
Ajacied losgelatenquote:Op maandag 21 maart 2011 03:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Stokstaart ik ga dinsdag een bak koffie bij jou halen, weet je er ffies van
ajacied vandaag nog gezienquote:Op maandag 21 maart 2011 03:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ajacied losgelatenDie zie je nooit meer of wel?
Mja je mag komen hoor. Haal ik wat lekkers bij de koffie en gaan we de stad in![]()
NOT
ik ga dus niet weer lief zijn voor ragboer..quote:
Dat zal hem deugd doenquote:Op maandag 21 maart 2011 03:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga dus niet weer lief zijn voor ragboer..
die plaatjes voor hem aanvragen was toch heul lievv?quote:
trusten manquote:
was het lekker?quote:
Ik doe er nog 3 omdat 3 uur 40 is fantastischquote:Op maandag 21 maart 2011 03:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit liedje en dan nog 1 verzoekje en dan slapen
Ik heb zin in seks op een warm strand met een lekker wijf.quote:
succes met het vinden van 1quote:Op maandag 21 maart 2011 03:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb zin in seks op een warm strand met een lekker wijf.
quote:Op maandag 21 maart 2011 03:44 schreef Stokstaart het volgende:
Een trio lijkt me ook wel fantastisch. Al moet ik 2 hoeren betalen maar dat ga ik nog een keer doen
Half naaktquote:
picsquote:Op maandag 21 maart 2011 03:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Half naakt![]()
Lekkere plaat dit wie hem ook heeft aangevraagd want 90's
Pics van mn bierbuik hmmmmzquote:
pics anders geloof ik je nietquote:
Doe je dat toch. Ga je ook in je bedje liggen half naaktquote:Op maandag 21 maart 2011 03:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil eigenlijk nog meer aanvragen
ik lig al in bedquote:Op maandag 21 maart 2011 03:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doe je dat toch. Ga je ook in je bedje liggen half naaktZijn we samen in bed half naakt
hoezow?quote:
ga je ons ook nog verblijden met jouw verzoekjes?quote:
nu is het ons, lig in bed met het licht uit liedjequote:Op maandag 21 maart 2011 03:51 schreef Stokstaart het volgende:
Dit liedje was eigenlijk ons slaapliedje
Niet zo heel veel alleen is oudquote:Op maandag 21 maart 2011 03:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jaa redskillz
@ stok : wat is mis met dezen?
Trusten ouwequote:
Daft Punk is wel puik toch?quote:
ja en dezen tekst is wel weerquote:
Wil je een pilletje?quote:
oooh schatje toch..quote:
Als ik daarvan kan slapen heel graagquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 04:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oooh schatje toch..
tip: klaarkomen.. werkt vaak tegen slapeloosheid
Oxazempam slaap je wel op jaquote:Op maandag 21 maart 2011 04:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als ik daarvan kan slapen heel graag
ow hou er dan maar rekening mee dat je niet tot nauwlijks meer slaapt.. zo is het bij mij dan meestal iigquote:
Ja die heb ik hier ook wel liggen maar dat ene pilletje helpt ook nietquote:
moet ook meerdere keren.. na 1 x werkt t nietquote:Op maandag 21 maart 2011 04:08 schreef Stokstaart het volgende:
Mijn vriendin is altijd klaarwakker als ze klaargekomen is.
Doe ik al 2 weken bijna niet meer dus *zucht*quote:Op maandag 21 maart 2011 04:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ow hou er dan maar rekening mee dat je niet tot nauwlijks meer slaapt.. zo is het bij mij dan meestal iig
aaaw das zwaar kutquote:Op maandag 21 maart 2011 04:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Doe ik al 2 weken bijna niet meer dus *zucht*
Nee als een vent het doet kan ik wel goed slapen altijdquote:Op maandag 21 maart 2011 04:08 schreef Stokstaart het volgende:
Mijn vriendin is altijd klaarwakker als ze klaargekomen is.
als hij het goed doet dan hequote:Op maandag 21 maart 2011 04:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee als een vent het doet kan ik wel goed slapen altijd
Dan doe ik toch iets niet goed denk ik lolquote:Op maandag 21 maart 2011 04:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee als een vent het doet kan ik wel goed slapen altijd
Uhuquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 04:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan doe ik toch iets niet goed denk ik lol
idd * Knetterkrankjorum geeft carooltje een knuffquote:Op maandag 21 maart 2011 04:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Uhuen liefdesverdriet
geen goeie combi als je een beetje nachtrust wil
Dank je wel lieverdquote:Op maandag 21 maart 2011 04:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
idd * Knetterkrankjorum geeft carooltje een knuff![]()
succes meisquote:Op maandag 21 maart 2011 04:11 schreef Carooltje79 het volgende:
Ja ik ga ook weer liggen ff kijken of het lukt met de radio aan
kwart voor 10 dus dat valt wel mee, eerst kleine naar school brengen en dan door.. dus wekker gaat al om half 7 weerquote:Op maandag 21 maart 2011 04:11 schreef Stokstaart het volgende:
Hoelaat moet je op je solli-gesprek zijn Carooltje?
aaw.. zal voor je duimen vandaagquote:Op maandag 21 maart 2011 04:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
kwart voor 10 dus dat valt wel mee, eerst kleine naar school brengen en dan door.. dus wekker gaat al om half 7 weer
Daarna lekker slapen danquote:Op maandag 21 maart 2011 04:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
kwart voor 10 dus dat valt wel mee, eerst kleine naar school brengen en dan door.. dus wekker gaat al om half 7 weer
Haha ik was hier vroeger altijd helemaal gek op. Wat een origineel verzoekjequote:
Lurkerquote:
je bent welkom hoor.. jij vraagt iig niet zulkse muziek aanquote:
garpje hoorquote:
Caro emerald kan niet meer dus je moet niet zo jaloers doen.quote:Op maandag 21 maart 2011 04:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bent welkom hoor.. jij vraagt iig niet zulkse muziek aan
jaloers? waar ben ik jaloers dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 04:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Caro emerald kan niet meer dus je moet niet zo jaloers doen.
Is het weer zo laat jaquote:Op maandag 21 maart 2011 04:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat lievv![]()
waarom reageer je niet op dm?
Die melding kreeg ik gisteren ookquote:Op maandag 21 maart 2011 04:28 schreef Stokstaart het volgende:
DM-functie brak
Whehe niemand luistert
Ja echt tof is het niet als je gewoon pas 2 dagen later een DM krijgt. Daarom deed ik dus via PMquote:Op maandag 21 maart 2011 04:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Die melding kreeg ik gisteren ook
ja ik moet ookquote:Op maandag 21 maart 2011 04:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja echt tof is het niet als je gewoon pas 2 dagen later een DM krijgt. Daarom deed ik dus via PM
Nog ff Bob aangevraagd en dan ga ik echt slapen Mevrouw KnettersVogels zijn al aan de dag begonnen hier
Kan jij ook niet slapen van de buikpijn?quote:
Ook een optie natuurlijkquote:
Whahaquote:
Mijn moederquote:Op maandag 21 maart 2011 05:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whaha
Die zet je altijd op als je bollen gaat bakken?
Geweldig welquote:
Bobquote:
Whahahaquote:Op maandag 21 maart 2011 06:08 schreef Redskillz het volgende:
dit nummer gaat gewoon over een falende doehetzelver
Nee maar heb wel een drukke dagquote:
Ghehe.quote:Op maandag 21 maart 2011 06:17 schreef Redskillz het volgende:
Vandaag dus..
Ik moet echt gaan slapen.
ja maar toch waarschijnlijk ook al weer niet hoorquote:
pcies toen ik intunede begon jouw jingle poosje trugquote:
Wat heb je dan precies?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:51 schreef Ragboer het volgende:
Ik voel me nog steeds kut.[ afbeelding ]
Kun je niet zo weer even gaan slapen dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:54 schreef Ragboer het volgende:
Nee man, veel te veel gezeik en stress aan mijn hoofd. Echt, ik zag het gisteren ff niet meer zitten. Heb liggen malen de hele nacht, pas rond vieren kunnen slapen, nu alweer wakker.
Tja, vind het moeilijk om dan weer te slapen enzo. Moet jij niet naar school?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Kun je niet zo weer even gaan slapen dan?
Is het ook wel, maar is wel beter voor je. Jawel, uurtje of 12 ga ik pas. Geen zin.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, vind het moeilijk om dan weer te slapen enzo. Moet jij niet naar school?
Tja, maar ik moet ook mijn problemen aanpakken. Anders blijf ik in een negatieve spiraal zitten. En het is lente, laatste wat ik wil is mij kut voelen. Maar ja...quote:Op maandag 21 maart 2011 09:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Is het ook wel, maar is wel beter voor je. Jawel, uurtje of 12 ga ik pas. Geen zin.
Dat is wel waar, maar je kunt je problemen beter aanpakken als je misschien een beetje uitgerust bent, denk ik.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, maar ik moet ook mijn problemen aanpakken. Anders blijf ik in een negatieve spiraal zitten. En het is lente, laatste wat ik wil is mij kut voelen. Maar ja...
aaawquote:
Doe mij een beetje hyperheid!quote:Op maandag 21 maart 2011 09:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaaw![]()
ik weet eigenlijk niet eens hoelang ik heb geslapen.. maar voel me hyper dus was lang genoeg
met alle liefdequote:
Ooohwjeeetje, ik zit hier echt super brak al anderhalf uur aan het werkquote:Op maandag 21 maart 2011 09:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
met alle liefdewordt nu al gek van mezelf en ben pas half uurtje wakker ofzo
oeh.. hmm dan ben ik toch liever hyper denk ikquote:Op maandag 21 maart 2011 09:09 schreef NBT het volgende:
[..]
Ooohwjeeetje, ik zit hier echt super brak al anderhalf uur aan het werk
Doe ik ook wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:10 schreef Ragboer het volgende:
Echt, dit moet ik even kwijt. Doe nou maar je best op school/studie, anders eindig je net als ik.
Ik ben net afgestudeerd en heb nog steeds geen baan die aansluit bij mijn opleiding... Maar je hebt gelijk hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 09:10 schreef Ragboer het volgende:
Echt, dit moet ik even kwijt. Doe nou maar je best op school/studie, anders eindig je net als ik.
Ben jaloers op je. Ik ga waarschijnlijk stoppen met mijn opleiding en ga dan maar fulltime werken ofzo.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:13 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ben net afgestudeerd en heb nog steeds geen baan die aansluit bij mijn opleiding... Maar je hebt gelijk hoor
Ik doe nu een personeelsgerelateerd opleiding, ik mag waarschijnlijk niet mee doorgaan (is mijn 2e studie). Ik ga deze week op zoek naar administratief werk. Ik hoop dat ik mijzelf dan binnen een bedrijf kan opwerken ofzo.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:16 schreef mr-green het volgende:
Wat doe je voor opleiding? En wat zou je fulltime willen?
Veel piemels zuigen.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik doe nu een personeelsgerelateerd opleiding, ik mag waarschijnlijk niet mee doorgaan (is mijn 2e studie). Ik ga deze week op zoek naar administratief werk. Ik hoop dat ik mijzelf dan binnen een bedrijf kan opwerken ofzo.
Is te doen hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 09:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik doe nu een personeelsgerelateerd opleiding, ik mag waarschijnlijk niet mee doorgaan (is mijn 2e studie). Ik ga deze week op zoek naar administratief werk. Ik hoop dat ik mijzelf dan binnen een bedrijf kan opwerken ofzo.
Morgequote:
Dus nu word je slechts 26?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:33 schreef Patje1987 het volgende:
Dit weekend heeft mijn verwachte levensduur weer met een paar jaartjes ingekort. Kan gebeuren niets aan te doen.
Ik hoop het niet en denk het ook niet want voel me primaquote:
Picsquote:Op maandag 21 maart 2011 09:37 schreef sharr het volgende:
Deze bakcreatie heeft mijn levensduur met 50 jaar verkort. Ik word nu slechts 18.
Ja gras zei al dat jullie gekookt hadden. Ik vreesde voor zijn leven.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Pics, en je zou onze bakcreatie moeten zien van dit weekend
, ik heb er 1 bitterbal van op maar durfde niet meer
!
Ja ik en Goratj hadden voor iedereen Macaroni gemaakt, gewoon groente snijden met bier in je handen. En alles was op dus ik kan gewoon goed koken hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 09:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja gras zei al dat jullie gekookt hadden. Ik vreesde voor zijn leven.
[ afbeelding ]
Zoiets. Magnetronmuffings. Ik ga even iets weggooien nu.
Maar je durfde het zelf niet te eten?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik en Goratj hadden voor iedereen Macaroni gemaakt, gewoon groente snijden met bier in je handen. En alles was op dus ik kan gewoon goed koken hoor
Nee dat waren de bitterballen die Gras gemaakt had, die durfde ik nietquote:
Ja, ik ga vanmiddag naar het uitzendbureau. Werk zoeken enzo. Anders blijf ik maar thuis zitten. Serieus, deze week moet ik even dingen op orde maken. Kan ik weer fris beginnen.quote:
quote:
Ja heel goed weekend, jij?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Fawaka negers![]()
Allemaal een goed weekend gehad?
Vrijdagavond biertjes gedronken met een maat, toen toch nog naar de stad gegaan, baapje gerookt, en daar de kroeg in gegaan met beide maar een tientje, zodat we het niet laat zouden makenquote:
Serieus, heb het ook geprobeerd. Lukt mij ook niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vrijdagavond biertjes gedronken met een maat, toen toch nog naar de stad gegaan, baapje gerookt, en daar de kroeg in gegaan met beide maar een tientje, zodat we het niet laat zouden makenToen kwamen we er achter dat je er ook kon pinnen, dus werd laat
Zaterdagmiddag iPhone 4 gehaald, 's avonds uit eten.
Zondag naar het strand in Bergen geweest en daar een beetje gevoetbald.
Toen pizza besteld en filmpje gekeken
Ik gaf het weekend een uhm 8, vooral door het lekkere weer van zondag
Baas tochquote:
Ben zelf weekend weg geweest, bier frituur en wiet was aanwezig natuurlijk. Eerste avond begon al mooi, we wilde vuur maken maar dat mocht niet. Zagen we een spandoek hangen dat Ria 65 was geworden. Ik bij die mensen aangeklopt om die mensen te feliciteren, kregen we allemaal bier enzoquote:Op maandag 21 maart 2011 10:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vrijdagavond biertjes gedronken met een maat, toen toch nog naar de stad gegaan, baapje gerookt, en daar de kroeg in gegaan met beide maar een tientje, zodat we het niet laat zouden maken
Toen kwamen we er achter dat je er ook kon pinnen, dus werd laat
Zaterdagmiddag iPhone 4 gehaald, 's avonds uit eten.
Zondag naar het strand in Bergen geweest en daar een beetje gevoetbald.
Toen pizza besteld en filmpje gekeken
Ik gaf het weekend een uhm 8, vooral door het lekkere weer van zondag
Oja daarna nog met het zusje van een maat van me mee naar huis geweest en daar gefrituurdquote:Op maandag 21 maart 2011 10:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Baas toch
[..]
Ben zelf weekend weg geweest, bier frituur en wiet was aanwezig natuurlijk. Eerste avond begon al mooi, we wilde vuur maken maar dat mocht niet. Zagen we een spandoek hangen dat Ria 65 was geworden. Ik bij die mensen aangeklopt om die mensen te feliciteren, kregen we allemaal bier enzo
Altijd als je of geen zin hebt of het niet laat wil maken of niet veel geld uit wil geven, precies dan is het altijd gezelligquote:Op maandag 21 maart 2011 10:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Serieus, heb het ook geprobeerd. Lukt mij ook niet.
Of je kent iemand of je leert iemand kennen... Tsja... En dan heb je toch steeds bier in je klauwen.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Altijd als je of geen zin hebt of het niet laat wil maken of niet veel geld uit wil geven, precies dan is het altijd gezellig
Ja of je neemt je voor na dit biertje te gaan, dan krijg je weer van een bekende bier, dan weer gratis bier van de meid achter de barquote:Op maandag 21 maart 2011 10:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Of je kent iemand of je leert iemand kennen... Tsja... En dan heb je toch steeds bier in je klauwen.
ik ga het verpesten met mijn verzoekjesquote:
Dat heb ik al gedaanquote:Op maandag 21 maart 2011 10:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga het verpesten met mijn verzoekjes
Het is dat je het zelf zegtquote:Op maandag 21 maart 2011 10:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga het verpesten met mijn verzoekjes
ik ken mezelf goedquote:
Het scheelt ook dat ik kan mutenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ken mezelf goed
en het scheelt dat iedereen zijn/haar smaak mag aanvragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |