Een onschuldig meisje met appeltietjes (cup b) heb ik nu.. ik wil juist het tegenovergesteldequote:Op maandag 21 maart 2011 03:58 schreef Henno het volgende:
Nou ja, als ik dan naar de hoeren zou gaan, dan wordt het wel het type onschuldig meisje met stevige appeltietjes, niet een rijpe SM meesteres met te grote cup zoals deze
We hebben niet allemaal onze handen in zijn kruis gehad dus zo gek is dat niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 04:19 schreef zarGon het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat 'zij' een penis heeft?
Niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 04:20 schreef Dimens het volgende:
Hier op Fok! hebben wij geen leven, we zijn online tot een uurtje of 6 en gaan dan pas slapen tot 2 uur 's middags.
Ik ben een vrouw, dus ik tel eigenlijk niet echt mee. Maar ik vind deze een beetje teveel van het goede.quote:Op maandag 21 maart 2011 04:17 schreef Klaasvaak87 het volgende:
Het verbaasd mij hoeveel mensen er nog online zijn. Ik dacht dat ik de enige was die niet kon slapen.
Ik heb geen idee hoe oud stond er niet bij volgens mij.
Maar serieus deze is niet hot?!
Ik zit in Alaska, hier is het pas half acht 's avonds.quote:Op maandag 21 maart 2011 04:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Wat doen jullie nu dan nog online?
Ik zit in Malaysia het is hier half 12 in de ochtend.quote:Op maandag 21 maart 2011 04:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Wat doen jullie nu dan nog online?
Ik praat met het verleden, hoe is 20 Maart daar/quote:Op maandag 21 maart 2011 04:30 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik zit in Alaska, hier is het pas half acht 's avonds.
Mja 't gaat... ik zit hier nog wel lekker aan het zondagavond bier, alleen op het internet staan alleen kuttopics van fok uit de toekomstquote:Op maandag 21 maart 2011 04:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik praat met het verleden, hoe is 20 Maart daar/
Weten of anonieme fokkers dezelfde dame zouden palen is inderdaad vele malen belangrijker en hoogstaander.quote:Op maandag 21 maart 2011 04:34 schreef Klaasvaak87 het volgende:
aub niet mijn topic vervuilen met dit gejank
mijn dank is groot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |