Ik weet dat echt niet hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 02:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stokstaart jij gaat er nog een keer 1 openen in de nacht
Ik bin su eilquote:
Duurt kutlang he kutkoelkastquote:
Mogguhquote:
Balen manquote:
We gaan er geen gewoonte van maken hoorquote:
dan is het goedquote:Op maandag 21 maart 2011 03:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We gaan er geen gewoonte van maken hoor
\quote:
hij is wel dramatisch doodgegaanquote:
Jouw jingle hoor je ook vaak zegquote:Op maandag 21 maart 2011 03:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dat mijn afkorting bij dit verzoekje gezet wordt
ik weet hetquote:
Neuh dat valt wel mee hoor. Alleen is opvallend dat je de jouwe het meeste hoortquote:Op maandag 21 maart 2011 03:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet hetben er ook zo blij mee
K ga zo ook slapen jaquote:
ik begin echt schijtziek van mijn eigen stem te wordenquote:Op maandag 21 maart 2011 03:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Neuh dat valt wel mee hoor. Alleen is opvallend dat je de jouwe het meeste hoort
ik ookquote:
Diggy dex wie is dat?quote:Op maandag 21 maart 2011 03:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar ik kan pas slapen bij diggy dex dus die moet ik straks aanvragen
Ik zat laatst in Enschede in een kroeg en toen zat er een dude aan de telefoon. Die was genomineerd voor een 3FM award. Dan ben je best beroemd toch?quote:
dan ben je denk ik idd best bekendquote:Op maandag 21 maart 2011 03:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zat laatst in Enschede in een kroeg en toen zat er een dude aan de telefoon. Die was genomineerd voor een 3FM award. Dan ben je best beroemd toch?Alleen ik kende hem niet
Nopes ik luister alleen ONZ radioquote:Op maandag 21 maart 2011 03:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan ben je denk ik idd best bekend
whahaha je luistert ook geen 3fm denk ik
aaiphonequote:Op maandag 21 maart 2011 03:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nopes ik luister alleen ONZ radioEn Veronica
Die gozer moest een djingle zo van stem op mij blabla inspreken voor op de Radio 3 FM. Via zn aaiphone.
Werken.quote:Op maandag 21 maart 2011 03:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat moet jij eigenlijk in enschede? daar woon jij toch niet in de buurt?
geen idee hoe die eruit ziet.. ik kijk haast geen tv ofzowquote:Op maandag 21 maart 2011 03:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Werken.
Mja het was een blanke gozer met een baardje en een snor. Dunne gozer. En toen moest ik aan Diggy X denken. Mja dat is een neger toch?
Nokia 3310 is idd veel stoerderderquote:
Autistquote:Op maandag 21 maart 2011 03:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen idee hoe die eruit ziet.. ik kijk haast geen tv ofzow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |